Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Started by Sarjenka, May 2, 2002, 00:48:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Bas Akkerman

In de Nederlandse films deze week ;)
Gisteren All Stars 2 gekeken. Prima film, een glimlach maar geen schuddebuiken. Wel echt Nederlandse makelij (bloot, minder gelikte stunts). De zelfmoord van Antonie Kamerling gaf een mooie lading in de film, die achtergrond was liefdevol verwerkt. De making-off kreeg op een gegeven moment wel een hoog soap-gehalte. Dat was jammer en onnodig.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Martijnst1990

JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Oracle

Afgelopen vrijdag aflevering 10 en 11 van The Walking Dead.

Zaterdag gekeken naar Warrior. Top-film! Erg goed. Een van de beste rollen van Nick Nolte die we hebben gezien de laatste jaren...

En gisteravond aflevering 12 van The Walking Dead.  ;D
Spannend en verrassend. Kan niet wachten tot het verder gaat!

Gr,
Mark

alexander2

Quote from: Oracle on March 19, 2012, 08:14:27
Afgelopen vrijdag aflevering 10 en 11 van The Walking Dead.

Zaterdag gekeken naar Warrior. Top-film! Erg goed. Een van de beste rollen van Nick Nolte die we hebben gezien de laatste jaren...

En gisteravond aflevering 12 van The Walking Dead.  ;D
Spannend en verrassend. Kan niet wachten tot het verder gaat!

Gr,
Mark

Dat was seizoen 2 weer. :D
Mei worden de opnames hervat voor seizoen 3.
Was het wat of zoals veel series neuzelen neuzelen en nog is neuzelen.

high-q

HT: Epson TW5500 | Prismasonic HD5000R | Kingpin 2.35:1 VFS270 | Arcam AVR600 | Originae S14V HTPC + XBMC | Tannoy TD12 | Tannoy TD Center| Tannoy TD8 | SVS PB13 Ultra + Gramma | SB Touch + BOTW & TT3| Zhaolu D2.5C + Zapfilter | W&M LS-01 | Living: Sony 65 AG9 | Vero 4K+ |  Bedroom: Pana TH42PV70 + Raspberry Pi

The CinemaLounge

alexander2


Bas Akkerman

The rum diaries en 50/50 gekeken. Wel grappige films.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

Chinx

Gisteren de laatste afleveringen van surviving the cut seizoen 2 en bombpatrol afghanistan gekeken blijft toch wel stoer werk.
Ook nog de film A lonely place to die gezien. Is een keer wat anders dan normaal. Verhaal was Oke. Een 8 voor mij.
Onkyo TX-NR905 - Monitor Audio Vector 5.1 - ps3 - Auralex Gramma - DIY HTPC

VlisChris

Gisteravond In Time gekeken.

Hele aardige film. Niet schokkend, maar leuk om naar te kijken. 7tje misschien.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

clockwork

Quote from: Christiaan S on March 19, 2012, 11:41:59
Gisteravond In Time gekeken.

Hele aardige film. Niet schokkend, maar leuk om naar te kijken. 7tje misschien.

Mee eens. Was volgens mij ook wel erg low budget opgenomen.
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Robke

Een geschat budget van $40.000.000 is niet heel erg low budget geloof ik. ;)

alexander2

Quote from: Robke on March 19, 2012, 12:00:51
Een geschat budget van $40.000.000 is niet heel erg low budget geloof ik. ;)

Het zal je verbazen maar voor Hollywood begrippen is dit low budget.
Kijk maar is naar de CGI blockbusters Battleship bijvoorbeeld kostte usd 200 miljoen.

clockwork

Quote from: Robke on March 19, 2012, 12:00:51
Een geschat budget van $40.000.000 is niet heel erg low budget geloof ik. ;)

dan weet ik echt niet waar dat in is gaan zitten.  

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Oracle

Quote from: alexander2 on March 19, 2012, 08:17:17
Dat was seizoen 2 weer. :D
Mei worden de opnames hervat voor seizoen 3.
Was het wat of zoals veel series neuzelen neuzelen en nog is neuzelen.

Nee, er komt nog een ep 13. Die is gisteravond uitgezonden. Dus straks weer even downloaden.

Tja, is het wat? Ja, ik vind van wel, al waren afleveringen 10 en 11 niet de sterkste van het seizoen.
Je moet het in elk geval niet kijken vanwege de gore, maar meer vanwege de karakterontwikkelingen. En dan vind ik het erg leuk, en blijft het inderdaad boeien. Zeker ook omdat men in de serie niet bang is, om een of meer van de hoofdpersonen om zeep te (laten) helpen...

Gr,
Mark

VlisChris

Quote from: clockwork on March 19, 2012, 12:51:14
dan weet ik echt niet waar dat in is gaan zitten. 

Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Nee, dat was inderdaad wel dramatisch nep om te zien zeg. Trok me even echt uit de film.
Ach. Verder was die vrij redelijk :)
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

skyfox

Gister seizoen 2 van The Unit gekeken (S3 en S4 besteld!), vandaag S8E1 van 24 gestart. Mooie series!
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Martijnst1990

Ga nu Body of Lies maar weer is opzetten. Is al een hele tijd geleden en ik weet alleen nog dat ik hem toen goed vond :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

squeek

Quote from: Martijn90 on March 19, 2012, 20:02:04
Ga nu Body of Lies maar weer is opzetten. Is al een hele tijd geleden en ik weet alleen nog dat ik hem toen goed vond :D

Erg goeie film vond ik dat. Grimmige cia sfeertje, vette russel, wat wil je nog meer  :D
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

Eddye

Net Young Adult gezien, tja.... Charlize atheron is altijd leuk om naar te kijken, dat was dan ook het enige goede aan de film. Voorspelbaar verhaal en nergens echt grappig of echt emotioneel. Ik geef 'm een vette onvoldoende.
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

alexander2

Quote from: Oracle on March 19, 2012, 13:11:59
Nee, er komt nog een ep 13. Die is gisteravond uitgezonden. Dus straks weer even downloaden.

Tja, is het wat? Ja, ik vind van wel, al waren afleveringen 10 en 11 niet de sterkste van het seizoen.
Je moet het in elk geval niet kijken vanwege de gore, maar meer vanwege de karakterontwikkelingen. En dan vind ik het erg leuk, en blijft het inderdaad boeien. Zeker ook omdat men in de serie niet bang is, om een of meer van de hoofdpersonen om zeep te (laten) helpen...

Gr,
Mark

ffe een vraagje
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

eddy135

#21145
Quote from: Oracle on March 19, 2012, 13:11:59
Nee, er komt nog een ep 13. Die is gisteravond uitgezonden. Dus straks weer even downloaden.

Tja, is het wat? Ja, ik vind van wel, al waren afleveringen 10 en 11 niet de sterkste van het seizoen.
Je moet het in elk geval niet kijken vanwege de gore, maar meer vanwege de karakterontwikkelingen. En dan vind ik het erg leuk, en blijft het inderdaad boeien. Zeker ook omdat men in de serie niet bang is, om een of meer van de hoofdpersonen om zeep te (laten) helpen...

Gr,
Mark
Serie is wat mij betreft ook zeker de moeite waard! :)

Wanneer die schuur opengaat, dat is afl. 12 toch?
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

Martijnst1990

Quote from: squeek on March 19, 2012, 20:04:51
Erg goeie film vond ik dat. Grimmige cia sfeertje, vette russel, wat wil je nog meer  :D
Erg gaaf inderdaad :) Crowe is altijd goed, maar dat vind ik ook van DiCaprio, kijk ik ook met plezier naar. En sowieso Ridley Scott, die zorgt altijd wel voor de goede sfeer in een film 8)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Oracle

Zonet Ep. 13 gekeken, ofwel het einde van seizoen 2. Erg sterk! Heel veel gebeurtenissen in 45 minuten, die enerzijds heel veel duidelijk maken en aan de andere kant weer heel veel nieuwe kansen voor seizoen 3 open laten. Spannend, snel, afwisselend, ja, dit is denk ik een typisch voorbeeld van cliff-hanger. Alleen jammer dat het pas in oktober verder gaat...

Maar, man, man, man! Wat een kneitergoeie aflevering! Vooral de laatste 3 minuten zijn ijzersterk!

Quote from: alexander2 on March 19, 2012, 20:39:42
ffe een vraagje
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.


Dat wordt dus duidelijk in ep. 12... ;)

Quote from: eddy135 on March 19, 2012, 21:43:00
Wanneer die schuur opengaat, dat is afl. 12 toch?

Volgens mij is dat al eerder, ergens ep. 9 of zo... Maar wat daarna gebeurd... 10/11 is niet zo denderend, maar dat wordt in 12/13 helemaal goed gemaakt!

Zoals ik al zei: net ep 13. gezien en kan niet wachten op S03E01!

Gr,
Mark

Grindtegel

Gisteren genoten van The Artist, echt erg goed met een prachtige soundtrack.

Vandaag een half uur War Horse aangekeken maar kon me totaal niet boeien, miskleun van Spielberg of niet in de juiste stemming van Grindtegel? Muziek was wel prachtig, maar met John Williams kan dat eigenlijk niet anders.

Omdat mijn filmbehoefte onverzadigd was maar weer een keer Drag me to Hell opgezet, dat was weer genieten geblazen!
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

alexander2

#21149
Quote from: Oracle on March 19, 2012, 22:53:01
Zonet Ep. 13 gekeken, ofwel het einde van seizoen 2. Erg sterk! Heel veel gebeurtenissen in 45 minuten, die enerzijds heel veel duidelijk maken en aan de andere kant weer heel veel nieuwe kansen voor seizoen 3 open laten. Spannend, snel, afwisselend, ja, dit is denk ik een typisch voorbeeld van cliff-hanger. Alleen jammer dat het pas in oktober verder gaat...

Maar, man, man, man! Wat een kneitergoeie aflevering! Vooral de laatste 3 minuten zijn ijzersterk!

Dat wordt dus duidelijk in ep. 12... ;)

Volgens mij is dat al eerder, ergens ep. 9 of zo... Maar wat daarna gebeurd... 10/11 is niet zo denderend, maar dat wordt in 12/13 helemaal goed gemaakt!

Zoals ik al zei: net ep 13. gezien en kan niet wachten op S03E01!

Gr,
Mark

Aflevering 8 gaat de schuur open en
Sorry but you are not allowed to view spoiler contents.

Zoals jullie merken ik ben geen zombiefilm/serie liefhebber mijn vrouw vindt het prachtig maar het is niet mijn ding,sorry. :D
Ach nog vijf afleveringen dan ga ik eindelijk beginnen aan Startrek Enterprise, 4 seizoenen  :pompom: , ik hoop dat dat iets is.
Zoniet dan MOET ik Prison Break kijken van mijn vrouw ook iets waar ik niet warm voor loop. :D

Nog een vraagje House of lies is dat wat?
kan ik dat vergelijken met Hustle of sla ik de plank helemaal mis?