tijdstip

Started by The Foundation, August 23, 2002, 00:19:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

The Foundation

Als je in je HT naar een film kijkt , op welk tijdstip doen jullie dat?

Want met een hoog volume , kan het wel soms wel storen bij de medemens/buren.

Het ideaal is dus  in de namiddag!

Hoe laat doen julie het?

jaco

in de avonduren tussen 18:00 en 22:00.

Je mag wettelijk gezien vrij veel lawaai maken tot 22:00. Dat komt dan de verstandhouding met de buren misschien niet te goede. Maar ze zullen ook wel iets van begrip op moeten brengen voor je hobby.
Mijn buren horen heel af en toe explosies. Maar ja ze hebben zelf 2 honden, en die hoor ik ook blaffen.  De andere kant zegt er geen last van te hebben (ze horen het wel) Dus bij mij gaat het allemaal wel.

Jaco

9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

SiR-ROUND

Het liefst overdag als de kleine slaapt en de vrouw van huis is...

Straks in Noordbroek maakt het geen hol meer uit...

 ;D

Buren?

J.A.F._Doorhof

Tussen 21:00-23:00, en soms gewoon overdag (weekenden en vrije dagen).

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

dick

Meestal in het weekend overdag als buren er niet zijn..Kan ik tenminste de knop wat verder open draaien!!

QuoteHet liefst overdag als de kleine slaapt en de vrouw van huis is...

Hoe lang slaapt de kleine als je de knop van de versterker gevonden hebt?  ;D

SiR-ROUND

Raar maar waar...

De kleine heeft er geen last van...

Er zit een douche tussen(niet dat het helpt volgens mij)...

Waar hij wel wakker van wordt is als je langs z'n kamertje loopt...

 ;D

Serieus waar!  8)

Mo6 is kewl!

dick

Misschien wordt de kleine juist wakker als het stil is!  ;) Maar over een tijdje is de kleine geen kleine meer, en zit je samen in de HT.. Dan ben je echt overal vanaf...

SiR-ROUND

Hmmm...

Eerst de periode nog doorkomen qua conusdrukkende vingertjes...

;D

We hebben het overigens wel al geprobeerd met hem in de HT, maar of dat goed voor um is?

Wordt dan net een zombie en laat z'n armpjes hangen...

;D

dick

Tja, ze zeggen dat je er niet vroeg genoeg mee kan beginnen..Dus zet 'm gewoon neer.. Weg lopen doet ie toch niet.. (of is het een wandelende zombie?)

Oeps, we raken off-topic.. ;)

MrPink

Globaal gezien tussen 20:00 en 03:00 uur.
Gelukkig geen last van de buren! ;D
Ehhh en zij ook niet van mij! :)

Groetjes,
Oscar

Lynxxx

inderdaad.. meestal tussen 21:00 en 03:00.. in het weekend blijft ie wat langer wat harder staan, door de weeks zet ik de boel netjes rond een uurtje of 10 a 11 zachter. Heb (tot nu toe) mijn benedenburen zelfs nog nooit gesproken. Dus blijkbaar hebben ze niet heel erg veel last van me :)
. Ze hebben volgens mij zelf een sub staan want die hoor ik nog wel eens pompen, dus ik denk dat ze wel begrip zouden (moeten) hebben voor de situatie boven hun hoofd :)

Ben helaas meestal pas wat later thuis en dus zijn het bij mij meestal nachtvoorstellingen :)

Gisteravond even de Titan AE bassy chaptertjes doorgenomen en daarna Dinosaur. Kon het toch nie maken om de boel op normaal volume te zetten vond ik. dus netjes zacht gezet. Maar vanavond (hoor es het is vrijdag hoor) gaat ie weer een beetje open :) Mijn woofertjes moeten wel adem kunnen halen hoor.. anders gaan ze dood :)



Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

The Foundation

Quote from: MrPink on August 23, 2002, 16:54:22
Globaal gezien tussen 20:00 en 03:00 uur.
Gelukkig geen last van de buren! ;D
Ehhh en zij ook niet van mij! :)

Groetjes,
Oscar

Waw pure luxe! ;D

PM

Tussen 19.30 en 23.30..
Vaak gaat ie vanaf 22.00 of 22.30 iets zachter.. maar ik heb nog nooit klachten van de buren gehad.. de buren horen onze papagaai wel eens, maar mijn HT heb ik ze nog nooit over gehoord (papagaai begane grond, HT op zolder)
Groeten, Peter