Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Started by Sarjenka, May 2, 2002, 00:48:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

LittleNinja

Ik hoop vanavond Tenet eens te kunnen gaan kijken. Schijnt een k*t film te zijn als ik jullie mag geloven. Ik kijk er naar uit.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

neptune

Cobra Kai S3 is weer begonnen op flix...
zet hier iets neer

LittleNinja

"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HereIsTom

Quote from: maximus79 on January  4, 2021, 14:38:47
Ep 5 van seizoen 5 gekeken van the Expanse....

Wat een goed seizoen weer, echt een top serie. Ook beeld en geluid zijn echt super goed.

Ja deze serie blijft geweldig!
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

neptune

zet hier iets neer

neptune

Quote from: LittleNinja on January  4, 2021, 14:46:14
Ik hoop vanavond Tenet eens te kunnen gaan kijken. Schijnt een k*t film te zijn als ik jullie mag geloven. Ik kijk er naar uit.
Die is echt k*t idd, maar.... Ik heb nog nooit zo'n mooie k*tfilm gezien! :D
zet hier iets neer

maximus79

Quote from: neptune on January  4, 2021, 17:38:28
Heel veel fun, karate en 80s invloeden en rock songs  :pompom: :headbanging:
Ja echt super leuke serie zeker als je er mee bent opgegroeid!
7.1.4 | Lexicon Mc-10 | 3x A*BNB Eindtrap| LCR: 3x A*BNB Cinemax18 actief | 4x M&K 750 surrounds | JVC N5 | KINGPIN Velvet Framed Screen VFS270-2:35.1 | 4x Boston Acoustics A25 (atmos) | Subs: A*BNB 2x 2x10 en Hoverboss | DIY Envy | Xbox Series X | Sony 4k X800 | Shield | ATV4k | Dune | TV: Sony 65x8505c | Bluesound Node 2

skyfox

Quote from: TabCam on January  3, 2021, 23:50:03
De opvolger, Glass, is eveneens een aanrader

Yessss, inmiddels ook gezien! En wát een film! Veel dialoog, maar geen moment saai of langdradig. Qua lijnen echt een M Night Shyamalan, en het teruggrijpen naar de eerdere films Unbreakable en Split maken een rewatch van de gehele serie, kort achter elkaar, aanbevelingswaardig. Van de serie vind ik Unbreakable de minste (maar nog steeds goed!) en Split en Glass staan wat mij betreft op eenzame hoogte. Waar je Split nog grotendeels als losse film kan kijken, kan dat met Glass eigenlijk niet. Maar wil je starten, kijk dan gewoon Unbreakable, Split en Glass op volgorde.

Qua beeld was Glass, op UHD, zo mogelijk nog een tandje scherper dan Split op Bluray, welke ik al kneiterscherp vond. Prachtig om te zien. Maar ook het geluid in de film is zeer goed gemixt. Heel gaaf gedaan, en wat mij betreft on par met die paar topproducties die er nog meer zijn.

Ik zei het bij Split al, maar ook bij deze film: zeer highly recommended! Mits je wel de hele serie kijkt!

Quote from: maximus79 on January  4, 2021, 14:38:47
Ep 5 van seizoen 5 gekeken van the Expanse....

Wat een goed seizoen weer, echt een top serie. Ook beeld en geluid zijn echt super goed.

Echt een topserie! Ook dit seizoen is weer elke aflevering genieten. Het is weer bijna woensdag!  :pompom:
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

VTEC_genieter

#32333
Fear the Walking Dead - seizoen 3

Straks kijken, met chips.
De serie is een leuke aftakking van The Walking Dead.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Jean Sibelius

Op de planning staat Tenet. Ik ben benieuwd :)
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

papaleo

Quote from: Jean Sibelius on January  5, 2021, 16:41:29
Op de planning staat Tenet. Ik ben benieuwd :)

Beeld,geluid Top!
Ben benieuwd of dat jij, wbt de film er wèl 'n touw aan vast kunt knopen... :D :crazy:

In ieder geval veel plezier. :thumbs-up:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

R

Return of the King (in 4K, extended), maar even kijken hoe ver ik kom vanavond ;)

Raymond187

Ben de hele serie Power aan het kijken. Is een serie die begon in 2014. Vind het een leuke serie om te kijken. Lekker simpel en kijkt makkelijk wel

https://youtu.be/Su-sSzKWcUo

Jean Sibelius

Quote from: papaleo on January  5, 2021, 17:07:36
Beeld,geluid Top!
Ben benieuwd of dat jij, wbt de film er wèl 'n touw aan vast kunt knopen... :D :crazy:

In ieder geval veel plezier. :thumbs-up:

Bedankt Leo! :colgate:

Op basis van de reacties had ik een complete 'mind-fuck' film verwacht, maar dat viel gelukkig nog wel mee. Wel goed opletten en ik weet zeker dat als ik hem nog een keer kijk, dat er nog meer dingetjes opvallen. Qua film vond ik het verhaal wel aardig, maar doordat je continue 'alert' moest blijven is het geen film waar je lekker ontspannen voor gaat zitten en naar gaat kijken. Verder leek het wel of de stemmen af en toe minder luid waren dan de rest van de geluidstrack (is dat iemand anders ook opgevallen of moet ik nu toch echt een center speaker aan gaan schaffen? >:D)

Verder prima actiefilm ook qua beeld en geluid. Denk dat ik hem binnenkort nog een keer met Angelie ga kijken zonder te vertellen waar hij over gaat en dan constant opmerkingen maken: "had je dat nog niet door" :D >:D


Groeten, Jan
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

skyfox

Quote from: Jean Sibelius on January  6, 2021, 16:19:51
Bedankt Leo! :colgate:

Op basis van de reacties had ik een complete 'mind-fuck' film verwacht, maar dat viel gelukkig nog wel mee. Wel goed opletten en ik weet zeker dat als ik hem nog een keer kijk, dat er nog meer dingetjes opvallen. Qua film vond ik het verhaal wel aardig, maar doordat je continue 'alert' moest blijven is het geen film waar je lekker ontspannen voor gaat zitten en naar gaat kijken. Verder leek het wel of de stemmen af en toe minder luid waren dan de rest van de geluidstrack (is dat iemand anders ook opgevallen of moet ik nu toch echt een center speaker aan gaan schaffen? >:D)

Verder prima actiefilm ook qua beeld en geluid. Denk dat ik hem binnenkort nog een keer met Angelie ga kijken zonder te vertellen waar hij over gaat en dan constant opmerkingen maken: "had je dat nog niet door" :D >:D


Groeten, Jan
Arme Angelie ;)

Dat van de stemmen in de mix is een klacht die ook in de reviews veel naar voren komt. Schijnt een Nolan dingetje te zijn, hoewel het me in de bioscoop niet opviel.

Ik ben wel benieuwd of ze de beloofde vervolgen van Tenet ook echt gaan maken. Er zit zeker potentie in het concept, wat mij betreft.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

ppeter

Quote from: Raymond187 on January  6, 2021, 15:08:26
Ben de hele serie Power aan het kijken. Is een serie die begon in 2014. Vind het een leuke serie om te kijken. Lekker simpel en kijkt makkelijk wel

https://youtu.be/Su-sSzKWcUo
Heb ik ook al een tijdje uitgekeken, en was een goede serie!
Nu begonnen met het tweede deel: Power Book II: Ghost 2020 episode 1-10
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

reza

Alone gezien: 6.8 van mij, goeie/spannende film :thumbs-up:
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Jean Sibelius

Vanavond Gemini Man gezien... (4K HDR 60fps incl. Atmos)... WTF geweldig beeld!  :D

Jammer dat er nog maar zo weinig films in 60fps zijn opgenomen, ik kan daar wel aan wennen :clapping:
The Confidence Mansion
Electronica Trinnov Altitude32 | VAC Signature 200 IQ's | Parasound JC-1's & A51 | Synology DS918+ & DX517 | Oppo UDP-203 CM2 | AppleTV 4K HDR | PS4
Diverse Artesania Exoteryc 3L & Aire's | Schnerzinger Emi & Giga A3 | PS Audio P3 | AQ Hurricane Power Cords | AQ Diamond HDMI's & RJE's
Projectie JVC DLA-NX9 CM | Stewart 123" StudioTek 130 G3 | CM Fiber HDMI Speakers Von Schweikert VR10-MKII's (fronts) | Dynaudio Confidence C4's (rears) | Velodyne DD18 (sub)

Tinus_

Quote from: Raymond187 on January  6, 2021, 15:08:26
Ben de hele serie Power aan het kijken. Is een serie die begon in 2014. Vind het een leuke serie om te kijken. Lekker simpel en kijkt makkelijk wel

https://youtu.be/Su-sSzKWcUo
Waar kan je deze kijken?
Ik heb de eerste 3 seizoenen gezien, daarna kon ik ze niet meer vinden.  :unsure:
Rebuilding my HT

reza

The Wrestler gezien. Goeie film
7.1 van mij.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

papaleo

Gisteren "Love and Monsters" (2020) 2160p DTS-HD MA gekeken...,maar wat een K*T film was dit zeg kan niet begrijpen dat deze een 7.0 op IMBD krijgt.
Schrale troost...,het beeld en geluid was dan wel weer om te smullen
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

GH

#32346
Gisteren deel 1 van Lupin gebinged...... vermakelijk maar soms een beetje langdradig.
En knap irritant dat Netflix alleen aflevering 1-5 nu heeft gereleased.


reza

Quote from: papaleo on January 11, 2021, 10:25:09
Gisteren "Love and Monsters" (2020) 2160p DTS-HD MA gekeken...,maar wat een K*T film was dit zeg kan niet begrijpen dat deze een 7.0 op IMBD krijgt.
Schrale troost...,het beeld en geluid was dan wel weer om te smullen


Ik had begrepen dat deze juist best wel leuk was?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

papaleo

Quote from: reza on January 11, 2021, 12:08:28
Ik had begrepen dat deze juist best wel leuk was?

Ik/wij vonden het 2x niks... :nopompom:
Mijn vrouw was tijdens de film zelfs naast mij in slaap gevallen... :D (zal ook wel aan mij liggen)  :tounge2:
Ik heb de film afgekeken omdat mijn interesse naar het beeld en het geluid was gegaan  ;)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"