Adult DVDs :)

Started by Lynxxx, August 20, 2002, 18:24:54

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lynxxx

Aangezien veel van ons hier de CRT projector hebben hangen om z'n natuurgetrouwe tinten en diepe zwart, ben ik zeer benieuwd wie die natuurgetrouwe huidskleuren es ECHT onder de loep heeft genomen met een hi quality natuurfilm heheheh. Er zijn een aantal van deze categorie films die op 35 millimeter worden geschoten dus die zouden zich bijzonder goed moeten lenen voor CRT calibratie * grijnz *

gaarne reviews :) En niet al te verschrikkelijke films aub :) het moet wel eyecandy blijven :)



Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

neptune

Quote from: Lynxxx on August 20, 2002, 18:24:54
Aangezien veel van ons hier de CRT projector hebben hangen om z'n natuurgetrouwe tinten en diepe zwart, ben ik zeer benieuwd wie die natuurgetrouwe huidskleuren es ECHT onder de loep heeft genomen met een hi quality natuurfilm heheheh. Er zijn een aantal van deze categorie films die op 35 millimeter worden geschoten dus die zouden zich bijzonder goed moeten lenen voor CRT calibratie * grijnz *

gaarne reviews :) En niet al te verschrikkelijke films aub :) het moet wel eyecandy blijven :)


Hoi Lynxxx (leuk die xxx)  ;D
Het viel me al op dat op dit forum weinig over adult is te vinden, of ik moet niet goed gekeken hebben...
Ik heb thuis geen CRT maar een piano en zou ook weleens een goede kwaliteitsnatuurfilm willen zien.  Zou het dan ook niet mooi zijn als de film 16:9 breedbeeld is  :D en het liefst met een DTS soundtrack  :P  LOL
Nou heb ik even gestruind op het internet, maar 16:9 schijnen ze in adult-dvd-land (nog) niet te kennen...vreemd he?
Ik kwam wel een release tegen van geloof ik penthouse die een DTS soundtrack heeft :)
Weet iemand of er ook adult-films zijn met goede beeldkwaliteit en 16:9
Andrew blake is wel leuk, maar daarin zie je bijna alleen maar vrouwen en dat vind mijn vriendin minder leuk......
zet hier iets neer

Robbo

Ja ja,  het gehijg in surround zeker en het beter beukwerk via de sub.   ;D



Johan Van Gompel

Quote from: Lynxxx on August 20, 2002, 18:24:54
Aangezien veel van ons hier de CRT projector hebben hangen om z'n natuurgetrouwe tinten en diepe zwart, ben ik zeer benieuwd wie die natuurgetrouwe huidskleuren es ECHT onder de loep heeft genomen met een hi quality natuurfilm heheheh. Er zijn een aantal van deze categorie films die op 35 millimeter worden geschoten dus die zouden zich bijzonder goed moeten lenen voor CRT calibratie * grijnz *

gaarne reviews :) En niet al te verschrikkelijke films aub :) het moet wel eyecandy blijven :)

Gisteren bij toeval op deze grappige review gestoten:

brns.com/pages4/crime69.html
Johan Van Gompel
Video: HTPC | Barco Graphics 1200 | Draper M1300 16:9 scherm
Audio: Jungson AV-1000C | Canton LE109 fronts | Canton LE102 rears | 2 x Focal 15K8711 subwoofer

J.A.F._Doorhof

Jongens,

Pas op met links aub, je weet nooit wie er allemaal op het forum surfen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

neptune

Quote from: J.A.F._Doorhof on December 17, 2002, 11:01:36
Jongens,

Pas op met links aub, je weet nooit wie er allemaal op het forum surfen.

MvrGr.
Frank
bedoel je voor kids of voor commerciƫle sites?
zet hier iets neer

J.A.F._Doorhof

Kids en mensen die er aanstoot aan nemen.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"