Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Started by Sarjenka, May 2, 2002, 00:48:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Egbert1965

Marantz SR7010 - Sony UBP-X800 - PS4 - HiMedia media player - Epson TW9400W

LittleNinja

Gisteren gekeken naar Tower Heist niet eens zo heel rot. Heb me wel vermaakt met die film.
"Je moeder is de dwaling van het inzicht."
"Intelligentie gaat om wat je niet weet en wat je doet met je gebrek aan kennis."
"If you think education is expensive, try unprotected sexual intercourse,"

Oracle

#21102
Gisteren laatste aflevering van seizoen 2 van Breaking Bad gezien. Serie wordt steeds beter! Seizoen 3 staat al klaar.

Maar vanavond eerst verder met The Walking Dead. Seizoen 2, episode 8. Ben benieuwd!

Gr,
Mark

Softpower

The green hornet

Vond m in 3d tegenvallen...

Voor de rest wel grappige film..
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

Oracle

Quote from: Oracle on March 12, 2012, 21:18:30
Maar vanavond eerst verder met The Walking Dead. Seizoen 2, episode 8. Ben benieuwd!

En meteen maar episode 9. Erg goed!

Op naar 10&11!

Gr,
Mark

Grindtegel

Net gezien: The Muppets, nostalgie troef met een vleugje melancholie, maar heb me prima vermaakt met deze film/musical vol met cameo's.

Beeld was erg mooi maar vooral de soundtrack was ubervet, het begint nog vrij rustig totdat Gonzo zijn warenhuis opblaast, damn wat een knal.  Lekker agressief  en dynamisch met volop gebruik van de surroundkanalen, toch best wel referentieniveau voor een film waar je het totaal niet bij verwacht.

Voor alle oude lullen die The Muppets vroegah mee hebben gemaakt verplichte kost!
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

Alex Groningen

Quote from: Grindtegel on March 12, 2012, 23:35:10
Voor alle oude lullen die The Muppets vroegah mee hebben gemaakt verplichte kost!

Dan moet ik deze film ook maar kopen. Ik heb The Muppets als klein jongetje ook meegemaakt.
Maar om mezelf met 39 jaar nou te bestempelen als een oude lu l, nee. ;)

Die kleine van me is 10 en zij heeft deze film vorige week in de bioscoop gezien en was er helemaal lyrisch over.

MVG

Quote from: CoSo on March 12, 2012, 19:15:44
Gisteren gezien op BD, dacht bij de eerste beelden dat het echt was, erg mooi gemaakt.  :headbanging:

haha, dit dacht ik dus ook! Ik had zelfs op bepaalde momenten dat ik even 'wakker schrok' Omdat ik ineens weer door had dat ik naar animatie zat te kijken.

Ik vond de film echt fantastisch, evenals mijn vriendin. Het was dus een geslaagde avond  ;D

Softpower

Quote from: Grindtegel on March 12, 2012, 23:35:10
Net gezien: The Muppets, nostalgie troef met een vleugje melancholie, maar heb me prima vermaakt met deze film/musical vol met cameo's.

Beeld was erg mooi maar vooral de soundtrack was ubervet, het begint nog vrij rustig totdat Gonzo zijn warenhuis opblaast, damn wat een knal.  Lekker agressief  en dynamisch met volop gebruik van de surroundkanalen, toch best wel referentieniveau voor een film waar je het totaal niet bij verwacht.

Voor alle oude lullen die The Muppets vroegah mee hebben gemaakt verplichte kost!

Voor iedereen verplichte kost... Draaide gister de soundtrack in de auto en zat direct met een smile op mijn gezicht..
Classe Audio CA-5100, CA-2200, SSP-800, CDP-300
B&W 805d (F), CMC (C), CM1 (R), PV1 (alles in wit)
Marantz UD7006, Rotel RC1070, Control4 HC300, Synology DS710+, DS207+, Axis 215PTZe
Audioquest Carbon/Chocolate (HDMI), King Cobra (XLR), Rocket 88 (LS, F/C), Type4 (LS R)
Pana 42VT30E

alexander2

Warhorse wordt het verheug mij erg op deze film.

