Wow! Huis op het oog in Noordbroek!

Started by SiR-ROUND, May 8, 2002, 21:05:56

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SiR-ROUND

#25
En daar kom jij net vandaan!

Toeval bestaat niet...  ;)

Leuke vakantie/bruiloft gehad?

daand

#26
zeker een heel mooi huis zeg tering echt gaaf  :o ;D waar haal je dat geld vandaan joh ;)

SiR-ROUND

#27
Ik maak m'n eigen kabels?

Spacebass

#28
En nu twee componenten lijm kopen om al die dakpannen vast te zetten  ;D  ;D.

Prachtig!
Congrats!!!

Nou nog een konijn/kippen/hond en kat erbij en je bent compleet!

Hé MrPink's back!!!!
Hoe was het kerel, toch ook weer lekker om terug te zijn!
(Eigen bed/HT enz)


SB
SB

SiR-ROUND

#29
Shit ja, de dakpannen...!

Dank!

MrPink

#30
Hee jongens! :)

Was een erg leuke tijd! Een leuke bruiloft in een KAST van een huis...zou haast zeggen paleis, want in het woonkamergedeelte van de woonkamer (ongeveer de helft ervan) passen met gemak 100 mensen. Verder kunnen er met gemak 30 mensen logeren enzo. Er was een 50" RPTV met boxen in de muren...gaf best een aardig geluid, maar het geheel wat niet echt goed afgesteld. We hebben aan wildwater rafting gedaan...dat was, wat mij betreft, een beetje teleurstellend, want het water stond erg laag, dus niet superspectaculair helaas. Hottub, pool, mountainbiken waren ook nog wat losse activiteiten. Ik heb nog gespeeld tijdens het huwelijk trouwens. Aangezien het hoog in de Rockies was hadden nogal wat mensen problemen met ademhaling, hoofdpijn, misselijkheid, droogte. Ik gelukkig niet.
Verder ben ik nog in New York (en New Jersey) geweest.
Ik heb erg weinig tijd gehad om het forum daar te volgen, dus ik heb heel wat in te halen :)

Groetjes,
Oscar

logix

#31
Hey Sir-rondje.

Mooi man!
Dan is het wel mooi gedaan met de rust daar.
2 18" woofers die daar liggen te beuke word die "rustige" buurt ook niet vrolijk van ;)



Grt,
Ruud

SiR-ROUND

#32
De "pijpen" van Noordbroek zullen rammelen!

 ;D

Spacebass

#33
QuoteHottub
???

Samen met die bruidsmeisjes neem ik aan!

SB

SiR-ROUND

#34
QuoteHottub, pool, mountainbiken waren ook nog wat losse activiteiten. Ik heb nog gespeeld tijdens het huwelijk trouwens

Rare volgorde...

En het is maar goed dat ik denk dat ik weet wat je bedoelt met spelen...

 ;D

MrPink

#35
LOL

De volgorde was meer: pool - wildwater rafting - pool - mountainbiken - pool - hottub - pool ;)

Tijdens het huwelijksgebeuren in Colorado heb ik me zeer rustig gehouden. De echte actie kwam pas daarna. 8)

Groetjes,
Oscar

SiR-ROUND

#36
QuoteTijdens het huwelijksgebeuren in Colorado heb ik me zeer rustig gehouden. De echte actie kwam pas daarna.  

Zal wel aan mij liggen maar waarom krijg ik bij elk antwoord van jou schunnige gedachten? ;D

J.A.F._Doorhof

#37
Door die dansende kip denk ik, want ik heb hetzelfde  ;D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SiR-ROUND

#38
Ik heb Mr. Pink beloofd geen grappen over de kip meer te maken en nu begin jij Frank?

 ;D

MrPink

#39
LOL

Nou, in dit ene geval heb je gelijk, SiR (en jij ook Frank)!
Ik kan me nog een gedenkwaardige thread herinneren waarin Searcher klaagde dat de meisjes...nou ja, laten we dat maar niet meer oprakelen ;)
Het was in alle opzichten een geslaagde vakantie dus. 8)

Groetjes,
Oscar


PS Om toch stiekem weer on-topic te gaan: Noordbroek...klinkt als ergens ver ver weg...soort Tantooine ;)

SiR-ROUND

#40
Laten we het zo stellen:

Ik kan bijna de zee zien en kan lopend naar Duitsland...

Rara, waar woon ik?

[hidden] Noordbroek natuurlijk! Oen!  ;D[/hidden]

MrPink

#41
Tönder? ;D

Groetjes,
Oscar

SiR-ROUND

#42
Lees jij geen hidden text?

Dan was die oen voor jou...

Het was een kipsimpel raadseltje(oeps)

 ;D

MrPink

#43
De meeste dingen die verborgen zijn kunnen ook maar beter verborgen blijven! Zei mijn grootvader zaliger ;)
Zeker als het om SiR gaat, denk ik zo...brrr!

tok tok tooook! *plop* eitje!

Groetjes,
Oscar

SiR-ROUND

#44
En bedankt...

 :'(

MrPink

#45
Hmmm nu ik zo mijn post teruglees komt het niet zo aardig over...zo had ik het in ieder geval niet bedoeld, maar wat ik wel bedoelde...geen idee! :-[

Groetjes,
Oscar

SiR-ROUND

#46
LOL

 ;D

Gotcha!

MrPink

#47
Ach ja, je woont er nog niet...ik dacht dat je nu al in de "ver van de beschaafde wereld" depressie zat, dan komt zo'n opmerking natuurlijk keihard aan...maar ja, geniet er nu nog maar van, zou ik zeggen ;)

Groetjes,
Oscar

Spacebass

#48
Ik zou bijna typen dat ik je gemist heb MrPink! ;)

SB

SiR-ROUND

#49
We zijn weer gezellig hè?

 ;D