Myself's HT & Stereo set - Updates

Started by myself, July 22, 2005, 12:25:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Xander32

Strakke ls die in een dito interieur passen.

Ik ben wel benieuwd wat je naast de genoemde Vivid en deze B&W's allemaal geluisterd hebt aan speakers.
Tannoy Kensington SE  ||  Accuphase E-480 & DAC-50  ||  Auralic Aries G2.1  ||  Sonnet Morpheus  ||  Audiolab 6000 CDT

denoontje

Quote from: myself on December 25, 2018, 02:37:29
1e foto
wow, flinke jongens met hele mooie aansturing ;-)

Gefeliciteerd!

Akurate met katalyst?

myself

Quote from: denoontje on December 25, 2018, 09:24:31
wow, flinke jongens met hele mooie aansturing ;-)

Gefeliciteerd!

Akurate met katalyst?
Tnx, en jazeker akurate met katalyst. Meteen maar voor het 'maximale' gegaan


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

myself

Quote from: Xander32 on December 25, 2018, 07:54:07
Strakke ls die in een dito interieur passen.

Ik ben wel benieuwd wat je naast de genoemde Vivid en deze B&W's allemaal geluisterd hebt aan speakers.
Ik zal er straks eens even voor gaan zitten, want het waren er nogal wat :)


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

molle

STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

denoontje

Quote from: myself on December 25, 2018, 11:43:41
Tnx, en jazeker akurate met katalyst. Meteen maar voor het 'maximale' gegaan


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
[emoji106][emoji2532]


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

myself

Quote from: molle on December 25, 2018, 12:17:46
Mooi hoor!
Tnx sven [emoji41]
Dit klinkt zo geweldig goed, de 802 speelt met zoveel gemak en rust en de combi met linn is echt heel erg goed. Genieten


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

myself

#1107
Quote from: Xander32 on December 25, 2018, 07:54:07
Strakke ls die in een dito interieur passen.

Ik ben wel benieuwd wat je naast de genoemde Vivid en deze B&W's allemaal geluisterd hebt aan speakers.
De speakers waar ik echt naar geluisterd heb waren:

Actief: Grim LS-1, Manger LS1, Dutch & Dutch 8C, Kii-3
Passief: Focal Supra nr 2, Wilson Benesch Discovery II, B&W 803D3, 802D3, Vivid B1, Kaya 45
Versterking: Marantz PM10SR, Hegel 360, Lyngdorf 2200, Linn Akurate DSM/2+2200 en 4200, Mola Mola, aurender streamer etc
Daarnaast nog op shows diverse andere speakers gehoord wo Kef Blade, canton, dynaudio, sonus faber etc etc, maar niet opgevolgd met een echte prive luistersessie

Uiteindelijk ging het nog tussen de WB Discovery II, Vivid Kaya 45 en B&W 803D3 en na de laatste demo eigenlijk nog tussen de laatste 2 en ging het om kleine smaakverschillen
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

myself

#1108
Stroomkabels
Nu mijn nieuwe set al flink ingespeeld is, leek het me tijd voor de volgende (kleinere) stap/upgrade, nl stroomkabels.
Ik had 2-3 maanden geleden al mijn Cat 7 SFTP kabel vervangen door een extreem goede Cat bekabeling + telegartners richting de streamer en die stap is echt enorm duidelijk te horen. Die stap heeft er mij ook toe doen besluiten om eerst de 'basis' op orde te krijgen en dan pas andere zaken te gaan aanpassen. (en ja, stroomkabels, interlinks, LS kabels etc hebben ook onderling te maken met synergie maar die test komt binnenkort wel).

De kabel
Ik heb sinds kort de Audioquest Blizzard stroomkabel in huis en het DBS systeem zou ervoor moeten zorgen dat het inspelen een stuk sneller gaat (AQ zegt zelf dat het niet meer nodig is... ben ik het niet mee eens  :angel: ) en ik zie het vooral als een oplossing om de kabel beter af te schermen tegen instraling van Wifi, G3, G4 etc troep die tegenwoordig overal aanwezig is.
Aangezien ik de Blizzard aan diverse apparaten heb gehangen en ik er telkens voor zorgde dat de fase/hot-kant juist zat, kwam ik erachter dat het 180gr draaien van de schuko maar net gaat als de Blizzard 1 m lang is. Hij is dus behoorlijk stug.
De C13 stekker, aan de apparaat kant, past redelijk. Ik krijg niet het idee dat het super klemvast zit.