Chinx

Van het weekend. Special Forces en Attack the block gezien.

Special Forces gewoon goede film misschien wat langdradig maarja heb nou eenmaal een zwak voor alles wat schiet en knalt een 7- (A).
Attack the Block wat een schijt film was dit een 5 is misschien al te hoog....

Op het moment staat het concert van Owl City in LA op klinkt goed en lkkr in mekaar gezet concert.

groet Bart
Onkyo TX-NR905 - Monitor Audio Vector 5.1 - ps3 - Auralex Gramma - DIY HTPC

Egbert1965

Marantz SR7010 - Sony UBP-X800 - PS4 - HiMedia media player - Epson TW9400W

Martijnst1990

Gisteravond heb ik The Expandables gekeken met mijn broer. Hij had de film nog niet gezien en keek pas voor het eerst een film op mijn set en hij was toch wel onder de indruk :D Sowieso een leuke actiefilm, laat deel 2 maar komen 8)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

BeQuietAndDrive

Gisteravond bij toeval na het neerploffen op de bank in The Bucket List gevallen op TV. Blijft een leuke film, ietwat vergezocht maar daar moet je gewoon even doorheen prikken. Goed gecast :)
DigitalRacing.nl | www.digitalracing.nl | Jouw simrace community!

norman

Net Rodger Dodger gezien was wel ok :)
En Easy A die was ook wel vermakelijk ...
Arendal 1723S LCR - 1961 Rears - PSB Imagine XA Atmos speaker
Tonewinner AT-300 pre +  AD-7300 7CH amp
DIY Dayton 15 inch sub + Speakerland SUB6 + Peerless 12inch+PR DIY subwoofer

Alex Groningen

Quote from: Martijn90 on March 15, 2012, 10:25:31
Gisteravond heb ik The Expandables gekeken met mijn broer. Hij had de film nog niet gezien en keek pas voor het eerst een film op mijn set en hij was toch wel onder de indruk :D Sowieso een leuke actiefilm, laat deel 2 maar komen 8)

Inderdaad erg leuk, ouderwetse actie. Ik wacht dan ook met smart op deel 2.

skyfox

Quote from: BeQuietAndDrive on March 15, 2012, 12:04:44
Gisteravond bij toeval na het neerploffen op de bank in The Bucket List gevallen op TV. Blijft een leuke film, ietwat vergezocht maar daar moet je gewoon even doorheen prikken. Goed gecast :)

Bucket List, heerlijke film! Wil em nog steeds eens op bluray meenemen als ik em voor een leuk prijsje zie liggen.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

BeQuietAndDrive

Quote from: skyfox on March 16, 2012, 09:28:00
Bucket List, heerlijke film! Wil em nog steeds eens op bluray meenemen als ik em voor een leuk prijsje zie liggen.

Ik heb hem een keer voor heel weinig uit een bak bij de MM getrokken geloof ik.
DigitalRacing.nl | www.digitalracing.nl | Jouw simrace community!

rallufff

xXx: State of the Union zojuist gezien...


Wel leuke actie... Prima film!
| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'

MVG

Vanochtend de bende van Oss bekeken, prima vermaak! Ik vond hem aardig goed, een 7!

Martijnst1990

#21120
Nu nog even 2 of 3 afleveringen Modern Family, ben ik alweer bijna bij :( :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Kjelt


Martijnst1990

Waarschijnlijk gaat Madagascar zo aan :)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

squeek

Net contagion gekeken van steven soderbergh. Vond em erg goed.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

alexander2

#21124
We Bought a Zoo leuke film.

http://www.imdb.com/title/tt1389137/

Vrouw slaapt tijd voor cultuur. :D

Monsieur Lazhar als ik het mag geloven een goede film.

http://www.imdb.com/title/tt2011971/