Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Started by Sarjenka, May 2, 2002, 00:48:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kjelt

Zoooo hele zit eerste deel gezien van drie uur, nog een tweede deel van drie uur te gaan morgen.
Grootste schok: De piemels van de jonge Robert de Niro en Gerard Depardieu open en bloot  in een shot.
En dan weten jullie al welke film het is.

denoontje

Hier alita..mooi spectakel, wat een bass en sound! Hele mooie  visuals in hdr.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Harry HT

Hi Kjelt,
Quote from: Kjelt on June 20, 2020, 23:40:52
Zoooo hele zit eerste deel gezien van drie uur, nog een tweede deel van drie uur te gaan morgen.
Grootste schok: De piemels van de jonge Robert de Niro en Gerard Depardieu open en bloot  in een shot.
En dan weten jullie al welke film het is.
ha ha

Veel plezier met kijken vanavond [emoji41]

https://www.tvkrant.nl/thumbnail/film/xF-NovecentoRobertDeNiro_01.jpg.jpg.pagespeed.ic.lrBdSScXUx.jpg ik herken ze bijna niet [emoji3]

Gegroet,

Harry



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk Pro
De mooiste
HT & DVD links verzameld


Quote about Being There (1979) "Yes. In the garden, growth has it seasons. First comes spring and summer, but then we have fall and winter. And then we get spring and summer again."

Sjaak_Banaan

Wij hebben gisteren T-34 gekeken in de kelder, de subs en ButtKicker hebben lekker kunnen werken.
De verwachtingen waren niet heel hoog, wat het eigenlijk verrassend goed maakte.   8)
Klipsch KL-650-THX® Ultra2 • Klipsch RF-83 • Klipsch RB-81 II • Klipsch RS-62 II • 21" DIY sub 18Sound • dual Klipsch SPL-150  •  dual XTZ Cinema 3x12 • Marantz SR7013 • Marantz UD7007 • Sony KDL-55HX850 • JVC X5900BE • 3m DIY screen

Bouw HT in kelder

papaleo

Quote from: Sjaak_Banaan on June 21, 2020, 11:38:57
Wij hebben gisteren T-34 gekeken in de kelder, de subs en ButtKicker hebben lekker kunnen werken.
De verwachtingen waren niet heel hoog, wat het eigenlijk verrassend goed maakte.   8)

Wij hadden deze film 'n tijdje geleden ook gezien en ook ons verrast.

https://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=327.msg3351245#msg3351245
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Teejoo

Quote from: denoontje on June 21, 2020, 00:16:03
Hier alita..mooi spectakel, wat een bass en sound! Hele mooie  visuals in hdr.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Die is ook schitterend!

GPO

Eergisteren Rambo Last Blood en gisteren Terminator Dark Fate gekeken, met name die laatste is referentie materiaal qua LFE geweld. D'r gingen regelmatig uiterst diepe basgolven door de kamer met echte luchtverplaatsing en flink banktrillen. Wat een soundtrack!  :blink:

Qua films waren beide wel aardig, Rambo Last Blood was nog best indringend verhaal, maar beetje te makkelijk einde. Terminator Dark Fate vond ik het verhaal wat beter, maar ja het zal natuurlijk nooit het niveau halen van terminator 1 of 2.... desalniettemin was het toch best leuk popcorn vermaak :)
thuis : Epson EH-TW9300 | iVisions Cinema 4K ALR screen 136" | Samsung The Frame 2022 65" | Denon AVR-X7200WA | Denon DBT-1713UD | Dune BD Prime 3.0 | Klipsch RP-280F - Klipsch RP-450C - Klipsch RP-240S - Klipsch R-115SW | miniDSP 2x4 | QNAP TS-231P2 (2x4 TB) | VdHul/Profigold/Hama kabels | Xbox One | Google TV 4K

auto : Kenwood DDX4018DAB | Focal 165 AS

skyfox

#31807
Vanavond had ik onverwacht tijd voor een film. Het is The Martian geworden. En wat een topfilm is het! Mooi verhaal, realistisch in beeld gebracht. Je voelt 100% met Mark mee, de frustraties, de eenzaamheid, de triomfen. Sterk geacteerd, sterk verfilmd.

Qua beeld, niks op aan te merken. Scherp, kleurrijk, ik mag wel zeggen referentiemateriaal. De audiotrack op deze UHD was slechts een 7.1 DTS HD track. Daar mocht de Auromagic upmixer zn kunsten op loslaten. En deed dat opmerkelijk goed!

Medium: UHD
Beeld: 9
Geluid: 9 (zonder upmix 8 )
Verhaal: 8,5
Vermaak: 9


Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Kjelt

Quote from: Harry HT on June 21, 2020, 08:27:09
Hi Kjelt,ha ha

Veel plezier met kijken vanavond [emoji41]

https://www.tvkrant.nl/thumbnail/film/xF-NovecentoRobertDeNiro_01.jpg.jpg.pagespeed.ic.lrBdSScXUx.jpg ik herken ze bijna niet [emoji3]

Gegroet,

Harry
Bedankt moet zeggen dat ik het tweede deel minder vond dan het eerste.
Net even wat imdb reviews gelezen en het lijkt wel alsof het zo'n film is waar je van houdt of die je haat. Ik vond het wel de moeite van het zes uur kijken waard hoor en zou het een 7 geven.

Zymotic

Gister met het gezin Onward gekeken. Vond het een verrassend leuke film. Wist me als vader ook wel te raken. 8/10

skyfox

Vanmorgen weer mogen genieten van de Little Cinema. Fast en Furious 6 stond op de rol, extended version.

