Speakerland...

Started by SiR-ROUND, August 22, 2002, 21:39:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SiR-ROUND

Gefeliciteerd!

Ik zie een trotse banner van Speakerland...

Toppie Frank!

 8)

J.A.F._Doorhof

Het is 2 maanden op proef, dus laat ze weten dat we er zijn  ;D.

Dit forum lijkt me DE plek voor dit soort bedrijven met veel DIY'ers.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SiR-ROUND

Zeker!

Ik bezoek de site regelmatig...

Het nieuwe prototype op de site ziet er veelbelovend uit...

blue-eyes

zoals erders beschreven, klinkt die ook nog eens waanzinnig!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Robbo

Ben er onlangs (weer) eens geweest.  Aardige lui daar,  goede uitleg ook.


Rob

Martin_M

Ik zal er binnenkort ook even langs om die nieuwe speaker te beluisteren.

Nu ben ik zeer sceptisch dat je voor dat geld een Avalon kan benaderen/voorbij streven maar ik kan alleen maar hopen dat dat zo is.

Ben momenteel rustig aan het rondkijken voor nieuwe speakers en ga de komende maanden verschillende merken beluisteren om een indruk op te doen.

Martin M
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

blue-eyes

ik ben van nature ook zeer sceptisch. Ik heb dus zoals gezegt ook nog nooit een Avalon gehoord. Maar wat ik daar zei, waren de woorden van een collega van mij. Geen idee hoe ik dat geluid moet plaatsen tov de Avalon, maar wat ik wel weet dat alle andere speakers van speakerland, compleet weggeblazen werden, tjonge wat een mooi geluid.

Maar als het waar is..............! Zou lekker zijn :)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey