Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Started by Sarjenka, May 2, 2002, 00:48:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

reza

Heeft iemand de Snowman al gezien?
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

buckler

#30551
Quote from: reza on January  1, 2018, 16:12:44
Heeft iemand de Snowman al gezien?

Yep ik.
En tja , wat moet ik ervan zeggen?  Hij word enorm afgekraakt en krijgt zeer slechte reviews maar eerlijk gezegd vond ik hem niet zo slecht als de reviewers hem af doen.
Begrijp me niet verkeerd want goed vond ik hem toch ook zeker niet maar vond hem toch achteraf de moeite waard om hem gezien te hebben.
Het is een beetje low budget geregisseerd met een niet al te best script maar de bekende en goede acteurs weten er nog wat van te maken... laat ik het zo maar zeggen, niks meer en niks minder maar een top film is het zeker niet dat kan ik je wel vertellen en ik denk dat hem beter kan 'zien' als een tv film ipv een bioscoop kraker.
Ik persoonlijk vind het wel altijd moeilijk om een film aan te prijzen of juist niet want bij werkt het enorm hoe mijn humeur is voordat ik ga kijken, heb ik het druk en eigenlijk een hoop aan mijn hoofd of heb ik al een week (of 2) mijn projector niet aangehad en heb ik echt zin om een film te kijken. Dat heeft bij mij best veel invloed op hoe ik een film vond :blush:
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

reza

Thanks, ik had hele hoge verwachtingen maar hij wordt indd slecht gerivieuwd. Daarom was ik iets huiverig. Maar nu ga ik hem toch zeker wel kijken.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

N1v3K

The Foreigner (2017). Recentste film van Jackie Chan. Wat minder nadruk op de vechtscenes en de stunts, maar hij kan het nog steeds :D Prima politiek verhaal ook.

Mayhem (2017). Heerlijke actie horrorkomedie over virusuitbraak in een kantoorgebouw. (Geen zombies, mocht je daar niet van houden).

activ

Gisteren Last shift gezien, die was verrassend spannend. Het hele verheel leunde ook op 1 voor mij onbekend actrice en ze deed het prima.

mr.crash

Kung fu panda  2
Ik blijf het leuk vinden  ;D
...Naam luisterruimte / HT..
.........TAKE FIVE...............

mr.crash

...Naam luisterruimte / HT..
.........TAKE FIVE...............

Raymond187

Roque one weer gekeken. Ik vind het een leuke spin off  :popcorn: 8/10

Kingsman golden circle ook gekeken. En ook deze vonden we vermakelijk. 6/10

En zojuist Coco gekeken met mijn zoontje in de bios. Zeker een leuke film 7/10

ppeter

Gisteren Geostorm gekeken, best goede film maar de LFE was pure waanzin! 🙃
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

HereIsTom

#30559
Quote from: ppeter on January  8, 2018, 20:38:49
Gisteren Geostorm gekeken, best goede film maar de LFE was pure waanzin! 🙃

Bedoel je goed of juist slecht?
Je kijkt nu zeker met de Nvidia Shield TV?
 iPad Pro 12.9 | Harmony Ultimate One | Sony 55A89 OLED Android TV | Pioneer VSX-934 |
 iPhone 8 Plus 64GB | Airco Warmtepomp MHI SRC/SRK35ZS-W

luuk123456

Lfe ging inderdaad nergens meer over...
In negatieve zin wat mij betreft.

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

reza

What happend to monday bekeken, erg leuke film.
6.9.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

ppeter

#30562
Quote from: HereIsTom on January  8, 2018, 21:58:45
Bedoel je goed of juist slecht?
Je kijkt nu zeker met de Nvidia Shield TV?
Slecht uiteraard, en heb de sub serieus moeten bijstellen.
Gelukkig gaat dit vlot met de iControl app van Pioneer.
Had al gelezen dat dit ook in de bioscoop zo was?
Yep met de Shield, en ben zeer tevreden! 👍
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

Driven2Shine

Quote from: ppeter on January  9, 2018, 21:00:04
Slecht uiteraard, en heb de sub serieus moeten bijstellen.
Gelukkig gaat dit vlot met de iControl app van Pioneer.
Had al gelezen dat dit ook in de bioscoop zo was?
Yep met de Shield, en ben zeer tevreden! 👍
Duh daar heb ik niet aan gedacht. Ik heb de film afgezet aangezien alle ramen in de deuren in huis aan het trillen waren :)
was niet normaal naar te kijken, zelfs niet op laag volume haha.

mr.crash

...Naam luisterruimte / HT..
.........TAKE FIVE...............

reza

The foreigner gezien. De eerste film voor mij dat Chackie Chan niet over de top gaat. En eerlijk is eerlijk, gewoon een goede film. 7.0
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

steves

The Wolf of Wall Street gekeken, voor mij een van de betere films met Leonardo DiCaprio in de hoofdrol.
Ik geef hem een 8.5

mr.crash

...Naam luisterruimte / HT..
.........TAKE FIVE...............

VTEC_genieter

Een goede film was dat met Matt Damon [emoji6]
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Teejoo

Quote from: ppeter on January  9, 2018, 21:00:04
Slecht uiteraard, en heb de sub serieus moeten bijstellen.
Gelukkig gaat dit vlot met de iControl app van Pioneer.
Had al gelezen dat dit ook in de bioscoop zo was?
Yep met de Shield, en ben zeer tevreden! 👍
Was dit de reguliere blu-ray? En met welk geluidsspoor?

ppeter

Quote from: Teejoo on January 16, 2018, 08:09:44
Was dit de reguliere blu-ray? En met welk geluidsspoor?
Was een stream met DD 5.1.
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

Raymond187

Zojuist Jungle gekeken met Daniel Ratcliff. Wij vonden het een goede film. Zeker van genoten.
7.5/10

Teejoo

Quote from: ppeter on January 16, 2018, 21:02:13
Was een stream met DD 5.1.
Mmm, ik neem aan dan iTunes? Die moeten we dus niet hebben.

Ik lees dat de blu-ray een Atmos track krijgt, maar als het LFE kanaal hetzelfde is afgemixt gaat hem dat dus ook niet worden. Jammer.

Raymond187

Gisteren Jigsaw gekeken. Best leuk, om weer een Jigsaw te kijken.

6.5/10

Zal nooit meer het gehalte van de eerste 2 delen krijgen.

VTEC_genieter

Ik heb die in de bios gezien. Vond het niet zo bijzonder als de eerste delen. Inderdaad mee eens!!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers