Wie wacht op welke film!

Started by reza, August 9, 2005, 00:10:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Job


JCL

Quote from: Job on November 12, 2008, 23:33:57
Oorlogswinter, vanaf 27 november in de bioscoop.

Ziet er idd uit alsof het een echte topper kan gaan worden!

PjotrrrNL

Het wachten was op de retail versie van The Dark Knight...
Vanavond eindelijk kijken in de HT!  ;D

Rikske

The Hobbit, script zou bijna af zijn  :)

astrobart

#129
na het zien van de trailer 2012

http://www.moviefone.com/movie/2012/30165/hd/480

FlÜber

Quote from: Job on November 12, 2008, 23:33:57
Oorlogswinter, vanaf 27 november in de bioscoop.

Ik heb het boek nog ergens liggen.. deze heb ik destijds nog van mn klasgenootjes gehad toen ik in het ziekenhuis voor een paar weken lag.. kwas toen 12. Was dus ongeveer 16 jaar geleden..

Vond het toen een superboek.. en het apparte was, mn leraar heette ook Terlouw..


Wat een nostalgie!!


Ghosty J

Quote from: PjotrrrNL on November 13, 2008, 12:27:48
Het wachten was op de retail versie van The Dark Knight...
Vanavond eindelijk kijken in de HT!  ;D
RELEASE DATE...: 12-11-2008
STORE DATE.....: 10-12-2008


ik kan alleen maar een DD versie vinden op FTD helaas geen DTS.. :(
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

remon123

the day the earth stood still
Livingroom: Pioneer LX 81  B&W 804'S blackash ps3 mit shotgun750
ht zolder http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=66381.

Dutchie

22 november mag ik al naar een voorpremiere van Oorlogswinter! Omdat m'n neefje de hoofdrol speelt!! Ja ja.. we zijn apetrots hier in de familie!!
17 november is de officiele premiere in het Tuschinski theater in Amsterdam. Ik ga wel even kijken!
Ben ook heel benieuwd naar de film. Lijkt me heel vreemd om iemand die je goed kent in het 'gewone' leven in een film te zien spelen.
Huiskamer HT:  Samsung Q9F 75inch | Pioneer SC-LX801 | Pioneer UDP-LX500 | Kef iQ9 | Kef iQ6C | Kef iQ5 | Sub: SVS SB-3000 | Harmony One

FlÜber

Quote from: Dutchie on November 13, 2008, 18:37:44
22 november mag ik al naar een voorpremiere van Oorlogswinter! Omdat m'n neefje de hoofdrol speelt!! Ja ja.. we zijn apetrots hier in de familie!!
17 november is de officiele premiere in het Tuschinski theater in Amsterdam. Ik ga wel even kijken!
Ben ook heel benieuwd naar de film. Lijkt me heel vreemd om iemand die je goed kent in het 'gewone' leven in een film te zien spelen.


:D

Ghosty J

Quote from: Dutchie on November 13, 2008, 18:37:44
22 november mag ik al naar een voorpremiere van Oorlogswinter! Omdat m'n neefje de hoofdrol speelt!! Ja ja.. we zijn apetrots hier in de familie!!
17 november is de officiele premiere in het Tuschinski theater in Amsterdam. Ik ga wel even kijken!
Ben ook heel benieuwd naar de film. Lijkt me heel vreemd om iemand die je goed kent in het 'gewone' leven in een film te zien spelen.

zijn je datums wel goed ? ;D

vet tof datie dat heeft mogen doen :D
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

PjotrrrNL

Quote from: Ghosty J on November 13, 2008, 16:21:53
RELEASE DATE...: 12-11-2008
STORE DATE.....: 10-12-2008


ik kan alleen maar een DD versie vinden op FTD helaas geen DTS.. :(

Klopt...Maar ook in DD was het genieten!
Vond 'm bijna net zo goed als Batman Begins...

celerontje

Ik ga binnenkort de boxset met BB en TDK pre-orderen bij amazon.co.uk, 31 euro volgens de huidige koers, 2 films! :o
En het mooie is dat ze gewoon NL subs hebben! :D
En lekker in Dolby TrueHD, dat moet ook wel, want ik heb TDK in de IMAX gezien, dus dat agressieve geluid wil ik ook thuis hebben!
If you want to see The Dark Knight really ''dark'', then simply power-off your projector! ;)

I will look for you, I will find you, and I will make an HT addict of you!

astrobart

Quote from: Dutchie on November 13, 2008, 18:37:44
22 november mag ik al naar een voorpremiere van Oorlogswinter! Omdat m'n neefje de hoofdrol speelt!! Ja ja.. we zijn apetrots hier in de familie!!
17 november is de officiele premiere in het Tuschinski theater in Amsterdam. Ik ga wel even kijken!
Ben ook heel benieuwd naar de film. Lijkt me heel vreemd om iemand die je goed kent in het 'gewone' leven in een film te zien spelen.
moet november geen december zijn?

Job

#139
Quotemoet november geen december zijn?
Nee: http://www.nfcstatistiek.nl/rel.htm.
Galapremiere in Tuschinski op 17 november, theatrical release op 27 november 2008.

squeek

AVATAR in 3D

film van james cameron. volgens cameron was titanic om te maken een "picnic-party" tegenover avatar!! vandaar mijn enorme interesse in deze film!!




greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

rijstfj


Dutchie

#142
Gisteren bij de première van Oorlogswinter geweest...Niet naar binnen natuurlijk, maar ik wilde mijn familie wel eens over de rode loper zien gaan :)



Van links naar rechts: Melody Klaver, Jan Terlouw, Martijn Lakemeier en Martin Koolhoven

Was erg leuk om eens van dicht bij mee te mogen maken. De 22e mag ik zelf de film gaan zien, met de hele familie! Ben heel benieuwd.
Huiskamer HT:  Samsung Q9F 75inch | Pioneer SC-LX801 | Pioneer UDP-LX500 | Kef iQ9 | Kef iQ6C | Kef iQ5 | Sub: SVS SB-3000 | Harmony One

squeek

http://www.apple.com/trailers/paramount/startrek/

hier vindt je de nieuwe trailer ook terug in betere kwaliteit.


greetz
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |


Ghosty J

Quote from: Dutchie on November 18, 2008, 22:23:42
Gisteren bij de première van Oorlogswinter geweest...Niet naar binnen natuurlijk, maar ik wilde mijn familie wel eens over de rode loper zien gaan :)



Van links naar rechts: Melody Klaver, Jan Terlouw, Martijn Lakemeier en Martin Koolhoven

Was erg leuk om eens van dicht bij mee te mogen maken. De 22e mag ik zelf de film gaan zien, met de hele familie! Ben heel benieuwd.
zozo dit is wel heel erg leuk!
en wat vond je fam lid van het eind resultaat? ;D
Mijn HT bestaat uit de volgende merken:
Rotel, B&W & Velodyne!

Home cinema <===> Showcase

Dutchie

Quote from: Ghosty J on November 19, 2008, 23:56:21
zozo dit is wel heel erg leuk!
en wat vond je fam lid van het eind resultaat? ;D
Klik.... :)
Huiskamer HT:  Samsung Q9F 75inch | Pioneer SC-LX801 | Pioneer UDP-LX500 | Kef iQ9 | Kef iQ6C | Kef iQ5 | Sub: SVS SB-3000 | Harmony One

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

donaldk


reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"