24, seizoen 4

Started by Easy_V, August 1, 2005, 21:49:41

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Easy_V

Ik had graag eens geweten wat jullie vinden van het vierde seizoen van "24".
Ik had vrees dat na de 3 seizoenen het nu wel gehad zou hebben maar de plotschrijvers hebben echt prachtig werk geleverd.
Jack is helemaal de oude en rocks. Zoals bij de voorgaande seizoenen eindigen de afleveringen met goeie cliffhangers.
Zijn er negatieve puntjes? Jazeker, Jack begint echt superman te worden, hij wil altijd en immer alleen werken en de vice-president vind ik persoonlijk een luizige acteur nl. William Devane. Ik heb het echt niet begrepen op die man.
Ook is de US of A terug gered zonder grote ramp, er mag mss toch eens iets ernstigs gebeuren, mss toch eens een stad die getroffen wordt want men kan toch niet blijven het geluk aan hun kant hebben?
Voor de rest kan ik deze serie ten zeerste aanbevelen. Heel wat beter als het derde seizoen.

redfox001

Ja, hij is heel erg goed! Al werd ik op den duur wel een beetje ziek van het steeds net misgrijpen maar dat was nodig om 24 afleveringen vol te maken :-) Ik vond hem beter dan seizoen 3, maar seizoen 1 was ook erg goed maar dat was misschien omdat het nieuw was. Heel even dacht ik dat de dame in de laatste afleveringen een remake van Nina was (plastische chirurgie) maar gelukkig niet :-) Nu maar wachten op seizoen 5.

Rody


reMC

Ik ben bijna door seizoen 4 heen, maar vind 'm toch echt slechter dan 3 (ik lijk de enige te zijn die 3 juist wel goed vind). Niet dat ik 4 echt slecht vind (sterker nog: ik geniet), maar het werd me soms allemaal wat te veel van hetzelfde. Ik mis ook een beetje de spanning in het Witte Huis en bij CTU op de werkvloer (en de correspondentie tussen beiden, de keuzes van de president etc.).

Maar gelukkig hebben we Chloe nog ;D