ACQUA's stereo "the beginning"

Started by ACQUA, August 6, 2005, 19:27:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ACQUA

Om een lang verhaal kort te maken, mijn huidige stereo-toren van pioneer heeft de geest gegeven na 13 jaar. Kben nu 23 en het word stillaan tijd om over te stappen naar een "degelijke installatie.

Mijn eerste aankoop vandaag:
-een NAD T513 DVD speler, dit word mijn dedicated CD en muziek-dvd speler.
zie specs:
http://www.nadelectronics.com/dvd_players/T513_framset.htm


review:
http://www.michaeldvd.com.au/HardwareReviews/NAD513/NAD-T513.html




Waarom NAD, simpel eigenlijk. De helft van mijn famillie heeft wel iets van NAD in huis. Simpel in gebruik en design.

Mijn luidsprekers zijn van SOLID B&W, kleine bookshelfs die ik al een tijdje bezit en nog steeds hun werk goed doen.


De versterker daar en tegen is zeker aan vervanging toe, het is een Sanyo. Ik denk een model van voor de 2e wereldoorlog  ;D Hij begint te kraken en soms valt het geluid weg. Vervangen dus!

Ik ben een beginner dus qua budget niet al te sterk, maar alle begin is moeilijk.

ACQUA

R

Alle begin is moeilijk, maar dan kun je ook ergens aan bouwen. Er is genoeg op het forum aanwezig om inspiratie uit te putten. Succes...

ACQUA

Bedankt Ruben,

Ik heb hem net even als DVD speler gebruikt,en wat een verschil. Eindelijk zwart waar zwart moet zijn, en scherp.

Maar alles op zijn tijd, eerst deze speler gewoon worden en sparen voor de rest.

ACQUA

beunky

Lijkt me een heel erg mooi begin hoor :D
"De dwaling is de moeder van het inzicht."
"Intelligentie gaat niet om wat je weet maar om wat je doet met wat je weet."
"If you think education is expensive, try ignorance"

kippekop

Kijk gewoon ook eens naar wat tweedehands dingen, er komen echt mooie dingen daar langs (bijvoorbeeld die 4 boxen van echt hout voor 300 euro zou al een superbegin zijn...) de spullen worden tegenwoordig nog steeds redelijk snel al weer weggedaan waardoor je misschien maar één generatie achterloopt. Een net begin verder...
TV: Sony kdl-40d3500
Apparatuur: Sony STR-DH130, Sony bdp-S350
Speakers: Focal Dome

graafke

Hier in de markt kom je regelmatig leuke aanbiedingen tegen. Het eerste begin is al goed met de NAD dvd speler  ;D ga zo door.

In ieder geval succes met opbouwen van de stereo set.

B.J.

Tijd voor een mooie NAD T543 erbij  ;D