Gaarne invullen, welke bladen ?

Started by J.A.F._Doorhof, August 22, 2002, 09:41:46

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Welke bladen lezen jullie ?

HVT
6 (30%)
O&O
0 (0%)
Beide
1 (5%)
Anders
13 (65%)

Total Members Voted: 18

J.A.F._Doorhof

Hi,

IVM een grote reklame campagne voor Eichmann wil ik graag weten welke van de bovenstaande bladen JULLIE het meest lezen.

Eichmann lijkt mij het beste passen binnen de HVT.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

PM

Ik lees geen nederlandse bladen... verder meestal What Hifi..
Groeten, Peter

jaco

Ik heb wel eens de hvt gekocht...

Anders meestal Duits..

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

patrick_vdb

Lees regelmatig HVT en denk ook dat Eichmann qua reclame goed binnen dat blad zal passen.

Mvrgr

Patrick

bmateijsen

ik heb een abo van homestudio... ook een mooi blad zeker voor hifi en HT sectie wordt steeds uitgebreider..

Groet Bjorn

Marc

Ik ben nog steeds niet bij om alles van dit en andere fora te lezen. Ik zal zeker geen abo nemen op een blad maar als ik een blad met net goede inhoud zie zal ik het kopen.

Fred

Stel gewoon vast dat als je alle fora bijeenleest (htforum/dvdforum/avsforum) dat je :

1. alle nieuwtjes sneller weet dan de boekjes
2. uiteindelijk meer weet dan wat ze maar in de boekjes schrijven

Zelfs de gerenommeerde boekjes zoals SGTH :

Onlangs kocht ik de Sterophile Guido To Home Theater. Kostte EUR 9 voor een redelijk dun boekje. Goed voor twee uurtjes leesplezier en dan was de kous af ...

En ik had niet echt de indruk dat ik iets bijgeleerd had.

RCA

Quote from: J.A.F._Doorhof on August 22, 2002, 09:41:46ik graag weten welke van de bovenstaande bladen ....

Sorry lees geen van die bladen,
Ik lees StudioSound en AudioMedia
Leest tuurlijk ook wel eens een forum
De bovenstaande bladen ken ik niet "sorry  ::) "
Een beetje buur heeft oordopje

Robert

#8
Ik lees zowel HVT als O&O wel een keer.
En wat vaker kijk ik in de Duitse bladen zoals Stereoplay, Video, Audio, Heimkino.

Maar het meeste zit ik hier op het forum te struinen ;D


MvrGr.
Robert

FrankL

Ik lees ook geen NL bladen.
Ik koop wel eens Engelse, en soms Duitse. Beetje afhankelijk van de onderwerpen/recensies.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

J.A.F._Doorhof

De bedoeling was meer een poll om te zien waar de Eichmann reklame in moest ;).

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Marc

Ik lees wel ComputerTotaal. Daar verschijnen ook wel wat HT-achtige reclames in. Misschien iets voor ITC?

Lynxxx

ik lees (soms) Sound on Sound en Future Music :) maar dat is meer voor het hardere muziekwerk :) * grinniK *

oh en Hustler Magazine (geintje) hahaha


Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

Egwin

Ikzelf lees dan nog wel eens Hifinews welke iets verder gaat dan de Whathifi die ik samen met nog wat duitse en nederlandse bladen niet meer van mijzelf mag kopen omdat dit F!@#ing veel geld scheelt en hier niets meer van leer dan alleen plaatjes kijken. De Amerikaanse bladen hebben nu meer mijn aandacht gekregen. Maar ik denk dat je met de HVT misschien toch wel een aantal potentiele mensen kan trekken die bijv. niet via dit forum van Eichmann z'n bestaan af weten. Met de Homestudio pak je misschien wat meer stereo georienteerde mensen. Ik zou trouwens ook even kijken naar de oplage van de verschillende bladen.

Mvrgr. egwin
Sonus Faber Minima Amator II # Primaluna evo 300i #  Audia Flight FL CD THREE S # Auralic Aries Mini incl. Sbooster # Transparent MW Ultra biwire # Transparent BML Reference # Gigawatt PF-1 MK2 & LC-2 Evo Powercords

Vlearmoes

Schrijf mij ook bij What-Hifi,Stereoplay, Pc consument,Comp totaal,Video.
Integra DTR 9.9 XT Pro | Marantz BD 8002| Panasonic 50G10 |Technisat ontvanger en schotel | Kef reference Model 3.2 |KEF Calinda, | KEF Model 200 |Asus G50v | Synology

blue-eyes

HVT was het eerste blad waarmee ik in aanraking kwam. Deze werden gratis uitgedeeld toen RAF Lelystad geopend werd.

Ik moet zeggen dat dit blad goed wegleest.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

suyver

Ik lees geeneen van deze bladen. Ik haal al mijn informatie van internet (Nederlandse, Engelse en Duitse forums). Daar is alles ook te vinden, en vaak nog sneller ook!

-Freek.
Never underestimate the predictability of stupidity...

Darkman

Ik lees tot nu toe alleen de What hi fi, omdat die vaak veel meer review's bevatten dan andere bladen, een goede dosis humor en lekker weglezen. ( bovendien vind ik dat ze vaker producten testen waar ik zelf in geïnteresseerd zou kunnen zijn. De roundups zijn iedere maand ook wel interessant.

gr,

Darkman
Knowledge is not power, knowledge applied is power.

Sarjenka

Geen van allen... ;D

Ik ben niet zo'n HT-bladleester... ik lees de Aardschok :)