Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Started by Sarjenka, May 2, 2002, 00:48:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Ben ooit helemaal fan geweest van een band Steelheart, en de zanger van die band heeft de muziek geschreven, en volgens mij zingt hij ook. Hij heeft echt een HEEL apart geluid en dat hoor je hier terug.

Echt een heerlijke film.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jeroen_B

Op die sit met al die popups kun je bekijken welke bands er in die film muziek spelen. ::)
Bedoel je niet steel dragon i.p.v. steelheart ?

jeroen

Spacebass

QuoteMartin Lawrence...

Yes, da's hem!

Jij net echt heel goed ;)

SB

J.A.F._Doorhof

Steel Dragon is de naam van de band in de film.
De originele band was Steelheart.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SiR-ROUND


Sarjenka

Het plan is om vanavond The Shining te gaan kijken; ik heb hem geleend van een collega en ik ben vooral benieuwd naar de documentaire die erbij zit. Zal de film eerst gaan kijken en dan morgenavond de extra's, want aangezien het pas tegen 22.00 uur donker wordt, red ik dat niet...

SiR-ROUND


J.A.F._Doorhof

Welke versie ?
De oude of de nieuwe ?

Heb ze beide gezien, maar vondt de oude toch wat beter.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Sarjenka

Quote from: J.A.F._Doorhof on June  4, 2002, 12:19:19Welke versie ?
De oude of de nieuwe ?

Heb ze beide gezien, maar vondt de oude toch wat beter.

MvrGr.
Frank

De Kubrick versie... met Jack Nicholson. De oude kan je bijna niet met de nieuwe vergelijken; tenminste: niet qua sfeer... dát maakt die film gewoon creepy imho.

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Vanavond kijk ik :

B5, river of souls op TV (maar wel met de projector).
Hoop dit weekend weer eens wat films te gaan kijken (LD).

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Sarjenka

Vanavond kijken wij (als ik het allemaal ga redden, want ik stort zowat ter aarde van de moeheid) de 3e aflevering van Enterprise...

... voor de DirtyHarry nieuwsgierigen: gisteren de laatste DH film (The DeadPool) gezien... Grappig rolletje voor een dan nog onbekende "James" Carrey...

Enne: The Shining moet ik dus nog steeds zien; dinsdagavond moest ik plotseling een paar uur werken...

J.A.F._Doorhof

De afgelopen paar avonden heb ik gekeken:

* Afleveringen van High-lander (seizoen 1).
* Een paar afleveringen van The X-files
* UHF
* Laughing Dead

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MrPink

Ik heb gezien:
Gormenghast
Memento SLE
X-Files seizoen 5
Delicatessen
L'Appartement
The Man Who Wasn't There

Groetjes,
Oscar

Sarjenka

Ok, weer ff updaten deze :)

Vanavond gaan we maar liefst 2 films kijken (ik had nog een kortingbonnetje van Videoland :) )

eerst "Jeepers Creepers" en daarna "Kiss of the Dragon"; dat ga ik waarschijnlijk niet volhouden, maar het is ook meer een Pjotrfilm denk ik...

Ik heb ze o.a. gekozen op hun lengte. Het zijn 2 dagfilms en samen duren ze 3 uur; dus dat is (makkelijk)te doen (we kunnen pas vanaf 22.00 uur kijken; dan is het donker genoeg).

J.A.F._Doorhof

#90
Vanavond Time Machine.

De avonden (2 weken) hiervoor:
Bottom live I
Buffy afleveringen
Jason X

Erg druk gehad dus weinig gezien ;).

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Raymen

HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

PauluZzzZzz

Save The Last Dance (met Julia Stiles :D) heb ik gekeken :). Leuke film met veel muziek en best een goed verhaal.
<a href="http://www.dvdprofiler.com/mycollection.asp?alias=PauluZzZz" target="_blank">Mijn DVD's</a>

J.A.F._Doorhof

Ah, Save the last dance.

Dat was voor mij zo een verassings hit. Mijn vrouw wou hem graag zien en zelf had ik zo iets van (gaaaaap), maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik me zeer goed vermaakt heb, vooral de voorstelling met het Ballet stuk en de popmuziek was fantastisch.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

patrick_vdb

He leuk zo'n topic "wat kijk jij...". Heb deze helemaal gemist dus spring wat laat in :-[

Rockstar "heerlijke film met veel nostaligische waarde qua muziek. Alhoewel wat te sleazy (ik was zelf wat meer van de NWOBHM en trashy kant die tijd) toch zeer vermakelijk (behalve het moment wanneer Bon Jovi te horen is. Absoluut verkeerde keuze in deze film).

Thir13en Ghosts "Te gekke film qua styling. Iets meer creepy sfeer en schrikmomenten waren welkom maar al met al een goed vermakelijle film".

Mvrgr

Patrick

Robert

Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Niks, het is te warm en niet uit te houden in mijn HT op dagen zoals deze.
Een staande ventilator helpt niet (en maakt teveel lawaai ;)) en een ventilator aan het plafond wil niet want dan komt het hele plafond naar beneden zetten :(.


MvrGr.
Robert

SiR-ROUND

En jezelf nestelen in de basspoort...?

 ;D

Robert

SiR-ROUND,

 ;D ;D ;D.

Ik kan nu mezelf nog wel nestelen in de baspoort van mijn sub, straks als de B&W ASW 650 sub er staat niet meer, want de ASW 650 heeft een closed cabinet, na ja dan maar met de kop in de koelkast ;D.


MvrGr.
Robert

Sarjenka

Vanavond kijken we, net als gisteren en eergisteren, The 10th Kingdom... In stukken, want 6 uur en 57 minuten achter elkaar is een beetje te veel van het goede. En verder kan ik over deze miniserie melden dat hij wel leuk is, maar een beetje absurdisch... Jammer dat het niet meer fantasy is in de zin van minder belachelijk komisch...

Verder ben ik blij dat ik 's avonds - met deze hitte - film mag kijken. Als we "echt" HT kijken (op het grote scherm) dan mag de ventilator niet aan van mij.. .zonde van het geluid... maar het is niet heel erg bloedheet in huis (slechts 25 graden pffff)

Ook afgelopen maandagmiddag heb ik lekker film gekeken. Toen heb ik, gewoon op tv, The Green Mile gezien. Ventilator aan (want op tv is niet echt HT) en handdoek op de bank (tegen het plakken :)) 2 liter water en thee weggezopen, en mij zo door de hitte heen weten te worstelen...

SiR-ROUND

Die hard! ;D

Ik heb ook nog gekeken tijdens de hitte...

Terminator 1

Sjemig ik viel bijna flauw... De PJ verbruikte al m'n zuurstof(want er kan geen raampje open, das slecht voor je blacklevel ;D)