Vanavond kijk ik in mijn eigen HT...

Started by Sarjenka, May 2, 2002, 00:48:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

Grindtegel

Niks, want in de Sneak draait vanavond

EIGHT LEGGED FREAKS !!!!!!!!!!!!!!!!!


een hommage aan de "foute" monsterfilms uit de jaren 50.

trailer ziet er geweldig uit
Marantz | Bryston | Monitor Audio | Velodyne | JVC | Oppo | HDI Dune   ---   Mytek | Violectric | Fostex | Roon

J.A.F._Doorhof

Laat even weten als je ELF hebt gezien, dat is één van mijn uitkijkers voor de komende tijd.

Heb vandaag Hart's war gezien, ERG goed.
Review wordt geplaatst.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Robert

Heb net Mission Impossible II gekeken.

Wow!

Wat klinkt dat mooi die homogeniteit! :D ;D 8).


MvrGr.
Robert

Raymen

heb gisteren 2 dvd`s gehuurd.


-the ripper (ging wel niet echt eng of zo,maar wel aardig voor 1 keer te zien)
en china stike force(vond ik beter om te kijken ,begon als een jacky chan ,mooi vechten en goede actie,maar later werd het wat teveel ,maar vondt het acteren slecht)

over het algemeen 2 leuke films.
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

J.A.F._Doorhof

Gisteren Collateral Damage gezien en dat beviel.
Vanavond wordt het niets, maar morgen gaan we Lord of the Rings dan toch eindelijk beleven.

Ben benieuwd.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

markvl

Net gezien: Killer Klowns from Outer Space!

Erg 8) en ook :P maar vooral ;D

Groeten,
Mark
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

patrick_vdb

Omdat ik de laatste tijd behoorlijk warm werd gemaakt door al die Godfather-reclame's op RTL5 heb ik part II maar weer eens gekeken ;D

Mvrgr

Don Patrick ;D

Spacebass

#132
(nieuwe tekst  ;D )

Behind Enemy lines gekeken....blijf hem goed vinden die ouwe  ;D

Die bad guy vond ik overigens heel erg overtuigend...echt een typische uitstraling  ;D


{ Oude tekst Yes thanks guy's !!!

Moet de hoogte nog even meten!

Zal morgen het een en ander doorgeven!

eerst een ritje naar enschede  ;)}

MrPink

Ehhh verkeerde post SB? ???

Ik heb vanavond Gandhi gezien. Geweldige film natuurlijk. Grote man...ik mag dan wel nergens bang voor zijn, maar ik weet niet of ik wel de 'non-violence' zou kunnen betrachten. In theorie wel, maar in de praktijk...? Bijvoorbeeld als iemand waar je van houdt wordt aangevallen? Ik weet het niet.

Groetjes,
Oscar

Spacebass

Hahaah dat heb je als je meerdereschermen tegelijk open hebt  ;D  ;D

Ach laten wij het houden op ouderdom  ;D Zal hem even wijzigen, want heb vannavond wel een filmpje bekeken...

Thanks MrPink

Raymen

blade 2 (uit thailand)

wel 5.1 en het beeld zag er redelijk goed uit.(snel een glimp gezien)
HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

J.A.F._Doorhof

Heb vandaag LOTR gekeken (speciaal vrij voor genomen), en weet nog niet wat we vanavond gaan doen, maar waarschijnlijk The Brotherhood (vampieren film).

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Selmar_Cleef

Gisteravond gekeken:
- Scary Movie 2
- Robin Hood: Men In Thights.

Marc

Mooi mooi, alleen ik heb nog geen eigen HT (wordt aan gewerkt) en ik heb nog geen vriend met een HT :-( Ik moet het dus nog met een gewone TV doen, en af en toe (als we tijd hebben) toch een echte bioscoop (Helmond of Venray).

Sarjenka

Voorlopig even niets; beamer is veilig opgeborgen ivm plaatsing nieuwe kozijnen en rolluiken; gaat nog wel een weekje overheen voor dat allemaal klaar is...

Nou ja, als de nood erg hoog wordt, kan ik nog altijd gewoon de tv aanzetten :)

Wallie

Vandaag The Perfect Storm gekeken,
morgen staat Braveheart op het programma  ;D

Selmar_Cleef

Gisteren Beverly Hills Cop Trilogy op LD gekeken (Japanse Import).
Vanavond weet ik nog niet, laat ik morgen wel weer weten :)

Raymen

heb net swordfish nog eens gezien,blijft toch lekker.

vooral die explosie in het begin,jammer dat er niet meer in zaten.

HOMECINEMA :Jvc nz7- Screen Excellence Neo 4k 120 inch-Lyngdorf mp50-Gigawatte-PF-2 EVO-Ncore hypex 3X500W-Ncore hypex 6x250w-Madvr Envy Pro-Zidoo 1000pro-Apple tv 4K(2022)-5xFocal 300lcr6-4xFocal 300 inceiling-2 x Jl Audio F113 v2(v1)- 1m,2m AQ coffe hdmi-3X Pcord CM- -2 X Supra sword XLR (sub )9x WWorld XLR 5xAQ cinnamon ethernet-
HUISKAMER:LG Oled 77c8 -2 x SF VENERE 3.0-Zidoo UHD 2000-ziggo(next)-synology 1512+-(5x10TB) en synology 1812+-(8x16TB)supraDC blocker,pcord supra en 2 x CM Pcords en 2 x wworld

Selmar_Cleef

Net Lord of the Rings gezien.
Gisteren, Scary Movie en The Talented Mr. Ripley

Vincent

ff kijken de afgelopen 4 dagen: Time Machine, Made, Down to Earth, M.I 2, Demolition man, en een aantal friends afleveringen Series 6.

Greetz

Vincent

Op het lijstje staan nog John Q, en fight  Club.

J.A.F._Doorhof

Shoalin soccer en Coca Cola history of an American Icon gekeken.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Gisteren V serie 1 gekeken van LD.
Lange zit die zo voorbij was ;D, dit soort series blijft gewoon steengoed.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

bmateijsen

Gisteren Deadline gezien... Een Nederlandse horror film die binnenkort op dvd zal verschijnen.. Dit was een soort preview... erg leuk voor een korte film en petje af voor de regisseur die dit met een budget van 4000 euro voor elkaar heeft gekregen...

Groet Bjorn

J.A.F._Doorhof

Vertel eens meer ?
Eventueel onder reviews (om niet off-topic te geraken).

Ga trouwens vanavond Buffy afkijken, en mischien Cradle of Filth (de horror movie).

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

bmateijsen

#149
deadline zie...de website van Deadline ...

In de Cast o.a. Cas Jansen, Anjali Taneja(binnenkort in hartslag te bewonderen (NCRV) en Javier Guzman... ik zal binnenkort middels een linkje een preview plaatsen... onder reviews... (wij hebben gisteren een beetje een primeur gekregen... )

O ja.. regisseur Jonathan Kray..

Duurt 23 minuten, dus is een redelijk korte film, maar de regisseur heeft de lat hoog gelegd, zie de trailer op de site...

Groet Bjorn