Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Started by Sarjenka, May 2, 2002, 00:48:02

Previous topic - Next topic

Shadowfox and 8 Guests are viewing this topic.

mikeske

net gekeken naar hot fuzz, super film  8)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

-madison-

Quote from: mikeske on March 15, 2008, 23:22:19
net gekeken naar hot fuzz, super film  8)

Erg komisch inderdaad ;D (voor de rest wel een slappe film  :-X)
Because great sound fills the room, shakes the house
Breaks the heart, stirs the soul
And always, always will.

Gizz

klaar met cool hand luke

"nobody can eat fifty eggs"

HTip

Quote from: Gizz on March 16, 2008, 04:57:06
klaar met cool hand luke

"nobody can eat fifty eggs"

Hele goeie quote :D Zou perfect zijn voor "Raad de film", ware het niet dat de eerste hit in Google "Cool hand Luke" is ::)
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

Gizz

Quote from: HTip on March 16, 2008, 06:29:54
Hele goeie quote :D Zou perfect zijn voor "Raad de film", ware het niet dat de eerste hit in Google "Cool hand Luke" is ::)

Misschien is ohhh lucille beter

S60t

Eindelijk weer es een filmpie doen..

Fantastic Four and the silver surfer..
Samsung Q8FN 55", Epson EPM-TW5000, searching for mobile screen, Yamaha RX-A1040, Yamaha DVD-S2700, Playstation 4, Kef Q5, KEF Q4, Dali sub, Kef CODA 80, Kef 1 Eitje.

Deleted member

The Invasion.  ;) Op zich vermakelijk maar jammer dat het einde zo werd afgeraffeld op de "Amerikaanse eind goed alles goed" manier.  :-\

Darkman

Net gekeken naar  Chuck and Larry met een vriendin we hebben ons beiden helemaal bescheurd. ( En dan is lachen ook nog eens erg aanstekelijk).

Ik had er eigenlijk vrij lage verwachtingen bij, maar man man, wat een lol... vooral de performance van de onvermelde Rob Schneider als die Asian Minister was echt hilarisch :P

Enige minpunt is dat we dus beiden nog aan het uitzieken zijn en dat als we moeten lachen we dus ook moeten hoesten en dat je dus soms niet meer kon stoppen met lachen...

Lekker dus ;) Maar het was het waard.
Knowledge is not power, knowledge applied is power.

stevefilmfreak54

Soprano`s seizoen 5 net af, geleend van een collega ;D en nu van dezelfde collega seizoen 6 lenen ;D

Prison Break seizoen 3 aan het kijken, geleend van een collega ;D

Iemand hier 24 seizoen 6, heb gehoord niet goed genoeg om te kopen, toch zou ik hem graag willen zien, mag je van mij Deadwood seizoen 1 t/m 3 lenen.

greetz Steve
Samsung Neo QLED 4K 65QN95A, Samsung HW-Q800A, Denon AVR X4700H, Panasonic DP-UB424, Nvidia Shield PRO, Dune HD Real Vision 4k, Ziggo Next, 2x Kef Q750, Kef Q650C en 2x Kef Q300 op NorStone stands met Soundcare M8 spikes, 2x Dali Alteco C1, Audioquest 14/4 luidsprekerkabels voor, QED Profile 42 achter, XTZ 12 17 Edge + QED Reference 40 sub. kabel + AM 8033C, NAS: Synology 218 play.

lampie1979

#11134
Quote from: Gizz on March 14, 2008, 17:56:29
Jumper

Slechtste film sinds jaren. Echt niet om aan te zien...en aan het gesnurk naast mij te horen zal daar ook wel mee eens zijn geweest.  :P

Dan geef ik je hierbij een dikke hand :) Wat een $^$%@$##@%$ film. Vooral dat liefdes stuk in het colloseum ging echt helemaal nergens over (tijdvulling), knip het eruit en je heb niks gemist. Moet je voor de grap ook eens op zijn T-Shirt letten de ene scene zitten er 3 gaten in en de volgende is die weer spanking new en zo zijn er wel meer van die knullige foutjes in deze million dollar film :D

Typisch gevalletje hopeloos.
|Onkyo TX-NR905B| |Monitor Audio GR60/20| |MC Systems| |Behringer FBD1124P| |SVS PC-Ultra| |QED 25th Anniversary| |Hitachi PJ-TX300| |Projecta 2m| |Xbox-360 incl stuur| |HTPC C2D| |5TB fileserver| |Hoepel 2.3a|

VlisChris

Zojuist met een huis vol vrienden naar Gladiator gekeken.
Je moet toch wat kijken zo vlak voor je Rome-reisje ;D
Oohja, gister snel tussendoor de (reis)dvd Rome gekeken :P ;D
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.

astrobart

net Bee Movie zitten kijken.
Geinig dat er een verwijzing naar de top film The Graduate in zit.
Dat maakt voor mij nou net dat verschil voor deze film ;D

Mitch--

Vanavond gaat Saving Private Ryan er weer eens in :D
Harbeth Compact 7ES-3 40th Anniversary-Lejonklou Källa-Lejonklou Superkikkin-Lejonklou Tundra 2.5-Linn K400 'Lejonklou spec'

Alfred30

Vanavond de langere versie van American Gangster.

Groet,

Alfred

Maartje


Morgen een Lord of the Rings EE marathon

tenzij mijn vrouw begint te bevallen  ;D
Hugh Hefner died . . . .did he whent to a better place ? . .

edwin99

Vrouwtje een avond weg, dus een lekkere film avond  :D

No country for old men
TV: LG OLED 65" - Sonos Arc - PS5 - Apple TV 4K
Cinema: Yamaha RX-A2080 - Monitor Audio Radius met KEF T301 (Atmos) - SVS PC-2000 - Apple TV 4K - Epson EH-LS11000W  - Kingpin VFS240 Spanscherm

Gizz


reza

vanavond The valley of Elyh of zoiets :D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

LittleNinja

Eindelijk Jumper gezien.

Niet geweldig maar ik heb me er wel mee vermaakt. Je krijgt wel het gevoel dat deze film er even bij gemaakt is of even tussendoor...  ::)
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

HTip

Quote from: Maartje on March 20, 2008, 19:26:57
Morgen een Lord of the Rings EE marathon

tenzij mijn vrouw begint te bevallen  ;D

En zijn felicitatie op zijn plaats? :D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

yessica

deze ochtend gekeken naar

88 minutes
The bourne ultimatum.

alle twee super films ;)
Vaste klant bij CinéMike !!!

Deleted member

Gisteren American Gangster, lange maar goede film!  :)

HTip

Quote from: yessica on March 22, 2008, 12:23:59
deze ochtend gekeken naar

88 minutes
The bourne ultimatum.

alle twee super films ;)

2 films vanmorgen :o ;D

Is dus heel goed begin van de dag ;D
Showcase - Topic

Apparatuur: PS Audio • Denon • Marantz • CineMike • ALR/Jordan • Cabasse • Velodyne • JVC • Stewart
Kabels en tweaks: inakustik • TAGA Harmony  • Furutech • CA Electronics • Nanotech • Acoustic Revive

mikeske

Quote from: HTip on March 22, 2008, 13:20:51
2 films vanmorgen :o ;D

Is dus heel goed begin van de dag ;D

en ook nog enkele fragmentjes om de sub te testen  ;)
Marantz AV7703 & BD7004 - Harman/Kardon signature 2&3 kanaals EV - Panasonic 4k speler - Apple tv 4k - Playstation 5
Pro-ject debut III carbon esprit met Tube Box pre en Speedbox
XTZ speakers en stereo subs - Velodyne spl1200 voor film
Epson 9300W 120" screenline tensioned en LG oled 65" en heeel wat Nordost

VlisChris

Ik ga zo naar The Bourne Ultimatum kijken.
Vanavond gaat in ieder geval The Kingdom in de speler. Zie wel of ik daarna nog meer ga kijken.
Arguing with a genius is difficult.
Arguing with an idiot is impossible.