Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Started by Sarjenka, May 2, 2002, 00:48:02

Previous topic - Next topic

jahtari and 1 Guest are viewing this topic.

Rob Eric Blank

Quote from: Oracle on March 19, 2012, 08:14:27Zaterdag gekeken naar Warrior. Top-film! Erg goed. Een van de beste rollen van Nick Nolte die we hebben gezien de laatste jaren...

Ik vond de film een beetje afgeraffeld overkomen. Begon met een mooie verhaallijn en dit bloedde een beetje dood in een cliche einde. Jammer. De film is nog zeker goed en het kijken waard. Was een zekere 7,5 naar mijn idee, maar dit had met iets meer aandacht een 8,5 kunnen worden.

skyfox

Quote from: alexander2 on March 20, 2012, 02:02:56
Zoniet dan MOET ik Prison Break kijken van mijn vrouw ook iets waar ik niet warm voor loop. :D
Prison Break is juist leuk! Behalve seizoen 4, die kan je beter overslaan ;)
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

high-q

Gisteren The Sitter gekeken, lekker verstand op 0. Sommige stukken gingen echt nergens over, om andere stukjes moest ik juist weer heel hard lachen. Vooral om de kids. IMDB rating klopt wel zo ongeveer.
HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

eddy135

Quote from: alexander2 on March 20, 2012, 02:02:56
Aflevering 8 gaat de schuur open en
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.





Ik kan niet wachten!
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Martijnst1990

Net Red gekeken met een maat, blijft toch een erg leuke comedy/actie film :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Robbo

Quote from: Grindtegel on March 19, 2012, 23:53:37
Gisteren genoten van The Artist, echt erg goed met een prachtige soundtrack.

De soundtrack was voor mij het enige goede aan deze film.    Deze film was volgens mij al gehyped terwijl productie nog moest beginnen.   Ik verbaasde me tijdens de intro dat er zoveel gevestigde Hollywood acteur meededen, terwijl ik dacht dat dit in oorsprong een franse film was.   Ik stel het me zo voor dat de regisseur met een grof idee van 'ik ga een stomme film maken' en daar ga ik die 2 hoofdrolspelers voor gebruiken, via via in Hollywood is terecht gekomen. Dat 'nieuwtje' van 'er wordt een stomme film gemaakt' is vervolgens snel door Hollywood opgepikt en iedereen en alles is er vervolgens op ingesproken.  Bekende acteur die hun agent gaan pushen etc etc.   Dezelfde hype is vervolgens op het publiek doorgedrukt.  Eh voila !

Qwa verhaal is het een voorspelbare bedoeling.  Jat vervolgens nog van Sunset Boulevard en Citizen Kane, gooi er een bak geld tegen aan.  En we hebben een film.   Tja.

Er zijn zoveel goede stomme films gemaakt in het verleden.    Bijvoorbeeld in dezelfde categorie :  Sunrise.   Of : The General, echt een schitterende komedie van Buster Keaton.   

Kjelt

Quote from: Robbo on March 21, 2012, 08:30:37
'ik ga een stomme film maken' ......
en alles is er vervolgens op ingesproken.
:D ingesprongen dus?

QuoteDezelfde hype is vervolgens op het publiek doorgedrukt. 
Ik heb hem zelf nog niet gezien maar het zou me niets verbazen als het een gehypte film is.

QuoteEr zijn zoveel goede stomme films gemaakt in het verleden.
Zeker, zowiezo vind ik dat soort films vaak leuk voor de historische blik, alsof je door een raam in de tijd kijkt naar het verleden.
Zo heb ik twee weken geleden de complete Harold Loyd box gekocht op amazon, was spotgoedkoop. Van het weekend een van zijn bekendste gezien "Safety Last!" en wat een geweldige straat beelden, straten vol van de T-fords en hoeden, dames in kledij, echt super om zo het verleden weer terug te kunnen zien.

Robbo


alexander2

Quote from: Robbo on March 21, 2012, 08:30:37
De soundtrack was voor mij het enige goede aan deze film.    Deze film was volgens mij al gehyped terwijl productie nog moest beginnen.   Ik verbaasde me tijdens de intro dat er zoveel gevestigde Hollywood acteur meededen, terwijl ik dacht dat dit in oorsprong een franse film was.   Ik stel het me zo voor dat de regisseur met een grof idee van 'ik ga een stomme film maken' en daar ga ik die 2 hoofdrolspelers voor gebruiken, via via in Hollywood is terecht gekomen. Dat 'nieuwtje' van 'er wordt een stomme film gemaakt' is vervolgens snel door Hollywood opgepikt en iedereen en alles is er vervolgens op ingesproken.  Bekende acteur die hun agent gaan pushen etc etc.   Dezelfde hype is vervolgens op het publiek doorgedrukt.  Eh voila !

Qwa verhaal is het een voorspelbare bedoeling.  Jat vervolgens nog van Sunset Boulevard en Citizen Kane, gooi er een bak geld tegen aan.  En we hebben een film.   Tja.

Er zijn zoveel goede stomme films gemaakt in het verleden.    Bijvoorbeeld in dezelfde categorie :  Sunrise.   Of : The General, echt een schitterende komedie van Buster Keaton.   


:clapping: :clapping: :clapping:

skank1

niks

lig nog altijd in het ziekenhuis (bijna 3 weken nu)
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

Eddye

Quote from: skank1 on March 21, 2012, 12:40:49
niks

lig nog altijd in het ziekenhuis (bijna 3 weken nu)

Dat zuigt. Beterschap!
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

skank1

Quote from: Eddye on March 21, 2012, 12:43:04
Dat zuigt. Beterschap!

Dank je
Aangereden door auto (pickup) , ik stond stil om hem voorrang te lenen en hij sneed z'n hoek af en ramde me zomaar
Z'n wiel stond op mn been, bovenop
Gelukkig niks aan voet en knie, maar wel 5 breuken
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

modde239

Quote from: skank1 on March 21, 2012, 12:51:51
Dank je
Aangereden door auto (pickup) , ik stond stil om hem voorrang te lenen en hij sneed z'n hoek af en ramde me zomaar
Z'n wiel stond op mn been, bovenop
Gelukkig niks aan voet en knie, maar wel 5 breuken


Ouch wat een pech.... :(.....beterschap.....

skyfox

Quote from: skank1 on March 21, 2012, 12:51:51
Dank je
Aangereden door auto (pickup) , ik stond stil om hem voorrang te lenen en hij sneed z'n hoek af en ramde me zomaar
Z'n wiel stond op mn been, bovenop
Gelukkig niks aan voet en knie, maar wel 5 breuken


Holy moly, wat klote voor je!! Is die kerel in z'n pickup nog gestopt om te helpen of gewoon plomp doorgereden? Niet dat het voor jou veel uitmaakt, maar een hit-'n-run is helemaal schandalig natuurlijk...
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

skank1

Quote from: skyfox on March 21, 2012, 15:35:08
Holy moly, wat klote voor je!! Is die kerel in z'n pickup nog gestopt om te helpen of gewoon plomp doorgereden? Niet dat het voor jou veel uitmaakt, maar een hit-'n-run is helemaal schandalig natuurlijk...

hij is gestopt gelukkig, maar ik heb wel nog altijd niks gehoord van hem,wat ik wel laag vind...

Ondertussen al 2 operaties en 5x onder narcose gemoeten, het minste dat hij kan doen is toch even dag komen zeggen, of indien hij niet zou durven toch een kaartje aan de balie geven ofzo........
HT stijnopolis: Epson TW9300, Marantz sr7010, Custom 21:9 widescreen, Vero 4K, Fronts: Focal 826V, Center: Focal CC800V, Surrounds: Focal SR700 SurroundBacks: Focal 807V + Norstone stylum 2 stands.., Dual sub: SVS PC12SND-DSP/SVS Pb12+
Woonkamer setup: LG 4K Oled Tv 55C7V, Shield TV, Orange TV , JBL Bar 9.1
Gaming: : PS5, PS4, Nintendo Switch, Wii

squeek

Damn, dermee dat je zo vaak online bent  ;D Suckt wel, zeker nu het lekker weer is etc. Belangrijkste is dat je er nog bent om het na te kunnen vertellen he.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Grindtegel

Quote from: Robbo on March 21, 2012, 08:30:37
De soundtrack was voor mij het enige goede aan deze film.    Deze film was volgens mij al gehyped terwijl productie nog moest beginnen.   Ik verbaasde me tijdens de intro dat er zoveel gevestigde Hollywood acteur meededen, terwijl ik dacht dat dit in oorsprong een franse film was.   Ik stel het me zo voor dat de regisseur met een grof idee van 'ik ga een stomme film maken' en daar ga ik die 2 hoofdrolspelers voor gebruiken, via via in Hollywood is terecht gekomen. Dat 'nieuwtje' van 'er wordt een stomme film gemaakt' is vervolgens snel door Hollywood opgepikt en iedereen en alles is er vervolgens op ingesproken.  Bekende acteur die hun agent gaan pushen etc etc.   Dezelfde hype is vervolgens op het publiek doorgedrukt.  Eh voila !

Qwa verhaal is het een voorspelbare bedoeling.  Jat vervolgens nog van Sunset Boulevard en Citizen Kane, gooi er een bak geld tegen aan.  En we hebben een film.   Tja.

Er zijn zoveel goede stomme films gemaakt in het verleden.    Bijvoorbeeld in dezelfde categorie :  Sunrise.   Of : The General, echt een schitterende komedie van Buster Keaton.   

Zuurpruim  ;)

Ik ben het in alles met je eens, maar voor mij mocht dat allemaal de pret niet drukken, ik heb me er prima mee vermaakt!
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

alexander2

Ga vanavond een aflevering kijken van Million Dollar Contractor reality is niet mijn ding maar architectuur en afzichtelijke high end ruimtes wel. ;D

About This Show

DIY Network's Million Dollar Contractor, hosted by "Contractor to the Stars" Stephen Fanuka, gives viewers a behind-the-scenes look at some of the most amazing spaces and construction of Manhattan's high-end luxury homes. The series focuses on the details, the materials and the insane amount of money clients spend to allow Stephen to create million-dollar projects. Despite the hefty price tag, many of the same on-site issues and problems also occur in the homes of everyday people. Throughout the series, Stephen shares tips and tricks of the trade that first-time DIYers and home improvement aficionados will appreciate.

On DIY Network Sun 10pm ET/9pm CT

Nate Berkus' $26,000 closet and DR/library were featured lastnight.


Eddye

Klinkt grappig, ff kijken f ik die show kan vinden.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

MVG

Gister naar Warrior gekeken, ik vond het een erg goede film! Ik denk echter wel dat een en ander misschien net wat beter uitgewerkt had kunnen worden en zeker vooral naar het einde toe werd het wel iet wat cliché inderdaad. Maar toch 1 van de betere in dit genre vind ik!

Ik vond hem een 8 waard met een kleine -

alexander2


modde239

#21171
Gisteren avond de laatste afl 8 van het eerste seizoen van de spannende serie The River en WOW....dat smaakt naar meer....hoop dat seizoen 2 snel komt.... :headbanging:

alexander2

Quote from: modde239 on March 22, 2012, 19:23:35
Gisteren avond de laatste afl 8 van het eerste seizoen van de spannende serie The River en WOW....dat smaakt naar meer....hoop dat seizoen 2 snel komt.... :headbanging:

Ga ik volgende week aan beginnen eerst Southland S4. :D

Wat is The river voor serie?

modde239

#21173
Quote from: alexander2 on March 22, 2012, 20:50:19
Ga ik volgende week aan beginnen eerst Southland S4. :D

Wat is The river voor serie?

Een cruising tussen Lost en Paranormal Activity.....

http://www.imdb.com/title/tt1836195/

Dekay

Quote from: alexander2 on March 22, 2012, 20:50:19
Ga ik volgende week aan beginnen eerst Southland S4. :D

Southland S4 is weer erg goed! Veel plezier. :)
KEF Q300 & Q600c - Marantz SR5006 & UD5005 - Mijn HT