Author Topic: Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...  (Read 2792507 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline HereIsTom

• senior member
  • Trade Count: (0)
  • Total likes: 64
  • I love the Sony A89 Android TV
Re: Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...
« Reply #32625 on: May 1, 2021, 19:12:41 »
Volgens mij staat het er vrij duidelijk:
Nadat ze haar baan verliest KIEST ZE ERVOOR om geen "slaaf" meer te zijn en is de film een ode aan deze mensen die vrij zijn van spirit.
Uiteraard kiest niet iedereen hiervoor maar de hoofd persoon in deze film wel! Ze kan weer wonen in een vast huis en kan ze een vaste baan krijgen, maar het vrije leven bevalt haar zo, dat ze zelfs geen verbintenis wil aangaan met haar nieuwe liefde.

Maar goed, straks hoeft niemand de film meer te kijken :D
Wij vonden in ieder geval erg sterk en mooi.

Je kan niet kiezen als je je bezittingen en baan verliest, dan leef je dus in armoede.
Ik heb nergens gezien dat ze een vaste baan en een huis kan krijgen.
 iPad Pro 12.9 2020 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB

Offline Raymen

• geen junior maar
  • Highly esteemed member group
  • Trade Count: (+31)
  • Total likes: 110
  • Pffff blijft geld kosten !!!!
« Reply #32626 on: May 1, 2021, 19:28:42 »
Same here. Konden ze nou echt geen beter verhaal verzinnen??? En het acteerwerk.....nouja  :-X
Beeld was wel weer super en geluid ook wel

Mag ik eens vragen wat er zo slecht aan was dan

Want zit nu uurtje te kijken en wij vinden hem zeker niet slecht
Beetje standaard maar toch wel zeer spannend
LG Oled 77c8 -Marantz sr8012 CM-marantz MM 8077 CM-Zidoo UHD 2000-Apple tv 4K-Silent Angel Bonn N8-next(ziggo)- audiomaat 9 soc -2 x SF VENERE 3.0-2 X SF SONETTO WALL- 1 X SF SONETTO CENTER 2- 4X Kef inbouw 161 -Jl Audio F113 v2- 1m,2m Audioquest coffe hdmi-3 X Supra xl annorum LCR-3X powercord CM- -1 X Qed signature sub kabel-5xAq cinnamon   ethernet-synology 1512+(5x10t) supra dc blocker + 2 x powercord supra

Offline modde239

• HT forum donateur
  • Total likes: 218
  • The Truth Is Out There....
« Reply #32627 on: May 1, 2021, 20:28:18 »
Je kan niet kiezen als je je bezittingen en baan verliest, dan leef je dus in armoede.
Ik heb nergens gezien dat ze een vaste baan en een huis kan krijgen.

Nou haar zus stelde voor bij haar te komen wonen....en haar 'vriend' Dave bood haar aan om samen met hem bij zijn zoon te wonen...zij hadden een gastenverblijf waar zij kon wonen. Zij koos voor haar vrijheid.
« Last Edit: May 1, 2021, 20:29:44 by modde239 »

Offline GH

• HT forum donateur
  • senior member
  • Trade Count: (+1)
  • Total likes: 24
« Reply #32628 on: May 2, 2021, 09:57:37 »
Want zit nu uurtje te kijken en wij vinden hem zeker niet slecht
Beetje standaard maar toch wel zeer spannend

Spannend genoeg om tijdens de film hier te posten?  ;)

Maar voor mij is het feit dat het helemaal niets meer met het Clancy verhaal te maken heeft (ze hebben alleen de namen geleend, verder helemaal niets) al een afknapper. En wat er helaas is gemaakt is een nogal domme actiefilm met een paar middelmatige actie scenes met verder een slechte cast, onzinnige dialogen en een zeer zwak verhaal. Originaliteit is ook nul, we hebben het allemaal al zo vaak gezien.

En ik ben best een fan van een zinloze actiefilm op zijn tijd. Maar persoonlijk vond ik dit helemaal niets.

Offline Raymen

• geen junior maar
  • Trade Count: (+31)
  • Total likes: 110
  • Pffff blijft geld kosten !!!!
« Reply #32629 on: May 2, 2021, 10:11:34 »
Het was koffie pauze
En ja een clancy was het zeker niet waardig
Maar wij vonden hem zeker niet zo slecht als de reviews van imdb laten denken
Maar dat hij heel slecht is en slecht werd geacteerd kon ik er niet aan afzien hoor
« Last Edit: May 2, 2021, 10:25:03 by Raymen »
LG Oled 77c8 -Marantz sr8012 CM-marantz MM 8077 CM-Zidoo UHD 2000-Apple tv 4K-Silent Angel Bonn N8-next(ziggo)- audiomaat 9 soc -2 x SF VENERE 3.0-2 X SF SONETTO WALL- 1 X SF SONETTO CENTER 2- 4X Kef inbouw 161 -Jl Audio F113 v2- 1m,2m Audioquest coffe hdmi-3 X Supra xl annorum LCR-3X powercord CM- -1 X Qed signature sub kabel-5xAq cinnamon   ethernet-synology 1512+(5x10t) supra dc blocker + 2 x powercord supra

Offline Shadowfox

« Reply #32630 on: May 2, 2021, 10:52:21 »
Het was koffie pauze
Maar dat hij heel slecht is en slecht werd geacteerd kon ik er niet aan afzien hoor

Ik heb het boek gelezen waar de film titel vandaan komt en ga je met einge verwachting in de film. Het acteerwerk is natuurlijk een persoonlijke mening.
Het verhaal is voor mij te standaard om er echt van te genieten. Vooral het einde is van REALLY Thats it??

Offline buckler

« Reply #32631 on: May 2, 2021, 11:09:02 »
Het was koffie pauze

Ergens toch wel blij dit te lezen want ik heb hem op 4k hdr maar had hem links laten liggen omdat de reviews zo slecht waren.
Volgende week toch maar eens opzetten en hem een kans geven...
JVC NX9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Screen Research Fixed Supreme 2.40:1 , Lyngdorf MP-50 , MK Sound surround 2520P/X12 , ROGOZ-audio 1QR250 speaker stands , Oppo UDP 203

Offline GH

• HT forum donateur
  • senior member
  • Trade Count: (+1)
  • Total likes: 24
« Reply #32632 on: May 2, 2021, 12:56:29 »
Dat moet je in mijn optiek altijd doen.... en zo lang is ie nou ook weer niet :-).

Online skyfox

• HT forum donateur
  • Trade Count: (+6)
  • Total likes: 429
  • Big Man meets Little Cinema
« Reply #32633 on: May 5, 2021, 09:02:31 »
Gisteren via Netflix genoten van The Midnight Sky. Mooie karakterontwikkeling, een wat lager tempo om het verhaal de ruimte te geven en een ontknoping om een beetje stil van te worden. De film heeft mooie visuals en af en toe wat spanning, maar het draait voornamelijk om de karakters. Zeker het kijken waard, wat mij betreft.
Versterking: Marantz SR7011 | Roksan Kandy K2 | Roksan Caspian M1 monoblok
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Thorens MOV edition
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | MA RS1 | Velodyne DD10 | Velodyne SPL1200r
Weergever: BenQ W2700

Offline Kamdioblitz

« Reply #32634 on: May 6, 2021, 22:42:27 »
Deepwater Horizon gekeken vanavond. Stond al jaren in de kast. Maar dit was vooral qua geluid een intense ervaring. Zelden zo’n actieve surround mix ervaren. Werd helemaal de film in gezogen. Beeld was ook goed, scherp op de close ups.

Qua verhaal en actie ook wel een aardig, is natuurlijk waar gebeurd. De Amerikaanse vlaggetjes aan het einde hoeft dan weer niet zo van mij. 

