Myself's HT & Stereo set - Updates

Started by myself, July 22, 2005, 12:25:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Maximus_Aurelius

Ziet er sjiek uit  :pompom:.

Quote from: Pjotr27 on July 14, 2019, 15:54:36
Kan je die banaanstekkers wel goed aandraaien? Of steek je ze gewoon in de aansluitingen en maar hopen dat ze niet losschieten? Sorry voor mijn vragen, maar ik heb het in het verleden echt heel veel beter gezien bij Crystal en Siltech. De stroomkabel ziet er wel goed uit gelukkig...

De Siltech Spades of bananen zijn erg degelijk en maken ontzettend goed contact. Ik vind ze beter dan WBT die ik toen op proef had.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Pjotr27

Quote from: myself on July 14, 2019, 16:56:51
Ze zitten perfect. De afgelopen 2 weken met de demo kabels ook muurvaste connecties gehad.
Misschien is dat ook wel de reden waarom ze juist deze connectors gekozen hebben. Kijk bijv ook naar nordost waar alle series dezelfde connectors hebben. Het gaat niet om het uiterlijk, maar over dat ze perfect contact maken.

Ook mijn oude nordost (beide kanten banaan) hebben altijd erg goed vast gezeten. De banaan stekker is idd gewoon erin steken en hij klemt zichzelf vast
Ff n fototje vd spades


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

Mooi, gelukkig... in ieder geval veel luisterplezier en houd ons op de hoogte. Het is erg leuk om mee te lezen vanuit Indonesia.
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

myself

N eerste nachtelijke sessie met witte akoestische panelen.

Op de grond naast de salontafel en bovenop om zo een plafondmontage na te bootsen en vooral te luisteren wat akoestische aanpassingen gaat brengen en doen met het geluid


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

myself

Ondertussen ook 'even snel' CAT kabels vergeleken voor de streamer (omdat het kan [emoji3]) en de dealer zo aardig was om ze beschikbaar te stellen.

AQ vodka (275,-)
AQ diamond (749,-)
Diy ethernetkabel met telegartner pluggen. (30 eur)
Chinees cat 7 SFTP (2-3 euro)



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

Maximus_Aurelius

APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

myself

Quote from: Maximus_Aurelius on July 18, 2019, 14:16:51
Die laatste lijkt wel Supra. Ook babyblauw ;)
Misschien gebruiken ze wel dezelfde leverancier [emoji3]
Ik gebruik excel, wat wereldwijd 1 vd beste kabels levert, met aantoonbaar de hoogste bandbreedtes/throughput. Tis jammer dat bluejeans cables ze nog niet doorgemeten hebben.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

myself

Het pijltje op de connector geeft trouwens de richting van het signaal weer.

Wat AQ doet (en alle goede cat audio merken) is de kabelafscherming aan de streamerkant NIET op de connector aansluiten. (Dus aan 1 kant)

Het idee is, dat alle emi/rfi/andere ellende van buitenaf door de kabelmantel wordt opgevangen en dan aan de kant waar de aarde zit (gelukkig heeft mijn switch randaarde) afgevoerd, zodat er geen noise op de supergevoelige streamer ingang terecht komt


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

denoontje

Quote from: myself on July 18, 2019, 13:36:49
Ondertussen ook 'even snel' CAT kabels vergeleken voor de streamer (omdat het kan [emoji3]) en de dealer zo aardig was om ze beschikbaar te stellen.

AQ vodka (275,-)
AQ diamond (749,-)
Diy ethernetkabel met telegartner pluggen. (30 eur)
Chinees cat 7 SFTP (2-3 euro)



Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
En???


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

myself

Quote from: denoontje on July 18, 2019, 19:51:28
En???
Cliffhanger: de Chinese cat 7 ligt in de prullenbak [emoji849]


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

myself

Quote from: myself on July 18, 2019, 13:36:49
Ondertussen ook 'even snel' CAT kabels vergeleken voor de streamer (omdat het kan [emoji3]) en de dealer zo aardig was om ze beschikbaar te stellen.

AQ vodka (275,-)
AQ diamond (749,-)
Diy ethernetkabel met telegartner pluggen. (30 eur)
Chinees cat 7 SFTP (2-3 euro)
om maar even de korte versie te posten:
- de goedkope Cat 7 SFTP kabel, terwijl die toch Shielded, Foiled Twisted Pair is (dus eigenlijk dubbele afscherming), is dit ook een 'standaard' netwerk kabel, waarbij de kabel mantel aan beide kanten aan de connector vast zit. Als ik het probeer te verklaren, vangt de mantel vd kabel alle rotzooi op uit de ether en gaat dit ook zo je streamer in. En dat hoor je dan weer als noise, ruis etc. Die noise zorgt er ook voor dat zachte muziek informatie overstemd wordt door die noise en je dus details/ruimte informatie kwijt raakt. Maar buiten dat: de kabel klonk gewoon slecht tov de anderen. Erg plat (geen diepte), smalle staging, gemis aan laag en details in het laag en ook veel extra scherpe klanken in het geluid.

Ik heb weken gedraaid met mijn eigen DIY kabel, wat een flinke verbetering was tov de standaard SFTP kabel (misschien wel voornamelijk omdat deze aan de streamer kant losgekoppeld is vd mantel afscherming.
Gevolgd door 1 week met de AQ Diamond. In eerste instantie weinig veranderingen gehoord, zodat ik gedurende 2 dagen veelvuldig de AQ Diamond en mijn Excel kabel gewisseld heb. Soms in luistersessies met 3 nr's en dan AB vergelijkingen en soms gewoon uren naar albums luisteren. Uitkomst was dat ik amper/geen verschil hoor tussen de AQ Diamond en mijn eigen Excel kabel.

Bij 'terug gaan' naar de AQ Vodka, hoorde ik wel verschil. Iets minder details in het laag, het hoog wordt iets pittiger, ik verlies wat aan ruimtelijkheid/ruimte details en instrumenten klinken wat minder echt (omdat je die micro details kwijt raakt). Uitsterven van klanken is ook wat minder. Als je het samen probeert te vatten, klinkt de Vodka wat 'ronder'. Wat voor mij dus inhoud dat je microdetails kwijt raakt, waardoor instrumenten/noten eerder uitsterven.

Conclusie:
- standaard netwerk kabeltje : niet doen
- Vodka: mooie instapper wat zeker een flinke stap omhoog is tov standaard netwerk kabels
- Diamond: nog betere afscherming (en DBS systeem) en meerwaarde in het ervoor zorgen dat noise nog meer onderdrukt wordt en je daardoor nog meer de ruimte hoor waarin gespeeld wordt.
- DIY Excel met telegartner: voor mij/nu gelijk aan de Diamond. De Excel kabel is een top merk in netwerk bekabeling en heeft meetbaar erg hoge bandbreedte/throughput etc (gemeten met Fluke).

Afgelopen weken heb ik erg veel upgrades in mijn set gehad en verschillende merken LS/stroomkabels etc geprobeerd. Ik ga nu eerst wennen aan dit geluid en ervoor zorgen dat dit mijn nieuw referentiepunt wordt. Daarna wil ik graag nog eens de strijd aangaan tussen de Diamond en mijn eigen ethernet kabel  ;D
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

Sirius666

Dat de Diamond niet beter presteert en ook nog eens 25x duurder is dan de Excel diy maakt het nog geen uitgemaakte zaak?

myself

Quote from: Sirius666 on July 21, 2019, 23:32:27
Dat de Diamond niet beter presteert en ook nog eens 25x duurder is dan de Excel diy maakt het nog geen uitgemaakte zaak?
In 1e instantie zeker wel. Maar kan zijn dat ik het nog niet hoor omdat ik met zoveel dingen in mn set bezig ben.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

Traxmore

Welke streamer gebruik je en welke bestanden stuur je en waar zijn ze opgeslagen?

denoontje

#1188
Igg leuke review.
Aantal Jaar geleden met aantal forumleden ook een test tussen de aq vodka, simpele karwei cat7 en een std cat5e netwerk.

Ik dacht dat de aq idd wat ronder klonk, de 3 anderen konden geen verschil aanduiden.

Nu zelf alles bekabeld met belden cat7 met telegartner als goede tussenoplossing...
Stevige connectoren waarvan lipje niet snel afbreekt. Moet even terugkijken wat ik met de mantel heb gedaan qua afscherming...

Maar beter is dan dus 1 kant alleen vastleggen als ik het begrijp.

Toen getest op  synology, cat5e (heel simpel diy) naar switch, linn majik ds, majik versterking op wilson benesch sq2.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

B-art

Ik heb onlangs nieuwe cat6a bekabeling laten aanleggen vanuit de meterkast naar de streamer via de kruipruimte. Het is een stevige PE-grondkabel. Voor het korte stukje tussen de aansluiting in de kamer en de streamer heb ik ook wat duurdere kabels geprobeerd, maar geen van de kabels  maakte een verbetering in het geluid ten opzichte van de ACT van okaphone hier in de stad. Gewoon simpele s-FTP patchkabel LSZH met wel een betere connector vind ik voor mij prima. Die van jou zien er natuurlijk wel 10 keer zo mooi uit
musical fidelity - tentlabs - lindemann - clearaudio - dynaudio - rel - lehmann - hifiman - grado - sennheiser - qobuz - spotify - audio note

Raphie

Ik refereer nogmaals naar het OSI model, zoals het bij myself tussen de oren werkt, werkt het niet in de realiteit. Maar goed, cosmetisch en wat esoterische lulkoek op een verjaardag is ook wat waard :hmmm:
JBL PRX Power!

myself

Quote from: Traxmore on July 22, 2019, 07:50:54
Welke streamer gebruik je en welke bestanden stuur je en waar zijn ze opgeslagen?
Linn DSM en ik stream via Tidal


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

myself

Quote from: denoontje on July 22, 2019, 08:03:22
Igg leuke review.
Aantal Jaar geleden met aantal forumleden ook een test tussen de aq vodka, simpele karwei cat7 en een std cat5e netwerk.

Maar beter is dan dus 1 kant alleen vastleggen als ik het begrijp.
Altijd leuk dat experimenteren :)
En ja, die mantel aan 1 kant ontkoppelen, dat zie je bij alle 'audio' netwerk kabels.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

myself

Quote from: B-art on July 22, 2019, 08:54:02
Ik heb onlangs nieuwe cat6a bekabeling laten aanleggen vanuit de meterkast naar de streamer via de kruipruimte. Het is een stevige PE-grondkabel. Voor het korte stukje tussen de aansluiting in de kamer en de streamer heb ik ook wat duurdere kabels geprobeerd, maar geen van de kabels  maakte een verbetering in het geluid ten opzichte van de ACT van okaphone hier in de stad. Gewoon simpele s-FTP patchkabel LSZH met wel een betere connector vind ik voor mij prima. Die van jou zien er natuurlijk wel 10 keer zo mooi uit
Het gaat om het resultaat :) kabels zie je toch amper vanaf je luisterplek :) n telegartner op je streamer zetten zou mogelijk nog wel nut hebben


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

myself

#1194
Quote from: Raphie on July 22, 2019, 09:51:25
Ik refereer nogmaals naar het OSI model, zoals het bij myself tussen de oren werkt, werkt het niet in de realiteit. Maar goed, cosmetisch en wat esoterische lulkoek op een verjaardag is ook wat waard :hmmm:
Het osi model  kun je hier buiten beschouwing laten. Alle data (dus geluid) wordt perfect getransporteerd. Op mijn switch (meraki) is geen enkele retransmit of crc fail oid te zien, het protocol zorgt ervoor dat er geen pakketjes verloren raken of op de verkeerde volgorde binnen komen. Daarnaast heeft de streamer enkele seconden databuffer dus over de data=geluid kun je zeggen dat die in alle gevallen en met alle bekabeling goed overkomt.

Het gaat er dus om welke ellende meelift op de kabel en dat die noise dan in je supergevoelige streamer terecht komt. Dan komt er afscherming, ontkoppeling etc om de hoek kijken. Een beetje hetzelfde verhaal waarom schakelende voedings vs niet schakelende voedingen hoorbaar is

Ow, en gefeliciteerd met je verjaardag :)

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

myself

#1195
Quote from: myself on July 22, 2019, 11:08:44
Linn DSM en ik stream via Tidal
Toevoeging:
Mijn router en switch zijn via glasvezel met elkaar verbonden, dus daar geen emi/rfi invloeden
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

Raphie

Ik ben niet jarig  :D maar toch bedankt.
Waarom denk je dat dat een probleem is?
Je weet dat de inlet galvanisch gescheiden is opgebouwt? 
Dit is volledig gescheiden van het voedings circuit.

Dus:
1. Er is geen probleem met data/jitter an sich (zijn we eens
2. Er kan onmogelijk een emi rfi electrisch probleem zijn doordat de inlet galvanisch gescheiden is.
Het loshangen van de mantel gebeurt dus al door de inlet.

Als je het anders ziet graag toelichten.
JBL PRX Power!

Traxmore

Ik zie ook geen probleem met een goede standaard kabel.
Als er al een probleem zou zijn, wat er ook niet met een standaard kabel is, dan wil je
dus in de laatste meter kabel een "probleem" oplossen.
De switch en router zijn standaard en niet gemaakt en gecalibreerd voor het fijne gehoor,
en dan de kabel van je huisaansluiting tot de verdeelkast en het netwerk op is gewoon standaard
en de apparatuur van de netwerkprovider is ook nog eens gewoon standaard en geen high-end.
Het kan leuk en mooi zijn, maar ergens ligt een punt dat het niet meer dan FUD is.

myself

Quote from: Traxmore on July 22, 2019, 13:44:19
Ik zie ook geen probleem met een goede standaard kabel.
Als er al een probleem zou zijn, wat er ook niet met een standaard kabel is, dan wil je
dus in de laatste meter kabel een "probleem" oplossen.
De switch en router zijn standaard en niet gemaakt en gecalibreerd voor het fijne gehoor,
en dan de kabel van je huisaansluiting tot de verdeelkast en het netwerk op is gewoon standaard
en de apparatuur van de netwerkprovider is ook nog eens gewoon standaard en geen high-end.
Het kan leuk en mooi zijn, maar ergens ligt een punt dat het niet meer dan FUD is.
Ik denk dat je het punt hier mist.
Het gaat totaal niet over het transporteren vd data. Die komt in alle gevallen aan. Het gaat over het voorkomen van noise.
Daarnaast heb ik de link van router naar switch ontkoppeld omdat ik dit met glasvezel verbind en dan van switch naar streamer is de kabel waarbij de mantel lostgekoppeld is


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

myself

#1199
Quote from: Raphie on July 22, 2019, 12:32:05
Ik ben niet jarig  :D maar toch bedankt.
Waarom denk je dat dat een probleem is?
Je weet dat de inlet galvanisch gescheiden is opgebouwt? 
Dit is volledig gescheiden van het voedings circuit.

Dus:
1. Er is geen probleem met data/jitter an sich (zijn we eens
2. Er kan onmogelijk een emi rfi electrisch probleem zijn doordat de inlet galvanisch gescheiden is.
Het loshangen van de mantel gebeurt dus al door de inlet.

Als je het anders ziet graag toelichten.
Ik ben niet overtuigd van de galvanische ontkoppeling vd ethernet ingang. Er zijn online diverse metingen te vinden dat op het moment dat je de ethernet kabel erin steekt, je opeens de 50/60 Hz bult in je meeting ziet. Dat zou niet moeten mogen als het echt galvanisch ontkoppeld is.
In de medische industrie gebruiken ze ook isolators op ethernet bekabeling, dat zou niet nodig moeten zijn als er goede ontkoppeling is.

Buiten het meettechnische, gebruik ik vooral mijn oren en hoor ik verschillen. Ik ben sceptisch genoeg om alleen iets te horen als ik het echt hoor en niet omdat andere mensen zeggen dat ik iets zou moeten horen.

Wel apart natuurlijk dat alle audio ethernet kabel fabrikanten met dezelfde oplossing komen door 1 kant vd mantel los te koppelen... zullen ze wel doorgemeten hebben

Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip