Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Started by Sarjenka, May 2, 2002, 00:48:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

skyfox

Net klaar met Burlesque. Heerlijke zang- en dansfilm!! Vraag me spontaan af of we dat soort showclubs ook in NL hebben.

Binnenkort ook Moulin Rouge er maar weer eens ingooien.
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

MVG

Vanavond Kuifje!

Ben benieuwd naar alle lovende reacties hier!

eddy135

Quote from: MVG on March 10, 2012, 17:31:13
Vanavond Kuifje!

Ben benieuwd naar alle lovende reacties hier!

Blader maar een stukje terug, dan!
WAAR GEEN WIL IS, IS EEN UITWEG

HALF WERK IS EEN GOED BEGIN

rallufff

Gisteren naar 300 gekeken.

Erg goede film!
| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'

BernHardN

Net "We need to talk about Kevin" en daarna "The King's Speech"

Onkyo TX-NR818
Front: Vifa Sense
Sony Oled KD-65AG9

SVS Sub
Apple tv4K
Shanling MTW100

Leon

Vanavond Dumb & Dumber gewoon gemist !!!!!! Balen.  :unhappy:
Groetjes Leonneke

alexander2

Happy feet 2 om de avond af te ronden heerlijke film.
De rest was bedroevend slecht......Heineken ontvoerders die mocht na 12 minuten naar de prullenbak wat een draak van een film.

squeek

Quote from: Leon on March 11, 2012, 00:31:17
Vanavond Dumb & Dumber gewoon gemist !!!!!! Balen.  :unhappy:

Man, jim carrey classic gewoon  :D Die had je niet mogen missen inderdaad.
Onkyo TX-RZ50| Panasonic DP-UB424 | Epson tw9200 | Projecta | PS5 | Monitor audio Silver 7G 500 fronts, 100 surrounds,  AMS atmos | SVS pc13 Ultra |

JCL

Quote from: skyfox on March 10, 2012, 13:27:42
Net klaar met Burlesque. Heerlijke zang- en dansfilm!! Vraag me spontaan af of we dat soort showclubs ook in NL hebben.

Binnenkort ook Moulin Rouge er maar weer eens ingooien.

Haha ik moet altijd lachen om Moulin Rouge. Wat een vage film is dat! Muziek is wel super goed en natuurlijk is Nicole Kidman leuk om naar te kijken :wub:

metheny

Vanavond Breaking Bad, geweldige serie. VPRO ned. 3 :clapping:
Martin Logan Ethos. NordOst Thor stroomfilter, GATO DIA-250S en Silent Angel Munich M1T, Timber Audio 53 USB kabel. Gustard X26PRO DAC en Gustard U18 DDC, PPA Studio master clock. Neotech Neet-1008 ethernet kabel. Cisco Meraki switch met upgrade

alexander2

#21085
vanavond cultuur Mammoth.

http://www.imdb.com/title/tt1038043/

Niet verwarren met die ontzettend vage film van Depardieu
Mammuth.

Of Game change
http://www.imdb.com/title/tt1848902/


clockwork

Quote from: Martijn90 on March  9, 2012, 22:31:15
Gister begonnen met Modern Family. Leek me van de voren helemaal niks, maar toch aan begonnen. Vind het tot nu toe erg leuk :)

Hier zijn we ook fan! We zijn hier helemaal bij. Er zitten haast geen zwakke afleveringen tussen. Erg leuk. :clapping:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Martijnst1990

Quote from: clockwork on March 11, 2012, 18:56:11
Hier zijn we ook fan! We zijn hier helemaal bij. Er zitten haast geen zwakke afleveringen tussen. Erg leuk. :clapping:
Kan er gewoon niet mee stoppen :D Denk je even gauw 1 of 2 afleveringen te kijken, maar dan zet je toch weer een volgende aan. Gister was het 03:45 toen het licht uit ging ;D

Nu weer verder, bijna klaar met S1. S2 en 3 zijn ook al bijna binnen ;)
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

mradem


rallufff

#21089
Quote from: mradem on March 11, 2012, 21:51:14
Drive. Wel een vette film!

Deze ga ik nu kijken!  :popcorn:

----

Zojuist gezien... Mwa.. Vond hem wel aardig. een 6.5 krijgt ie.

| Panasonic TX-P50VT30 | Harman Kardon AVR 460 | Sonos Connect | Focal Chorus 836V (Front) | Focal Chorus CC 800V (Center) | SVS SB12-NSD + Bettercables Silver Serpent | Cisco 8485DVB HD | PlayStation 3 320gb | Canare 4S11 / W&M BS-512 |

'Dance Department'

frankp

#21090
Gisteravond:



Tja, wat zal ik er van zeggen...
Het is dat ik er al aan begon met de gedachte: "verstand op nul....". Met deze instelling was het wel een
vermakelijke film.
En Emma Stone was weer oogstrelend  :wub:

Eddye

Quote from: frankp on March 12, 2012, 08:24:49
Gisteravond:



Tja, wat zal ik er van zeggen...
Het is dat ik er al aan begon met de gedachte: "verstand op nul....". Met deze instelling was het wel een
vermakelijke film.
En Emma Stone was weer oogstrelend  :wub:

je plaatje doet het niet, welke film?
Devialet 200
Bowers & Wilkins 805 Diamond
Apple Mac Mini (Audirvana/Memory & SSD upgrade) - Clearaudio Concept MC - Marantz UD5005

BeQuietAndDrive

Fast Five bekeken. Ik vreesde het ergste maar ik moet zeggen, fans van de reeks komen aan hun trekken, tenzij je twee uur lang driftende Japanse bolides verwacht. Het is iets meer actiefilm en iets minder autofilm, maar de stunts zijn wel met echte auto's en niet dat fake CGI. Al met al twee uurtjes mee kunnen vermaken :)
DigitalRacing.nl | www.digitalracing.nl | Jouw simrace community!

frankp


Shadowfox

we zijn begonnen met lost. in 3 dagen kijken zijn we nu bij seizoen 2 aflevr 19. haha ziek gewoon  :blink:

BeQuietAndDrive

Ik dacht dat ik de laatste was die Lost nog niet gezien had :)

Ik heb net Prison Break binnen op Blu Ray, al een tijdje geleden gezien maar mijn vriendin nog niet. Binnenkort gaan we daar maar eens aan beginnen.

Nog een tip voor mensen die van oudere films houden: The Conversation, van Francis Ford Coppola en met Gene Hackman. Vol met prachtige details voor de filmliefhebber.
DigitalRacing.nl | www.digitalracing.nl | Jouw simrace community!

Martijnst1990

Quote from: BeQuietAndDrive on March 12, 2012, 13:40:57
Ik dacht dat ik de laatste was die Lost nog niet gezien had :)

Ik heb net Prison Break binnen op Blu Ray, al een tijdje geleden gezien maar mijn vriendin nog niet. Binnenkort gaan we daar maar eens aan beginnen.

Nog een tip voor mensen die van oudere films houden: The Conversation, van Francis Ford Coppola en met Gene Hackman. Vol met prachtige details voor de filmliefhebber.
Ik heb Lost ook nog niet gezien ;)

OT: waarschijnlijk weer een paar afleveringen Modern Family, films komen er op deze manier niet echt van :D
JVC DiLA X5500 • Adeo Plano 100" • Denon AVR X4500H • XTZ 99.36 MKII fronts, 99.26 center en rears, 4x S2 Atmosphere • XTZ 1x12 • JL Audio 12W7 • Sony PS5 •

Dedicated HT

Shadowfox

heb lost al wel gezien maar de vrouw nog niet. en ik zie ook weer nieuwe dingen en gebeurtenissen die ik eerst niet snapte. blijft een coole serie

Bas Akkerman

The Conversation is zeker een goede film.
Gisteren samen eerst Alles is liefde en daarna stukje Water horse gekeken. De laatste maakt mooi gebruik van de rears.
Een beter forum begint bij jezelf.

Ik zou met niemand willen ruilen, meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees audiofiel zou zijn! ;D

Stereo: Electrickery       |       HT: Bas' Bios       |      Qobuz: De HTforummaandlijsten

CoSo

Quote from: MVG on March 10, 2012, 17:31:13
Vanavond Kuifje!

Ben benieuwd naar alle lovende reacties hier!
Gisteren gezien op BD, dacht bij de eerste beelden dat het echt was, erg mooi gemaakt.  :headbanging: