Welke film

Started by niersteen, August 6, 2005, 15:08:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

niersteen

Hallo ik heb een tijdje geleden een stukje uit een film gezien toen ik op vakantie was. Zag er erg gaaf uit , weet alleen niet welke film het is. De scene die ik zag was een soort van achtervolging. Bij een kermis terrein aangekomen , brak het reuzenrad los en heel dat ding kwam achter hen aanrollen. Dacht dat het een franse film was maar dat weet ik niet zeker. Komt dit iemand bekend voor?  :-*

take5


Een Franse film met een achtervolging...
Ik heb ze zelf niet gezien maar het zou heel goed een van de "Taxi" films van Luc Besson kunnen zijn...

Lynxxx

Als het rad vervolgens in het water donderd is het al een HEEEELE oude film waarvan ik de naam helaas even kwijt ben. Speelde zich zogenaamd af op Coney Island volgens mij


Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

niersteen

Dank voor de antwoorden. Het leek me geen oude film. Vreemd dat niemand het kent e.e.a. was zeer spectaculair gefilmd.

Felicimo

Dit is super irritant.... Hoe je het verteld, komt het me wel bekend voor.... maar kan niet ok de naam komen.
Ik zie het het zo gebeuren, dus dan heb ik de film ook gezien. Of ik heb een heel levendige fantasie dat kan natuurlijk ook  ;D
Kef Q7 / Q5 / Q9c / JBL sub E-150p / Denon AVR-2809 / Denon PMA-1500AE / Denon DBP-2012 / Denon DCD-1500AE / Denon DNP-730AE / Micro Seiki BL-51 met Stax ua7 Toonarm / Ortofon Rondo Red / LG OLED 55inch C7 / BenQ W5000 / Dune HD Base 3D


Wishlist: mooie goeie Phono Pre