A-B vergelijking/setup
Mijn huidige kabels zijn Cinnegoo kabels (dus de betere DIY kabels). 2x6+6 met hifi-tuning stekkers. Foto daarvan staat nog ergens in dit topic. 1 heeft gold stekkers, de andere rhodium. In mijn stekkerblok (PS Audio Quintet) zit een Chord powercable.
Mijn (power) setup is: stopcontact - Quintet (Chord) en van daaruit Cinnegoo-Gold naar Eindversterker en Cinnegoo-Rhodium naar voorversterker/streamer. Ik heb maar 1 Blizzard, dus die verhuisde telkens naar een andere apparaat.

Muziek keuze voor de AB test
Voor deze AB test heb ik iets meer nrs gekozen met duidelijk waarneembare instrumenten. Ik ga nog een afrondende test doen met muziek die ik helemaal door en door ken. Maar goed, het lijstje deze keer was:
Beluga (Zen Baboon), Prelude (Joep Beving), Da Hosten Kom (Knut Reiersrud), For Mattia (Douwe Eisenga), If you could read my mind (Diana Krall + Sara McLachlan), This is the thing (Fink), Liberty (Anette Askvik)
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

myself

#1109
De AB test
De eerste week had ik de Blizzard aan mijn voorversterker/streamer gehangen omdat ik dacht dat 'source-first' daar de meeste winst te behalen was. Immers, minder vervuiling op de stroomkabel, is nog lagere ruisdrempel en dus nog meer mogelijkheden voor zachte muziek details om hoorbaar te worden. Vanuit deze basis ben ik weer 'terug gegaan' naar mijn initiele setup:

Cinnegoo aan DSM: In het nr Beluga hoor je in het begin een zwembad en hoor je iemand met zijn ring? op zo'n RVS trapbuis tikken. Met de Cinnegoo was dat lastiger om te volgen. Bij Prelude en Da Hosten klonken de piano en gitaar iets minder krachtig/puntig. Alle klanken waren iets scheller. Bij Diana & Sarah klonken alle sss fff ttt alle ietsjes te scherp. Dat doet de blizzard dus echt wel wat beter toen die er nog aanhing.

Blizzard op 4200: Meteen zeer goed merkbaar wat dat er meer presence in het geluid was, er zat meer druk achter. Alles kreeg nog wat meer body. De geluidsbel leek iets hoger in de ruimte te staan, maar vooral werd het 3D beeld groter en waren er meer micro geluiden te horen, die je juist nodig hebt om de ruimte waarin gespeeld wordt beter te horen. Vooral bij de gitaar in het begin van if you could en de 2 vrouwenstemmen vond ik dat de 3D bubble meer naar mij toe gekomen was. En de laatste aantekening was dat er toch echt meer druk in de bas zit nu.

Cinnegoo weer op 4200: zoals verwacht precies het omgekeerde wat ik hiervoor hoorde, dus puur om de volgende stap beter te kunnen beoordelen:

Blizzard op Quintet stroomblok: tsja..... hier waren de verschillen echt een stuk kleiner. Ik had het idee dat ik iets meer lucht had, er iets meer zwart tussen de instrumenten zat en er iets meer rust was. Maar dit was voor mij iets voor in de marge. Mogelijk dat als alle stroomkabels vervangen worden, dat dit wel meer gaat opleveren (of de chord kabel is gewoon al erg goed). 1 van mijn echte referentie nrs van de Corrs hoorde ik ineens wel dat iemand met bladmuziek bezig was.

Chord weer terug op Quintet: ja.... idd iets minder ruimte info, iets minder details maar allemaal erg minimaal verschil

Voorlopige conclusie:
Op mijn eindversterker doet de blizzard veel meer dan op mijn voorversterker/streamer, wat ik initieel niet verwacht had, dus daar hangt hij nu mooi te wezen :)
De Blizzard op mijn voorversterker/streamer is zeker een aanwinst want de 'harde' randjes worden eraf gehaald, er is meer ruimte-informatie/microdetails en aanslagen op instrumenten zijn echter/krachtiger
Ik ga zeker nog een vervolg test doen waarbij ook de streamer een betere stroomkabel heeft en dan nog eens kijken of de kabel van stopcontact naar stroomblok dan wel beter hoorbaar is.
En volgend weekend nog eens een test doen met muziek die ik nog beter ken, en dan beperken tot 2-3 nrs.
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

PatrickP

Kortom: dat wordt een tweede Blizzard...  ;D
Audiogenot voortkomend uit een bouillabaise met ingrediƫnten van Hegel, Focal, Moon, Vpi, Creek, Denon, AudioQuest, Isotek, Grado, Ortofon, Hana, Benz Micro, Siltech, Tellurium Q en John van Gent. Foto's: https://www.instagram.com/patrickput/

myself

Quote from: PatrickP on May  7, 2019, 16:35:25
Kortom: dat wordt een tweede Blizzard...  ;D
Misschien [emoji6] en mogelijk nog een 3e ook.
Aan de andere kant is er ook nog de Z3 en monsoon.
Ik zal voor de gein nog eens een 'standaard' stroomdraadje gebruiken want ik denk dat mijn huidige stroomkabels al behoorlijk goed zijn


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

Roeru117

Mooie aanwinst en een erg mooie kabel. Ik heb er zelf nu een poosje twee in gebruik op de luidsprekers en ze bevallen erg goed. Ten opzichte van de Furutech Alpha 3 die ik hiervoor gebruikte, vind ik vooral de balans in het klankbeeld beter en er zit meer rust in de weergave.

Kost wat, maar dan heb je ook wat.  :music: Veel plezier er mee.
ROON - NAD M33 - Monitor Audio Platinum 100 3G - Rythmik E15HP - Nvidia Shield TV Pro - LG OLED65G1 - LHY Audio SW6-SFP - Audioquest - Isotek - Tellurium Q

myself

Quote from: Roeru117 on May  7, 2019, 19:36:24
Mooie aanwinst en een erg mooie kabel. Ik heb er zelf nu een poosje twee in gebruik op de luidsprekers en ze bevallen erg goed. Ten opzichte van de Furutech Alpha 3 die ik hiervoor gebruikte, vind ik vooral de balans in het klankbeeld beter en er zit meer rust in de weergave.

Kost wat, maar dan heb je ook wat.  :music: Veel plezier er mee.
Tnx :)
Wat versta je onder balans in het klankbeeld? (Rust kan ik wel iets bij voorstellen).


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

Roeru117

Dat er, naar mijn idee, niets wordt aangezet en zeker niets weggelaten. Alsof het hoog, midden en laag beter in balans zijn. Ik had het idee dat de Furutech toch een lichte boost aan het midden gaf. In ieder geval in mijn set.

Ik had veel goede dingen gehoord over de nieuwe stroomkabels van Audioquest dat ik deze graag uit wilde proberen. Het verschil met de Furutech was niet heel erg groot (dat blijft een hele goede kabel), maar genoeg om de stap te maken.
ROON - NAD M33 - Monitor Audio Platinum 100 3G - Rythmik E15HP - Nvidia Shield TV Pro - LG OLED65G1 - LHY Audio SW6-SFP - Audioquest - Isotek - Tellurium Q

Pjotr27

Quote from: Roeru117 on May  7, 2019, 19:36:24
Mooie aanwinst en een erg mooie kabel. Ik heb er zelf nu een poosje twee in gebruik op de luidsprekers en ze bevallen erg goed. Ten opzichte van de Furutech Alpha 3 die ik hiervoor gebruikte, vind ik vooral de balans in het klankbeeld beter en er zit meer rust in de weergave.

Kost wat, maar dan heb je ook wat.  :music: Veel plezier er mee.

Ik had ook Furutech Alpha 3, op dit moment speel ik met kabels van M-Way (Audiomaat)... Ik raad iedereen aan die met stroomkabels bezig is een demoset te lenen...
Sansui Au-8500, Spring Audio 2a3 versterker, Pel luidsprekerkabels, Ocos kabels, Pel Interlinks, AudioMaat stekkerblok, Aurel Bryan field coil speakers, Spring Audio 1540 dac, M-Way netkabels, Ilusi Audio hoofdtelefoonversterker, Audio Technica ATH-W1000X hoofdtelefoon.

myself

Quote from: Roeru117 on May  8, 2019, 09:07:55
Dat er, naar mijn idee, niets wordt aangezet en zeker niets weggelaten. Alsof het hoog, midden en laag beter in balans zijn.
Daar kan ik wel iets mee :)


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

myself

#1117
Quote from: Pjotr27 on May  8, 2019, 09:15:30
Ik had ook Furutech Alpha 3, op dit moment speel ik met kabels van M-Way (Audiomaat)... Ik raad iedereen aan die met stroomkabels bezig is een demoset te lenen...
Zeker !
Alhoewel ik met stroomkabels iets meer het idee heb dat, ondanks dat iedere fabrikant zijn eigen filosofie heeft over meer geleidingsmateriaal en afscherming tegen storing van buitenaf, dat de verschillen tussen merken (in dezelfde prijsklasse) minder groot zijn dan bijv bij ls kabels.

Maar ik laat me binnenkort graag verrassen door mijn dealer


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

myself

Overtuigd door de stroomkabel upgrade van een tijdje geleden + het feit dat ik nu toch echt mijn LS kabel wil gaan upgraden (lees: in lijn wil brengen met de rest van mijn set), was de logische volgende stap op mn dealer eens voor een thuis demo uit te nodigen.

Op die manier kon ik nog beter de synergy horen als je bijv alle bekabeling van hetzelfde merk gebruikt ipv een mix van merken.
Ik moest toch nog wat verlof dagen opmaken :) dus afgelopen dinsdag was het zover (en een groot deel van de woensdag).

Budgetten zijn in de hobby slechts een richtgetal en ikzelf zit zo in elkaar dat ik pas tijdens het luisteren bepaal welke stap/upgrade ik nog 'aan mezelf kan verkopen'. En ja, meestal betekent dat het budget eraan gaat :)
Aan de andere kant: goed = goed en sommige stappen 'beter' kosten zoveel meer dat het niet leuk meer is.

Eerst maar even wat foto's posten van een deel van de spullen die op bezoek zijn geweest en uiteindelijk waarschijnlijk de richting gaan zijn waarin ik mijn volgende stap ga zetten
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

myself

Dit is de setup zoals ik uiteindelijk de dinsdag sessie mee geeindigd ben.
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

myself

#1120
Mijn setup bestaat uit gebi-ampte 802D3's wat helaas inhoud dat ik ook dubbele speaker bekabeling nodig heb :(

Diverse producten zijn de revue gepasseerd van Audioquest (oa blizzard, william tell zero+bass), Transparent, Vibex stroomblok, Crystal Cable micro en reference LS kabel en stroomkabels.

Sommige wijzigingen waren goed te volgen, sommige zeer goed, andere alleen 'anders', soms een verslechtering en uiteindelijk nadat de basis goed was een kwestie van daarop verder gaan en steeds meer verbeteringen ontdekken en de geluidsbubble groter laten worden, plaatsing/definitie nog meer verbeteren, diepte, breedte etc

Zelfs nu nog zit mijn hoofd vol met indrukken van de sessie dus ik zal de komende dagen wat meer specifieke zaken benoemen. Het was in ieder geval een leuke ontdekkingstocht naar hetgeen er nog in mijn set zat en nu past vrijkomt.  8)
Daarnaast komt er nog een vervolg sessie, waar ik wat meer kan inzoomen op de happy few overgebleven kandidaten
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

PatrickP

Die komen op mij over als dunne kabeltjes...  :mellow:
Audiogenot voortkomend uit een bouillabaise met ingrediƫnten van Hegel, Focal, Moon, Vpi, Creek, Denon, AudioQuest, Isotek, Grado, Ortofon, Hana, Benz Micro, Siltech, Tellurium Q en John van Gent. Foto's: https://www.instagram.com/patrickput/

Maximus_Aurelius

Crystal Cable reference  diamond daar heb ik de powercords van.

Ben benieuwd wat jou bevindingen zijn.  ;)
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

myself

Quote from: PatrickP on June 21, 2019, 00:50:52
Die komen op mij over als dunne kabeltjes...  :mellow:
Tis niet de afmeting, maar wat ze er mee doen [emoji6]

Uiteindelijk gebruiken ze een doorontwikkeling van teflon wat nog beter isoleert, dus ipv wat andere merken oplossen door vele lagen afscherming etc toe te voegen, zoekt crystal het in hi-tech oplossingen om hetzelfde te bereiken.

En daarnaast: ook nordost zijn dunne kabels.
En ja..... ik moest ook even wennen dat er zoveel mooi geluid uit zon dunne kabel kon komen. En deze is dan al een stuk dikker dan de kabel die er net onder zit


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip

myself

Quote from: Maximus_Aurelius on June 21, 2019, 01:48:49
Crystal Cable reference  diamond daar heb ik de powercords van.

Ben benieuwd wat jou bevindingen zijn.  ;)
En ik ook naar jouw bevindingen [emoji41]
Ik had ook 2 reference powercords in de uiteindelijke testopstelling zitten en die deden behoorlijk wat. Maar ik ga ze nog een keer beluisteren om een evt placebo effect uit te sluiten


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Stereo: Linn Selekt Edition dual mono Organic + Klimax Twin, Arcam CD33T, B&W 802D3
HT: Sony A84J (65"), Arcam AVR300 + DV79, VU+ Ultimo 4K, Rel strata II
LS.kabel: Crystal Cable Ref. Diamond, Digitaal: Siltech, Chord, Analoog: Crystal Ref. Diamond, Stroom: Crystal Cable Reference/AQ Blizzard, Vibex, Kemp powerstrip