Sword of Bezerk

Started by Raymond187, July 28, 2005, 21:42:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Raymond187

Dit is een aanrader als je van Japanse anime houd  :D

Ik heb seizoen 1 gezien zijn 25 afl.

Gaat over een jonge jongen die heel goed is geworden met zwaardvechten door bij  een bandieten bende aan te sluiten.
Later gaat hij bij een andere gang die alles veroveren en op het laatst een koning helpen met zijn oorlog etc etc...

Ik zit nu te w8 op het 2e seizoen  ;D

Marlboro_man

Quote from: Raymond187 on July 28, 2005, 21:42:21
Dit is een aanrader als je van Japanse anime houd  :D

Ik heb seizoen 1 gezien zijn 25 afl.

Gaat over een jonge jongen die heel goed is geworden met zwaardvechten door bij  een bandieten bende aan te sluiten.
Later gaat hij bij een andere gang die alles veroveren en op het laatst een koning helpen met zijn oorlog etc etc...

Ik zit nu te w8 op het 2e seizoen  ;D

Hoop dat je heel veel geduld heb Raymond187, want op het moment is er geen sprake over een vervolg. Als je echt dolgraag wil weten hoe het verhaal verder gaat dan moet je, net als wat ik heb gedaan, de Manga's gaan kopen van Berserk. Deze worden in het engels uitgeven door Dark Horse en kan je onderandere kopen bij archonia.com.

Had wel ergens gelezen dat de auteur van de manga pas ene vervolg wil als hij klaar is met de manga serie. Aangezien de beste man nog steeds bezig is met het verhaal en ze in Japan al bij deel 28 zijn van d emanga ben ik bang dat dit een hele lange zit gaat worden. De Engelse uitgave trouwens van Dark Horse is momenteel bij deel 8.

Groet
Youri

Raymond187

Quote from: Marlboro_man on July 29, 2005, 01:54:55
Hoop dat je heel veel geduld heb Raymond187, want op het moment is er geen sprake over een vervolg. Als je echt dolgraag wil weten hoe het verhaal verder gaat dan moet je, net als wat ik heb gedaan, de Manga's gaan kopen van Berserk. Deze worden in het engels uitgeven door Dark Horse en kan je onderandere kopen bij archonia.com.

Had wel ergens gelezen dat de auteur van de manga pas ene vervolg wil als hij klaar is met de manga serie. Aangezien de beste man nog steeds bezig is met het verhaal en ze in Japan al bij deel 28 zijn van d emanga ben ik bang dat dit een hele lange zit gaat worden. De Engelse uitgave trouwens van Dark Horse is momenteel bij deel 8.

Groet
Youri


:O lekker bijdehand dan  >:(
Wel zo'n einde maken waarvan je niet wilt w8 maar meteen door wilt kijken :D

Nahja kijk wel andere anime er is meer op de markt dan de meeste denken :)

iig thx 4 the info

meteorite

Heb de boxset  :-)


Maar als je meer wilt volgen van deze series
zal je toch de  manga's moeten lezen


Zit er nog over te denken om de manga's te bestelen

maar ja weer meer boeken, zal dan weer meer kasten moeten kopen :-)
Popcorn Hour | Sanyo | Pioneer | KEF | Marantz | LaserDisc | D-VHS | HD-DVD | Blu-ray