Het begint eentonig te worden, maar beeld is gewoon goed, geluid is geweldig en het verhaal kijkt lekker weg. Wat mij betreft is deel 6 tot nu de lekkerste van alle Fast films. Delen 1 en 5 volgen wat mij betreft op een gedeelde 2e plek. Ik kan niet wachten om delen 7, 8 en Hobbs en Shaw te kijken. Heerlijk! Binnen het actiegenre onverslaanbaar.

Medium: Blu-Ray
Beeld: 8
Geluid: 9,5
Verhaal: 8
Vermaak: 10



Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

J0ell

Quote from: Zymotic on June 22, 2020, 09:37:20
Gister met het gezin Onward gekeken. Vond het een verrassend leuke film. Wist me als vader ook wel te raken. 8/10

Inderdaad een verrassende film waar je maar weinig over gehoord hebt.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

skyfox

Gisteravond met Kamidio naar Hunter Killer gekeken. Een vermakelijke, lees: popcorn, film die zich grotendeels in duikboten afspeelt. Dit leent zich altijd tot mooie shots en benauwde situaties. Zo ook hier!

Wat ik knap vind van de film, is dat ze spanning goed weten op te bouwen. Met torpedo en andere explosieven in de omgeving zat ik meerdere keren op het puntje van mn stoel. Dat gebeurd me niet vaak meer. De audiotrack en de manier van filmen zijn hier zeker debet aan. Gerard Butler weet ook een mooie rol neer te zetten.

Maakt dit het soms wat warrige en niet heel originele verhaal goed? Eigenlijk wel! Ik ben een avondje uitstekend ge-entertained. En in de laatste actiescène kneep ik em toch echt even. Gaaf!

Medium: UHD
Beeld: 7,5
Geluid: 9,5 (9 wanneer je de Atmos track gebruikt ipv de Auro upmixer)
Verhaal: 5
Vermaak: 8,5



Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

pameijer

Hier nog bezig met de X-Men saga. Eén van de mooiere vanavond bekeken:

Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Teejoo

Gisteren het vervolg op 21 jump street gekeken op blu-ray: Gewoon leuke film om weer eens te zieb, Beeld was top met de bijpassende goede 5.1 DTS MA track.

denoontje

Hier gisteravond venom.

Tja,  lekker voorspelbaar en beetje too much gci.
5+ voor mij.
Wel mooie nacht en skyline scenes op de n7.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Jack_D

#31816
Serenity 4K/UHD, een ouwetje uit 2005 maar dan wat opgepoetst.
Beeld oke, maar niet niet super top. De DTS-X geluidstrack wel heel erg lekker.
De film zelf is ook best leuk. :popcorn:



pameijer

Vanavond is de laatste aflevering van Homeland seizoen 8. Bingewatchwaardige serie voor mij dus eergisteren begonnen. Ik zat er meteen midden in. Heerlijke serie!
Anthem MRX1120 | Sony UBP-X800M2 | Technics SL2000 + NAD PP2i | Apple TV 4K en Nvidia Shield en Vero V | Vu+ Duo2 | LG OLED55C7 | JVC X7900 met HDFury Integral2 en iVisions Cinema 4K 260 cm | AVI ADM9.1RS actieve speakers front en center + AVI DM5 surrounds en rears + 4x Micca M-8C Atmos + Rythmik E15HP sub en héél veel muziek!

Teejoo

#31818
Vanavond op Netflix de Braziliaanse film Rich in Love gekeken. Ultra HD4K met een 5.1 track, uiteraard in de originele taal. Ik vond het een leuke film met prachtige beelden. Helaas zie je nog steeds goed dat Netflix z'n bitrate omlaag heeft gegooid: je ziet dat delen van het beeld gewoon soft worden.

Kjelt

Quote from: pameijer on June 28, 2020, 21:37:05
Vanavond is de laatste aflevering van Homeland seizoen 8. Bingewatchwaardige serie voor mij dus eergisteren begonnen. Ik zat er meteen midden in. Heerlijke serie!
Mja toch hoop ik dat het nu afgelopen is want die dame met haar onwaarschijnlijke extreme insubordinatief gedrag en "ik weet het beter dus doe wat ik zelf wil en kom er ieder seizoen toch lekker mee weg" begint me wel de keel uit te hangen. Als het nog enigzins realistisch zou zijn geweest ok, maar dit seizoen................

skyfox

Quote from: Kjelt on June 28, 2020, 23:39:09
Mja toch hoop ik dat het nu afgelopen is want die dame met haar onwaarschijnlijke extreme insubordinatief gedrag en "ik weet het beter dus doe wat ik zelf wil en kom er ieder seizoen toch lekker mee weg" begint me wel de keel uit te hangen. Als het nog enigzins realistisch zou zijn geweest ok, maar dit seizoen................
Wij waren haar na seizoen 1 al zat... raar wijf [emoji854]

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

J0ell

Quote from: skyfox on June 28, 2020, 23:41:35
Wij waren haar na seizoen 1 al zat... raar wijf [emoji854]

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

Reden dat wij na seizoen 2 gestopt zijn, enkel en alleen nog irritaties.
Don't regret growing older, it's a privilege denied to many.

paulkokkie

Gisteren deze gekeken.Is lang geleden dat ik zo gelachen heb om een film.
Ruthless People (1986)
NAD C399+MDC module + Kef R3
(Denon AVR 4520 B&W DM640 B&WHTM61 S2)

Martijnst1990

Gister The Meg gekeken met Jason Statham. Niet best en dat wist ik van te voren ook wel, maar keek op zich wel ff lekker weg zo tussendoor :P
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Teejoo

Quote from: Martijn90 on June 30, 2020, 13:16:30
Gister The Meg gekeken met Jason Statham. Niet best en dat wist ik van te voren ook wel, maar keek op zich wel ff lekker weg zo tussendoor :P
Ik vind Jason Statham altijd cool!