Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Started by Sarjenka, May 2, 2002, 00:48:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Raymond187

Vanavond denk ik Logan kijken. Eindelijk op blu ray. Vond de vorige ook gaaf.

Of beauty and the beast. De vrouw mag kiezen.

luuk123456

Quote from: Raymond187 on May 24, 2017, 16:57:18
Vanavond denk ik Logan kijken. Eindelijk op blu ray. Vond de vorige ook gaaf.

Of beauty and the beast. De vrouw mag kiezen.
Ik vond ze allebei super!  Beauty and the beast, mierzoet maar oh zo mooi,  Logan,  minder zoet maar lekker bruut!
Ik denk dat je ze beide wel kan waarderen ...
Veel plezier in ieder geval!

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk

JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

Raymond187

Thanks. Komt vast goed. Heb een lekker koud biertje la chouffe blond, bakkie popcorn en zakkie chips  :thumbs-up:

Maar eerst ajax de finale zien winnen  :headbanging:

mr.crash

...Naam luisterruimte / HT..
.........TAKE FIVE...............

Maikel_audionerd

Quote from: luuk123456 on May 24, 2017, 17:04:31
Ik vond ze allebei super!  Beauty and the beast, mierzoet maar oh zo mooi,  Logan,  minder zoet maar lekker bruut!
Ik denk dat je ze beide wel kan waarderen ...
Veel plezier in ieder geval!

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Hoi Luuk, ik zat te twijfelen over Beauty and the Beast, wat vond je er zo mooi aan, kan je mening zoals je weet erg waarderen. Denk je dat we m ook maar eens moeten proberen?

Quote from: Raymond187 on May 24, 2017, 16:57:18
Vanavond denk ik Logan kijken. Eindelijk op blu ray. Vond de vorige ook gaaf.

Of beauty and the beast. De vrouw mag kiezen.
Welke was t geworden en wat vond je ervan Ray?
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

luuk123456

#30130
Ha maikel,
Het is natuurlijk persoonlijk,  hij is namelijk,  zoals eerder gezegd,  mierzoet,  voorspelbaar en helemaal Disney, maar ik vond de film prachtig gemaakt en de afwisseling tussen de film zelf en de muziekstukken, zorgt bij mij voor een echt (thuis)bioscoop ,theater-achtig gevoel (net zoals La La Land dat ook bij me deed).
Natuurlijk doet de film me herinneren aan vroeger, toen ik de eerste echte beauty and the beast zag.

Ik word denk ik eigenlijk gewoon een oude (dere)sentimentele, romantische slappe zak :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
JVC X500 - Kingpin VFS240 104' - 21:9 DIY masking -7.2 Surround - Fronts: Mission 752 Freedom - Center: Mission 753 - Surround: Mission 752 Freedom - Surround Back: Mission 760I - Denon 4520 -Dual  Klipsch r-115SW - HTPC - Domotica X10 lights
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=143724.0

VTEC_genieter

Beauty and the Beast begon bij mij al heel lang geleden: de serie.
Was toch met Linda Hamilton? Vond de serie meer eng en geweldadig als dat beest tevoorschijn kwam. Veel donkere beelden waren er.

Maar ik denk dat de Walt Disney film meer kindvriendelijk is en meer meer romantisch is.
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Maikel_audionerd

Quote from: luuk123456 on May 26, 2017, 12:43:17
Ha maikel,
Het is natuurlijk persoonlijk,  hij is namelijk,  zoals eerder gezegd,  mierzoet,  voorspelbaar en helemaal Disney, maar ik vond de film prachtig gemaakt en de afwisseling tussen de film zelf en de muziekstukken, zorgt bij mij voor een echt (thuis)bioscoop ,theater-achtig gevoel (net zoals La La Land dat ook bij me deed).
Natuurlijk doet de film me herinneren aan vroeger, toen ik de eerste echte beauty and the beast zag.

Ik word denk ik eigenlijk gewoon een oude (dere)sentimentele, romantische slappe zak :)

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
Hahahaha ik kwam niet meer bij met je laatste opmerking  :P
Dank je, misschien toch ook eens kijken dan, houd wel van 'mooie plaatjes'. Dank je  :thumbs-up:
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

Snutchz

oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

mondiaal

Get Out van de week gezien en jess, heerlijke film. :headbanging:

VTEC_genieter

Gisteren heel laat de vieze horror op TV: The Hills Have Eyes 2

Heb die film ook tig keer gezien en blijft een geniale klassieker voor mij.
Het bloed, ledematen etc zag er goed uit. Geen ketchup spul. Al die vleesetende monsters waren unieke smerige personages. Al het bloed enzo zijn met zorg gemaakt.
De sfeer was goed. Spannende achtergrondmuziek ook. Het acteerwerk van de good guyz vond ik wel matig/redelijk.
Maar wat een horror! [emoji106][emoji106][emoji119][emoji119]
HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Maikel_audionerd

Quote from: VTEC_genieter on June  3, 2017, 21:18:55
Gisteren heel laat de vieze horror op TV: The Hills Have Eyes 2

Heb die film ook tig keer gezien en blijft een geniale klassieker voor mij.
Het bloed, ledematen etc zag er goed uit. Geen ketchup spul. Al die vleesetende monsters waren unieke smerige personages. Al het bloed enzo zijn met zorg gemaakt.
De sfeer was goed. Spannende achtergrondmuziek ook. Het acteerwerk van de good guyz vond ik wel matig/redelijk.
Maar wat een horror!
Inderdaad een klassieker  :clapping:

We hebben zojuist '30 days of night' gekeken. Aan te raden horror en mijn inziens een niet verdiende lage score op imdb; http://www.imdb.com/title/tt0389722/
Sfeer en acteerwerk was best goed, en absoluut een spannende film
HT: http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=142478.0
-- HDI Dune prime 3.0 - Epson EH TW550 - Peerless PP33 - Kef UniQ - NAD 902 - Mitshubishi DA-A10DC - Mitshubishi DA-M10 - Denon geïntegreerd - Microlab actief --
Stereo: http://www.stereoforum.nl/index.php?topic=232.0

N1v3K

The LEGO Batman Movie..  ;D wat een knotsgekke film weer.

reza

Gold, sterk geacteerd goed verhaal. 7.0
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

ppeter

Gisteren de nieuwe xXx gezien, en deze was helaas zeer matig met voor ons een 6/10.
Het verhaal was pover en zeer zwakke acteerprestaties, maar de acties en de mooie dames hebben wel wat goed gemaakt. Voor de eerste keer een film met ATMOS, en dit was awesome!
De woonkamer werd indrukwekkend gevuld en werd je nog meer in de actie gezogen.
Nu kan ik hierbij bevestigen dat ATMOS een serieuze meerwaarde is, wanneer je schakelt tussen DD 5.1 en ATMOS was het verschil echt wel groot!
JVC DLA-N5 * iVision TabTensioned 4K Cinema Screen 230 * Panasonic OLED TX-55GZ1500 * Panasonic DMP-UB900/UHD/4K * Marantz Cinema 40 - 5.1.2 * Focal Chora 826 - Chora Center - Chora 806 + Cambridge Minx 22 ATMOS Rear High + Sub Klipsch R-112SW * Nvidia Shield TV Pro 2019 * Apple TV 4K 2022 *
 ** iPad Pro 11-inch 2020 * iPhone 12 Pro 2020 * MacBook Pro ** Apple Watch Ultra **

buckler

Gisterenavond naar John Wick chapter 2 gekeken... en GENOTEN.
Dikke non stop actie.
Aanrader.
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

Snutchz

Quote from: ppeter on June  4, 2017, 09:46:40
schakelt tussen DD 5.1 en ATMOS was het verschil echt wel groot!

..en het verschil met DTS-HD MA? Heb je dat niet even gechecked?
oled - versterker - zeven speakertjes - woof - schoot pc - xbox series x - ps4 pro - ps5 - nintendo switch - nes/snes classic mini

reza

Blijft een wereld van verschil en naar mijn mening ook geen vergelijk. Je krijgt met atmos een veel voller geluidsbeeld. Daar kan een 7.1 track niet tegen op. (mijn mening :D).
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

VTEC_genieter

HT: Denon AVR-3312 AV-receiver  |  F-speakers: JBL LX 9  |  C-speaker: JBL LX 10 center  |  R-speakers: JBL LX 6 GR  |  sub: BK XXLS400 FF  |  LED TV LG 55LM620S  |  Panasonic DMP-BDT500 blu-ray  |  Eminent EM7380 mediaplayer

STEREO: NAD C326BEE + NAD D1050 DAC + AppleTV3 + LG BD370 + B&W DM580 speakers

Kjelt

Quote from: reza on June  4, 2017, 13:43:50
Blijft een wereld van verschil en naar mijn mening ook geen vergelijk. Je krijgt met atmos een veel voller geluidsbeeld. Daar kan een 7.1 track niet tegen op. (mijn mening :D).
+1

Bas Akkerman

Eerder vandaag Ghostbusters I. Niet geweldig, maar gewoon leuk popcornvermaak. Daarna door naar Ghostbusters uit 2016. Nou ja, de eerste tien minuten dan, trok de poep- en piesgrappen niet. Uit nieuwsgierigheid ga ik hem nog wel eens afkijken, maar dan neem ik eerst een fles of twee wijn denk ik.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

buckler

Quote from: Bas Akkerman on June  4, 2017, 16:14:46
Eerder vandaag Ghostbusters I. Niet geweldig, maar gewoon leuk popcornvermaak. Daarna door naar Ghostbusters uit 2016. Nou ja, de eerste tien minuten dan, trok de poep- en piesgrappen niet. Uit nieuwsgierigheid ga ik hem nog wel eens afkijken, maar dan neem ik eerst een fles of twee wijn denk ik.

Klopt, geen beste film maar de beeldkwaliteit en audio zijn daartegen wel van hoog nivo...
Zou hem toch maar kijken  ::)
JVC NZ9 , MadVR Envy , Panamorph Palladin DCR , Stewart StudioTek 100  2.40:1 , Trinnov Altitude 16 , MK Sound MPS2520P (5X) - X15+ push pull (2X) - MP150 (atmos) Parasound , ROGOZ-audio speaker stands , ATV 4K CineMike , Oppo UDP 203 CineMike stuffe 2 , Isotek

Tinus_

Quote from: buckler on June  4, 2017, 10:06:47
Gisterenavond naar John Wick chapter 2 gekeken... en GENOTEN.
Dikke non stop actie.
Aanrader.
Wij hebben deze gisteren ook gezien en wij vonden deze ook erg vermakelijk.
Rebuilding my HT

Bas Akkerman

Quote from: buckler on June  4, 2017, 16:44:22
Klopt, geen beste film maar de beeldkwaliteit en audio zijn daartegen wel van hoog nivo...
Zou hem toch maar kijken  ::)
Ok, zonder geluid dan. ;D
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

reza

Quote from: VTEC_genieter on June  4, 2017, 14:39:47
Atmos is toch 11.1 surround?

Nee dat hoeft niet. Ik heb 5.1.2 Atmos. Dat is wel met de minste speakers.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"