Geluid 9,5
Beeld 8
Film 7

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterker: Denon AVC-X8500H | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Offline buckler

« Reply #32635 on: May 8, 2021, 23:40:36 »
Ergens toch wel blij dit te lezen want ik heb hem op 4k hdr maar had hem links laten liggen omdat de reviews zo slecht waren.
Volgende week toch maar eens opzetten en hem een kans geven...

Heb Without Remorse dus nu ook eindelijk zelf gezien en ben het met Raymen eens dat het niet zo'n slechte film is dan alle comments doen verwachten.
Tuurlijk is het geen top film maar ik heb mezelf er verder best mee vermaakt.
Het beeld hopte wel op en neer van prachtig naar vrij slecht maar dat moest ik er maar bij nemen...
JVC NX9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Screen Research Fixed Supreme 2.40:1 , Lyngdorf MP-50 , MK Sound surround 2520P/X12 , ROGOZ-audio 1QR250 speaker stands , Oppo UDP 203

Online skyfox

• HT forum donateur
  • Trade Count: (+6)
  • Total likes: 429
  • Big Man meets Little Cinema
« Reply #32636 on: Yesterday at 08:20:36 »
Eerder deze week nog gekeken naar Zombieland op UHD. Lekkere nonsense zombiefilm die gewoon leuk is en met vlagen ook spannend met z’n schrikmomentjes. Eigenlijk is het gewoon genieten van de drie volwassen hoofdrolspelers, die volgens mij intens genieten van hun uitstapje naar Zombieland.

Qua beeld gewoon netjes, zonder uitzonderlijk te zijn. De Atmos track imponeert nergens, maar is ook nergens slecht.

Deze film kijkt gewoon heerlijk weg.
Versterking: Marantz SR7011 | Roksan Kandy K2 | Roksan Caspian M1 monoblok
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Thorens MOV edition
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | MA RS1 | Velodyne DD10 | Velodyne SPL1200r
Weergever: BenQ W2700

Online papaleo

• Yes,Papaleo is op 17-03-2010---'Opaleo'---geworden!! En in September word ik wederom Opa!! Yes...;op14-09-2014 wederom Opa geworden!
  • HT forum donateur
  • The ultimate HT Forum elite group
  • Trade Count: (+15)
  • Total likes: 1273
  • HT opgelet..4K/HDR DolbyAtmos here we (come...ARE!
« Reply #32637 on: Yesterday at 10:51:11 »
Gisteren na lange tijd weer eens een film via/van Netflix opgezet…MOSUL (2019) een goeie film met als gesproken taal Arabisch.
Dit was een HD versie maar wat een beeld om van te watertanden zo mooi en dat met via een streamingdienst.  8)

Film:8,5
Beeld:9
Geluid:7,5
Proj.: JVC N7TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60/Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp’s: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
4K-HDR/DV speler :Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Pro, Zidoo Z1000,AppleTV 4K
Remote:Neeo BC,Homey ProKemp powerbar 8xStream:Bluesound Node2

Online ppeter

• senior member
  • Total likes: 88
  • Iets met passie voor beeld en geluid - movie/serie
« Reply #32638 on: Yesterday at 11:01:27 »
Dit weekend amusement met de volgende films:

Cherry (2021) Apple TV+
4K DD+ Atmos

Een mooi drama met goede acteerprestaties van Tom Holland, die je meesleept in een addict avontuur van een jong koppel.
Zoals steeds een Apple Original met goede beeld en geluidskwaliteit. Tijdens de scènes in war, vliegen de kogels je om de oren. Zeker een aanrader!

T-34 (2018)
1080p DD

Deze tip had ik hier voorbij zien komen. En ondanks een Russische film, zat ik er meteen in en hebben we er echt van genoten.
Lekker spannend vanaf de eerste minuut, en blijft het spannend met een goed verhaal. Echt knap dat er zoveel aandacht is gegeven voor detail aan de cameraposities en actie scenes, waarbij je echt mee in de tank komt te zitten en je de film heel realistisch beleeft! Ook het beeld en vooral het geluid was van een hoog niveau, en de sub heeft zich van zijn beste kant moeten laten horen. In Rusland weten ze blijkbaar heel goed, hoe ze een film moeten maken!

Omdat dit zo goed is meegevallen, ga ik de film ‘Invasion’ met dezelfde knappe actrice ook eens de kans geven.
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 240 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Pioneer SC-LX501 - 5.1.2 * Q Acoustics 2050i-3090C-2020i + Cambridge Minx 220 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV 2017 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro **

Online papaleo

• Yes,Papaleo is op 17-03-2010---'Opaleo'---geworden!! En in September word ik wederom Opa!! Yes...;op14-09-2014 wederom Opa geworden!
  • HT forum donateur
  • Trade Count: (+15)
  • Total likes: 1273
  • HT opgelet..4K/HDR DolbyAtmos here we (come...ARE!
« Reply #32639 on: Yesterday at 11:09:03 »
T34 is zeker een top film… :thumbs-up:
Proj.: JVC N7TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60/Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp’s: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
4K-HDR/DV speler :Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Pro, Zidoo Z1000,AppleTV 4K
Remote:Neeo BC,Homey ProKemp powerbar 8xStream:Bluesound Node2

Offline HereIsTom

• senior member
  • Total likes: 64
  • I love the Sony A89 Android TV
« Reply #32640 on: Yesterday at 11:25:22 »
Dit weekend amusement met de volgende films:

Cherry (2021) Apple TV+
4K DD+ Atmos

Een mooi drama met goede acteerprestaties van Tom Holland, die je meesleept in een addict avontuur van een jong koppel.
Zoals steeds een Apple Original met goede beeld en geluidskwaliteit. Tijdens de scènes in war, vliegen de kogels je om de oren. Zeker een aanrader!

Cherry vonden wij ook een mooie film!
 iPad Pro 12.9 2020 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB

Offline reza

• Jezus loves you!
  • Trade Count: (+4)
  • Total likes: 861
  • First i was blind, but now i see
« Reply #32641 on: Yesterday at 11:37:18 »
Gisteravond date night met mijn vrouw :popcorn:
De film die we hebben bezocht:  The Father.
Erg indrukwekkende film!
Krijgt van ons een 8 ,nog een tijdje over na gesproken.
« Last Edit: Yesterday at 12:28:49 by reza »
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Offline haythijs

• HT forum legend group
  • Total likes: 50
  • I love the HTforum
« Reply #32642 on: Yesterday at 12:26:59 »
Vrijdagavond deze erop gehad, deels gedaan ivm de week rondom 4/5 mei. Film die mij nog nooit ter ore of in het gezichtsveld was komen.
Best wel indrukwekkend thema, hoe ook de Duitsers met dat deel van hun verleden omgaan.
Samsung 55ks7000/Yamaha rx a2070/Sony ubp 800/Oppo BDP-93/Kef 3005SE/Svs Sb1000/RU connected+ Audioquest +Canare bekabeling

Offline Jean Sibelius

• HT forum donateur
  • Total likes: 407
  • “Life’s too short to listen to bad audio”
    • Bouw van Confidence Mansion
« Reply #32643 on: Yesterday at 16:32:59 »
Vanochtend begonnen met een concert van Roger Waters (Us + Them), daarna Chappie (4K) en vanavond samen met Angelie gaan we The Shallow (4K) kijken. Voor iedereen die de eerste twee nog niet gezien/gehoord hebben, zeker een aanrader.
« Last Edit: Yesterday at 16:33:23 by Jean Sibelius »
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ’s | Parasound JC-1’s & A51 | Synology DS918+/DX517 (48TB) | Oppo BDP-105D & UDP-203 CM2 | PS4
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123” StudioTek 130 G3 Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire’s | Schnerzinger Emi & Giga Piccolo A3 | PS Audio Stellar P3
Speakers Von Schweikert VR10-MKII | Dynaudio Confidence C4 | Velodyne DD-18