Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Started by Sarjenka, May 2, 2002, 00:48:02

Previous topic - Next topic

Robbo and 4 Guests are viewing this topic.

alexander2

Quote from: Raymond187 on May 11, 2014, 15:57:23
Gisteravond Pompeii gekeken....wat een immens slechte film zeg.
Er wordt bagger geacteerd. Lijkt net een episode van Spartan.

Budget: $100.000.000 (estimated)  en dan zoiets..kan je toch niet geloven.

AnubisNefer

Ik ga maar is aan de Director's Cut van "Kingdom of Heaven" beginnen.... ;-)

Meesterlijk.
Mea mihi conscientia pluris est quam omnium sermo

raindog

Quote from: AnubisNefer on May 11, 2014, 21:07:41
Ik ga maar is aan de Director's Cut van "Kingdom of Heaven" beginnen.... ;-)

Meesterlijk.

Die is inderdaad zeer goed! Heb ik al meerdere keren van genoten.
Woonkamer: Linn Majik DSM/2 || Dynaudio Excite X18 || BK PB300SB-PR || LG 65C8
Home Theater 5.2.4: JVC N7 || Screen Excellence Enlightor Neo 115" || Arcam AVR-850 + Arcam P-429 || Sony UBP-800M2 'CM' || Apple TV 4K || Dynaudio Evoke 20 (5x) + Dynaudio P4-C65 (4x) || Rythmik F15HP 'CM' (2x)

Raymond187

I Frankenstein gekeken. De hoofd acteur vind ik maar niks, maar best een geinige film 6/10.

Beetje gepikt van Van Helsing :)

Lone survivor ook gekeken. Wel aardig 6.5/10


LuPo

Ik vond Lone Survivor erg goed. Voor mij een dikke 8/10.

Ronin79

#27130
Gister avond had ik nog Hell On Wheels willen kijken ... gaf mijn HD er de brui aan. Niets meer aan te doen.
Daarnaast; zeker een serie of 30 verdwenen (meeste van mijn favoriete, wat ik al jaren bijhield)  :-[

Raymond187

Zeer vervelend zoiets :( NAS gebruiken dan heb je iig wat redundency.


VTEC_genieter

Inderdaad, een NAS van Synology gebruiken met een WD RED schijf erin ;)
Ik ben er zeer tevreden mee :)
Een NAS beheren en torrents downloadtaken aanmaken op wereldwijd afstand is de luxe van een HT!

Sterkte SillentWolf ;)
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Ronin79

#27133
Thx. Ik probeer waar het kan, en mits ik het onthouden heb wat er allemaal opstaat ...
weer aan het opzoeken op de bekende U servers (mits geen takedowns of wat anders).
Alleen met mijn 20mb verbinding gaat zo'n grote hoeveelheid data, erg langzaam.
Ben dan ook aan het kijken naar een andere Abo. met een iets snellere verbinding
200 MB of zo  ;D het enige wat mij daaraan stoort, is dat veel in combinatie is met TV en Bellen.
Dus ik ben nog even aan het kijken hoe dat gaat, omdat ik ook een schotel heb, en een aparte
abo voor bellen en internet bij een andere provider. Waarschijnlijk laat ik het Free-To-Air staan
en zeg de rest op. UPC bellen, en de kabels in huis in orde laten maken voor de slaap en woonkamer.
Helaas gaat zo'n abo je toch een kleine € 103 kosten (combinatie, omdat ik mijn voetbal pakket wel
weer terug wil). Eigenlijk te gek.

Ondertussen een andere schijf gekocht. De schijven die ik nu gebruik zijn ineens ..
uit de winkelschappen gehaald. Erg vreemd. Dus heb ik een 2TB WD Elements Portable (USB 3.0)
gekocht. Die heeft geen aparte adapter nodig, en zijn erg handzaam. Ook de Oppo zal
dit gaan herkennen. Hopelijk zijn deze betrouwbaar, en vooral stil. Alleen ze zijn niet echt goedkoop
dat is jammer.

fluissie

The dark knight rises :popcorn:  voor de zoveelste x

Echter 1e x met de svs pb2000 en vrouw en dochter zijn niet thuis :pompom:


VTEC_genieter

@SillentWolf,
Een portable USB schijf met films opgeslagen was voor mij juist de reden om niet te gebruiken.
Iedere keer die schijf los- en aankoppelen aan de USB aansluiting van mijn mediaspeler of BD speler, vind ik kans op slijtage/gammel ;)
Daarom zet ik de films centraal op één plek en ik heb draadloos toegang en beheer tot die bestanden.
Als je later hulp nodig hebt bij de setup van een NAS, moet je me een bericht sturen ;)

Back ontopic:

Zojuist gekeken: Tokarev (2014, actie/misdaad met Nicolas Cage)
Tokarev is een Russisch pistool. Of moet ik zeggen: Een pistool hoeft niet gevaarlijk te zijn...
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Ronin79

#27136
Een Nas was altijd nog wel eens de bedoeling. Ik heb nog wel een hele oude Synology,
maar daar gaat een max. van 300 gig in, met ook nog eens een verouderde SATA aansluiting.

Nee ik was aan het denken aan den QNAP of iets in die richting. Een uit de 4 serie.
Maar helaas is het er nog niet van gekomen, en heb ik er nog geen geld voor apart
kunnen zetten. Dat zal dit jaar helaas ook niet gaan. Echter ... het blijft wel op mijn lijstje staan.
Niets is makkelijker dan een NAS of wat in een netwerk zetten, wat kan aangesproken worden door
alle apparaten in huis, wat een netwerk verbinding heeft. Tablet, PC, Oppo, etc. De schijven
die ik nu voor kijken gebruik, zouden puur als backup gebruikt worden. Wat eigenlijk ook
de bedoeling was geweest. Hopelijk blijven mijn andere schijven tot zo lang wel intact, want
daar staat nog veel ouder spul op, waar nagenoeg op U servers niet meer aan te komen is.

On-topic ...

Straks eens kijken of ik Voetbal International op kan zetten, en het ook kan volgen.
Zie oa. behoorlijk wazig (lang verhaal), dus daar word je niet echt vrolijk van.
Maar .. VI vind ik wel een leuk programma, en mis dan ook nooit een aflevering. Met name de
opmerkingen van Van Der Gijp kan ik wel waarderen.  ;)

VlisChris

Ik heb een poging gedaan om 47 Ronin te kijken.
Kwam alleen nergens echt "in de film" en vond er dus ook net niks aan. Heb hem na een uur afgezet ofzo.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

modde239

Net gekeken naar Robocop vond hem beter dan verwacht lekkere actie goede effecten...prima vermaak... :popcorn:.....7,5/10


alexander2

Quote from: modde239 on May 13, 2014, 02:38:43
Net gekeken naar Robocop vond hem beter dan verwacht lekkere actie goede effecten...prima vermaak... :popcorn:.....7,5/10



Klopt Paul Verhoeven weet wel hoe het moet.

Raymond187

Gisteren GOT S04E06

Einde was goeddddd  :headbanging:

QuoteDe dwerg is zeker mijn favo personage in de hele serie

Nooff

Quote from: modde239 on May 13, 2014, 02:38:43
Net gekeken naar Robocop vond hem beter dan verwacht lekkere actie goede effecten...prima vermaak... :popcorn:.....7,5/10


vond het een zeer slecht uitgevoerde remake. Totaal geen touw aan vast te knopen, van een ellenlange intro naar een haastig en slecht uitgevoerde climax. Laten we hopen dat er geen tweede volgt.

vieze freddie

Very funny, Scotty.... Now beam down my clothes!
 We ain't a sharp species. We kill each other over arguments about what happens when you die, then fail to see the fucking irony in that.

RubenV.

Gisteravond: Indiana Jones and the Last Crusade (1989), vermakelijke film.

2 Dedicated PPA audio streamers, PPA DDC, Lampizator Golden Gate SE DAC, Classé Audio Omega Pre MKII, Linkwitz LX521's + Thor's, Lineair psu's, Arcam AV9, Oppo 95, Pioneer LX5090H, Emotiva XPA5, 2xUPA500's, 2x Nord One Up NC500DM
Mijn topic
Bluray collectie

LuPo


VTEC_genieter

De achtergrondmuziek van Indiana Jones klinkt altijd super!
Ik mis tegenwoordig goede achtergrondmuziek bij veel films.
Star Wars, Batman films, Oblivion, Jurassic Park en King Kong bijvoorbeeld hebben goede muziek!
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

modde239

Gezien Jack Ryan - Shadow Recruit  goede actie film niets mis mee.....7,5/10



En daarna Blue Ruin gekeken goede kleine film.....7,5/10


Nooff

Quote from: vieze freddie on May 13, 2014, 16:34:18
... derde dan ;)
volgens mij is er maar 1 remake, als daar een vervolg uit voortkomt dan is dat deel 2 dus  ;)

zoldar

Deze week Pompeii, Jack Ryan en Robocop gekeken. Geen super films maar best vermakelijk en leuk in elkaar gezet. Wel een beetje meeehhh. Niks springt er erg uit.
Geluid: Klipsch RP-280F | BK XXLS400FF  //  Beeld: Optoma UHD65 en Philips 55pus8601  //  Versterking: Pioneer SC-LX501
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M  //  Digitaal: Sony Viao met Jriver | Mytek Digital Stereo192-DSD DAC
Kabels: DIY Chord | Belden | IeGo | Furutech

skank1

Lone survivor
8/10
Beeld en vooral geluid gewoon goed. Film zelf prima mee vermaakt
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii