Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Started by Sarjenka, May 2, 2002, 00:48:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

skyfox

Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

holco

<a href="http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=150715.0">My Showcase, click</a>
Auralic Aries G1 (hoer-wege PSU) / Audio-GD R8 (2021) DAC / Hattor The Big preamp / Purifi Audio 1ET400A (SPARKOS LABS SS3602 Dual) / Daudio C1 speakers met ASP / Rythmik F18 subwoofer / Duelund DCA12GA-DCA16GA bi-wire speakerkabel / CANARE L-2T2S XLR kabels / VDH Ultimate USB kabel / Power regenerator AG1500S / Supra LoRad Power cables.

papaleo

Quote from: holco on April 12, 2020, 21:39:25
Was weer een topper  :headbanging:

https://www.youtube.com/v/jKCj3XuPG8M

Ook vanavond gezien...ook wij vonden dit the best out of three :headbanging: vooral de humor was om te smullen.

Film:9
Beeld:9 (4k/UHD)
Geluid:9,5 (DTS-X IMAX)
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

Bas Akkerman

#31578
Bezig met Blade Runner 2049. Mocht ik ooit overstappen op 4K dan wordt dit beslist een aanschaf. Het verhaal is misschien niet denderend, beeld en geluid wel!

Verder Den Of Thieves. Matig verhaal (mislukte poging Heat na te doen), beeld en geluid niet bijzonder. Gewoon lekkere wegkijkfilm. Al ben ik bang dat de buren me tijdens de schietscène in de file iets minder lief vonden. De Meridian gaf overigens geen krimp.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

buckler

Quote from: Bas Akkerman on April 13, 2020, 09:51:44
Bezig met Blade Runner 2049. Mocht ik ooit overstappen op 4K dan wordt dit beslist een aanschaf. Het verhaal is misschien niet denderend, beeld en geluid wel!

Verder Den Of Thieves. Matig verhaal (mislukte poging Heat na te doen), beeld en geluid niet bijzonder. Gewoon lekkere wegkijkfilm. Al ben ik bang dat de buren me tijdens de schietscène in de file iets minder lief vonden. De Meridian gaf overigens geen krimp.


Den of Thieves geluid niet bijzonder? Daar denk ik en vele andere met mij toch echt wel anders over Bas :wacko:
Heb vorige week zelf naar de laatste Bad Boys gekeken en vond die ook erg leuk, heb ervan genoten... en heb afgelopen weekend naar The Gentlemen gekeken en ook daarbij heb ik me zeer vermaakt.
Ik geef beide een 8.
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

Teejoo

Quote from: papaleo on April 12, 2020, 22:53:16
Ook vanavond gezien...ook wij vonden dit the best out of three :headbanging: vooral de humor was om te smullen.

Film:9
Beeld:9 (4k/UHD)
Geluid:9,5 (DTS-X IMAX)
Mm, hij staat op mijn wishlist bij Amazon. Nog geen releasedatum.

haythijs

Gisteren Bad Boys for life in 4K gekeken, lekkere popcorn. Hoewel ik het eerste deel fijner vind, naar wellicht ook jeugdsentiment omdat ik deze destijds ook in de bios zag. Wel fijn beeld👌
Straks deze maar weer eens kijken, na de release destijds niet meer gezien en kan me ook weinig herinneren béhalve de 70s setting.
Crowe, Washington en Scott moet voor mij normaal gesproken een goede combi zijn.
Samsung 55ks7000/Yamaha rx a2070/Sony ubp 800/Cambridge CXU/Kef Q150 + 3005SE/Svs Sb1000/Audioquest+ Inakustik reference+Canare

Bas Akkerman

Quote from: buckler on April 13, 2020, 12:00:34

Den of Thieves geluid niet bijzonder? Daar denk ik en vele andere met mij toch echt wel anders over Bas :wacko:
Heb vorige week zelf naar de laatste Bad Boys gekeken en vond die ook erg leuk, heb ervan genoten... en heb afgelopen weekend naar The Gentlemen gekeken en ook daarbij heb ik me zeer vermaakt.
Ik geef beide een 8.
Oh, geluid qua "geweld" zeker wel. Heeft veel impact wat dat betreft. Alleen miste ik soms net wat nuancering. Hoofdrolspeler draagt bijvoorbeeld een leren jack en dat klinkt bij andere films net wat prominenter. Het zijn juist dat soort kleine geluiden die voor mij ook sfeer maken.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

papaleo

The Gentelmen (4k/UHD DolbyAtmos)

Het eerste half uur heb ik op het punt gestaan om deze af te zetten....,ben blij dat ik dit niet heb gedaan de film werd later soms geniaal in de stijl van 'Tarrentino' met hier en daar wat humor maar vooral een keiharde meedogenloze 'engelse' mafia film.

Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

wolfkampf

Quote from: papaleo on April 13, 2020, 21:32:10
The Gentelmen (4k/UHD DolbyAtmos)

Het eerste half uur heb ik op het punt gestaan om deze af te zetten....,ben blij dat ik dit niet heb gedaan de film werd later soms geniaal in de stijl van 'Tarrentino' met hier en daar wat humor maar vooral een keiharde meedogenloze 'engelse' mafia film.
;) ik heb hem wel uitgezet binnen een half uur  :baaa: niet mijn film. 
Sony vpl-vw590es  ,i visions hd 4k ta8000 120" , zappiti HDR one, Denon avr-x2400 5.1.2 2x klipsch f2 synergy, klipsch rp 440 center, 2x klipsch rw10d subs
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143215.0

ppeter

Quote from: papaleo on April 13, 2020, 21:32:10
The Gentelmen (4k/UHD DolbyAtmos)

Het eerste half uur heb ik op het punt gestaan om deze af te zetten....,ben blij dat ik dit niet heb gedaan de film werd later soms geniaal in de stijl van 'Tarrentino' met hier en daar wat humor maar vooral een keiharde meedogenloze 'engelse' mafia film.
Ook ik had even tijd nodig en had twijfels?
Maar eens je mee bent en in de film zit, is deze na afloop zelfs brilliant te noemen. Dus ik ben het helemaal met de feedback van Leo eens. Voor de (Tarrentino) liefhebber, is deze Britse versie zeker de moeite waard om te kijken.
Het was zelfs heel verrassend (goed) om Hugh Grant in deze rol te zien, en ook de andere acteurs waren van een hoog niveau!
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

skyfox

Ik heb the gentlemen nog in de bioscoop gezien. Ik herken de commentaren, dat het in het begin even opstarten was. Maar zodra het plot op stoom komt kan ik niets anders zeggen dan dat het weer een geweldige Guy Ritchie film is. De film uitzien tot het einde heeft zeker zn beloning!
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Teejoo

Vanavond The Bourne supremacy op blu-ray gekeken. Super film om weer te zien, helaas weer een shitload aan filmgrain aanwezig. DTS-Master 5.1 track is wel weer erg goed.

Zymotic

Knives Out, prima mee vermaakt 7.5

reza

Escape from Pretoria.
Goeie spannende film.
7.1 krijgt die van mij.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

buckler

Quote from: reza on April 17, 2020, 08:25:28
Escape from Pretoria.
Goeie spannende film.
7.1 krijgt die van mij.

Goeie tip, thanks
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

papaleo

Escape from Pretoria
Ahaa,deze was mijn aandacht voorbij gegaan ff'kes binnenslurpen.  :thumbs-up:
Deze was geen 4k tòch?
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

reza

Nee klopt Leo. Wel een mooie transfer trouwens.
En een goede film.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

papaleo

Quote from: reza on April 17, 2020, 09:59:25
Nee klopt Leo. Wel een mooie transfer trouwens.
En een goede film.

+1   :popcorn:
Projector: JVC DLA-NZ8 TV:Sony75x9405c
Processors: Lyngdorf MP60 / Lumagen RadiancePro 4444 18Gb/s Amp's: NAD Master M27 + M22.2 Proj.Scherm: WS-Spalluto MultiMask 100" Speakers: Monitor Audio Platinum/Gold PL300,PL100,C250 (5G) Sub: JLaudio Fathom f113v2 Atmos : 4x MA CP-CT380iDC
BDP:Oppo UHD205 4K/HDR MP:Zappiti Reference,AppleTV 4K 2021 Bluesound Node 2i
Remote:Neeo,Homey Pro Stroom:Aparte stroomgroep met Lapp kabel/ AHP Klankmodule,Kemp powerstrip 8x,Audioquest NRG-Y2,Diverse custom/make stroomkabels

jahtari

Net bad boys for life gezien. Top film.   :headbanging:

Geluid ook overdonderend.  :clapping:
Jahtari's 7.2.2 HT - Powergrip YG-1. Nvidia Shield. DenonX4500H. LCR: Martin Logan Motion 4/6. Atmos: Dali Oberon On Wall. LG77C3 TV. 2x Monoprice Monolith 15 v2. Crown XLS1502 + JBL 4281F.
Stereo setup: Powergrip YG-1. Bluesound Node 2i. MiniDSP SHD Studio. Dutch & Dutch 8m. Dual subs.
Woonkamer: Kef LS60
Studeerkamer: Focal CMS 65. Focal CMS Sub

buckler

#31596
Ik heb net 21 Bridges gezien... prima film.
Aanrader.


JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

Teejoo

Gisteravond Gemini Man gezien: Dit vond ik ervan.

Vanavond weer eens The Terminal gezien van mijn favoriete acteur Tom Hanks op blu-ray. Ik blijf het een erg leuke film vinden! Beeld viel flink tegen na het visuele spectakel van gisteravond, primair door de vaak forse filmgrain. Het geluid daarentegen was eigenlijk heel mooi gemixt.


reza

Indd een hele leuke film. Ook nog eens op waarheid berust, moet je nagaan.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Kjelt

Quote from: Teejoo on April 18, 2020, 23:38:11
Vanavond weer eens The Terminal gezien van mijn favoriete acteur Tom Hanks

A Beautiful Day in the Neighbourhood al gezien?
Dacht na vijf minuten wtf moet ik hier mee, toch uitgekeken gelukkig want het is echt een mooie ontroerende film.

https://www.imdb.com/title/tt3224458/