aanschaffen Pronto

Started by Tuur, August 21, 2002, 14:57:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tuur

Hallo allen,

Ik wil heel graag een Philips Pronto aanschaffen (tjsa wie niet zul je denken ;-)), maar wat is een reele prijs voor een nieuwe of een tweede hands?
Weet niet of de 1 mb versie nog te koop is, maar dat zou voldoende zijn voor mij, lijkt me.

Heeft er wellicht nog iemand eentje in de verkoop?

Vr. groeten,

Arthur
Epson TW100H, Onkyo TX-DS595, Marantz DV4300

J.A.F._Doorhof

Een 2e hands 1MB model mag rond de € 175,00 kosten met oplader.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Tuur

enne,

Heb je er misschien nog een te koop, of weet je toevallig iemand die er een te koop heeft ?  :P

groetjes,

Arthur
Epson TW100H, Onkyo TX-DS595, Marantz DV4300

J.A.F._Doorhof

Op dit moment alleen NIEUW.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Tuur

Hoeveel kost ie nieuw dan?

Vr .gr.

Arthur
Epson TW100H, Onkyo TX-DS595, Marantz DV4300

PM

Ze zijn best gewild... maar je zou eens op wat veilingsites kunnen kijken... misschien staat er ergens een te koop...
Ik kan me niet voorstellen dat iemand hem niet meer wil hebben maar ok.. (behalve als je geld hebt om een pronto Pro te kopen...)

grtz
Groeten, Peter

Pierre

Hij was afgelopen zondag bij Correct te koop voor € 275 (de 2mb) versie dus.

Scarp

Quote from: Pierre on February  5, 2003, 16:49:00
Hij was afgelopen zondag bij Correct te koop voor € 275 (de 2mb) versie dus.
Inclusief lader? Want die lader is ook niet goedkoop en je wilt niet zonder, anders kan je om de 2 a 3 maand batterijen kopen.
Ik heb zelf voor 250 mijn jaar oude pronto verkocht inclusief lader, dan kan je er dus best voor vragen :)

HeavyMountain

Er staat een Marantz RC5000 (is een philips pronto) tweedehands te koop met lader voor 300 euro.

zie deze link:

http://213.196.43.35/yabbse/index.php?board=31;action=display;threadid=5778

jaco

Ik heb mijn oude RC5000i verkocht voor 225. Dat is wel een reeele prijs lijkt me. 300 is wel behoorlijk prijzig,  zeker gezien het feit dat de unit destijds mij minder dan 700 gulden gekost heeft.
Maar vragen staat vrij natuurlijk..

Jaco
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm