Waar gaat het geld aan op...

Started by B. Kuiper, August 22, 2002, 22:59:49

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Waar geef jij je geld aan uit

DVD's/LD
11 (30.6%)
Posters al dan niet origineel
1 (2.8%)
Bekabeling
1 (2.8%)
Apparatuur
13 (36.1%)
Movierelated speelgoed(figuren etc etc)
0 (0%)
Mijn vrouw kijkt mee, kan dit later een keer?
1 (2.8%)
Geld over voor andere zaken als DVD's en apparatuur???
9 (25%)

Total Members Voted: 36

B. Kuiper

Behalve aan DVD's/LD's, en zo nu en dan nieuwe apparatuur en kabels. Besteed zelf het nodige aan movierelated stuff in de zin van originele filmposters en moviemonsters/figuren om de boel in thema aan te kleden.
"Always a little further"

patrick_vdb

Ik mis de optie hardware/software ;)

Je hebt hardware nodig om van de software te kunnen genieten en software om van de hardware te kunnen genieten. Voor mij geldt dus een combinatie tussen beide met de nadruk wat meer op hardware (waartoe ik ook weer de bekabeling reken. Multiple-choice was op de lagere school toch niet zo moeilijk kan ik mij herinneren ;D).

Mvrgr

Patrick

B. Kuiper

Kon altijd al moeilijk kiezen en gelijk de MP vragen op school kan je via deze polls ook maar 1 antwoord geven...... ;D
"Always a little further"

Lynxxx

#3
Hahahah ik mis nog "stroom" :)

Hmmm.. denk toch voornamelijk aan DVDs. Heb mijzelf inmiddels een quota per maand opgelegd maar ga daar toch regelmatig overheen. Daaamn you Tim & Michiel, Daaaaamn you!* Heheheheh




* Rodisc salesmen from hell :)


Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

SiR-ROUND


dick

Het meeste geld gaat in mijn huis zitten! hypotheek, verzekeringen, rekeningen etc. etc. etc. Dat kost meer dan eigenlijk zou willen, maar ja..Dat hou je toch. (of ik verdien te weinig ;D ;))

Verder is hardware denk ik duurder, maar DVD's koop ik toch wat regelmatiger..

GRtX

SiR-ROUND

Oh ja dat...

FF vergeten...

Jaja, eerst de vaste lasten en dan de rest om de ega heen smokkelen...

;D

B. Kuiper

Ach, dat kende ik...kende wat sinds de laatste relatie woon ik weer (eerlijk gezegt) heerlijk alleen. Vriendin met eigen woning.....dus het financieel planburo na vaste lasten ben ikzelf.... Besef ook dat dat een luxe is.
"Always a little further"

dick

QuoteJaja, eerst de vaste lasten en dan de rest om de ega heen smokkelen...
LOL  ;D


Miijn ervaring is trouwens dat je ook altijd geld te kort komt als je alleen bent...Andere helft van de trouwboek, of fotoboek als je samenwoont, werkt vaak ook.. Alleen krijg je altijd menings verschil over de inrichting en plaatsing van de HT... "Waarom kunnen we geen 'melkpakjes' kopen en achter het gordijn doen, dan zie je ze niet".. zzzzzzzucht...

B. Kuiper

Is ook zo.....chargeer het een beetje.. ;)
"Always a little further"

SiR-ROUND

De consessie die wij hebben is dat we een grotere woning zouden nemen met HT mogelijkheid...

Ze beseft alleen niet dat het van kwaad tot erger wordt...

;D

HAHAHAHAHAHA....

Psyche!

garmtz

Meeste gaat naar HT-apparatuur en DVD's... Binnenkort komt er echter een leuk autootje, dus dat wordt dan maar weer een maand droog brood eten...  ;D  Kan ik wel vaker bij je langskomen, Frank! ;)

SiR-ROUND


B. Kuiper

Als je nu laat kiezen tussen een andere auto en een CRT wordt de keuze erg lastig. Misschien wat makkelijker na de APK binnenkort of misschien juist weer lastiger......

"Always a little further"

J.A.F._Doorhof

WOW Garmt,

Is dat nu wel verstandig  ;D, je bent hier elke week wel welkom  ;D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

garmtz

Ja, inderdaad ga ik dan vaker langskomen Frank... :)  Zet de zelfbouw-fris maar klaar... ;)

Ik weet trouwens ook al welke auto ik wil... Maar hou ik nog even geheim... Is in ieder geval geen standaard-auto...  8)

MrPink

Laatste aanwinsten: een magnetron en een nieuwe wasmachine...en nee, niet vrouw-geïnspireerd! ;D

Wat noem je niet standaard, Garmt? Een Donkervoort of zo?

Groetjes,
Oscar

garmtz

#17
Donkervoort heb ik over gedacht, maar ga toch maar gewoon voor een Mazda MX-5.... Oeps, verklapt... :)




MrPink

Jaaa, leuk autootje hoor! :)

Groetjes,
Oscar

J.A.F._Doorhof

#19
Welja, doe maar weer gek......
Ideaal een cabrio, vooral met dit weer.

Ik wist niet dat Lexicon ook autoradio's maakte, of heb je wat anders  ;D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

bmateijsen

kijk dit zijn de betere ritjes... Ik zou zo graag als 2de auto een mooie klassieker erbij wil hebben.. maar ja.. dan moet ik ook nieuwe dromen gaan bedenken... :D

Groet Bjorn

Henk

Leuke auto Garmt (kun je lekker de blits mee maken in Scheveningen...), maar is de laadruimte niet een beetje klein uitgevallen? Hiermee kun je toch geen luidsprekers, versterkers e.d. mee vervoeren  ???

garmtz

Ik hoef nooit luidsprekers, versterkers etc. te verslepen. Dat laat ik anderen voor mij doen...  8)  Dit is gewoon een fun-car en die zijn per definitie niet praktisch... :)

cinepaulis

garmtz,
:D Cool! Als jij iets doet, dan doe je het ook maar meteen goed :P
Kom gerust nog een keertje langs in het Brabantse land, dan kun je daar ook meteen over leuke landweggetjes 'scheuren' (met beleid natuurlijk) ;)

on-topic:
De laatste tijd heb ik niet veel aan HT uit kunnen geven (mijn nieuwe center gekocht in feb was redelijk prijzig). Huiseigenaar spelen valt soms niet mee. En een flitsboete en nog wat onverwachte extra kosten komen soms hard aan. En dan ga ik nog op vakantie...
De euro's rollen sneller uit mijn geldzakje dan er in :-[

groeten,
Paul
CRT - You like it now, you'll learn to love it later
Visit Cinepaulis

Classe SSP-30 | Parasound HCA 2205A| 4xB&W N805 + HTM2 | BagEnd Infrasub 18 | CEC TL-51 | BarcoGraphics 808 | Projecta scherm | Philips DVD 720P

garmtz

Zal zeker langskomen bij de Cinies! Ook al om Koos jaloers te maken natuurlijk of te racen tegen zijn Spitfire... ;)  November wordt voor mij een spannende maand, dan ga ik hem kopen.