Zymo's HT deel 2

Started by Zymotic, July 20, 2005, 10:36:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Zymotic

Ik doelde meer op het eerste zinnetje ;-)

Maar foto's ga ik zo maken :xmas:

Zymotic





Het is nog een beetje rommelig. Zodra de Canare kabels binnen zijn, wordt de apparatuur verplaats naar de linker zijkant van de kasten.


en de belangrijkste "upgrade"  :inlove:

Julian Joshua

Zymotic

Vandaag mijn HD Dune Smart D1 binnen gehad. Al even mee gespeeld en al zeer blij mee. JVB Had hem ook zeer snel geleverd. Complimenten!

Zymotic

Afgelopen vakantie weer lekker in de weer geweest op zolder.

Alle speakerkabel vervangen door Canare 4s11 en voor de rears Canare 4s8. Het geluid lijkt nu beter 1 geheel te vormen en wat "strakker" te klinken.
Tevens heb ik mijn JVC -RS1 bij Frank laten calibreren. Het beeld is nu toch weer een tikkie mooier dan het al was. Mijn eerste indruk is dat het vooral rustiger kijkt. Toy Story 3 en de eerste delen van The Pacific waren een genot om naar te kijken.

Zowel het geluid als het beeld zijn erg mooi bij deze titels.

Ook heb ik de apparatuur verplaatst van onder het scherm naar links tegen de muur. Nu alleen nog een mooi strak meubeltje vinden :-S

Zymotic

Even de hardware op de eerste pagina ge-update. Was wel weer eens nodig. Als het goed is ga ik volgende week zaterdag de Sony HW30 ophalen bij Frank. Zal dan ook meteen nieuwe foto's plaatsen.

mtissink

Nou dan mag je weer je hardware-pagina updaten.
Bedankt voor de deal en bedankt voor de kijk in je HT.
Jij hebt het ook erg goed voor elkaar zo op je zolder!

Succes met de week wachten op de nieuwe! :nopompom:
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

skyfox

Ziet er mooi uit allemaal! Die HW30 is een hele mooie upgrade. Heb je nu ook je apparatuur al wat geordend? If so: foto's!!  :D
Versterking: Arcam AV40 | 2x Parasound HCA-2205A(T)
Bron: Cambridge Audio CXUHD | Bluesound Node 2i | Apple TV 4k 2021
Luidsprekers: Monitor Audio Gold 100  | MA Gold C150 | MA RX FX | Velodyne DD10 & DD12
Weergever:  JVC X7900 | Adea Reference Grey 100" 16:9

Zymotic

Apparatuur staat nu op een Ikea tafeltje naast me, ben nog opzoek naar wat anders. Dan wordt de apparatuur achter in gebouwd. Komend weekend zal ik weer wat foto's maken als ik de Sony VPL-HW30 heb :inlove:

larzie

Ik denk dat je JJ upgrade het meeste lawaai produceert of valt dat wel mee?  :D
Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Zymotic

Quote from: larzie on November 21, 2011, 15:30:48
Ik denk dat je JJ upgrade het meeste lawaai produceert of valt dat wel mee?  :D

Daar lijkt een behoorlijk tweeter in te zitten :crazy:

larzie

Stereo set: || Lyngdorf TDAI 2170 || Tannoy DC10T || JL Audio Fathom F112 || Nordost Flatline Gold mk2 || --- PC Set: || Denon AVR X1000 || Eltax Monitor III ||

Larzie HT

Zymotic

Vanmiddag de Sony VPL HW30 opgehaald bij Annewiek. Straks even aansluiten, ik ben benieuwd!! :smile:

clockwork

Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

maxtrash

goed bezig!
ik heb destijds in 2009 je Sony CRT overgenomen. Je batcave met de HD1 vond ik toen al erg mooi, dus dat zal met de HW30 alleen maar beter worden.
de CRT heb ik overigens nooit gebruikt en voor het gemak een TW2900 gekocht, ook met een kingpin scherm.

Zymotic

Dank je!

Die CRT nam een hoop ruimte in beslag. Zeker in vergelijking met de Sony HW30. Heb je de CRT trouwens nog?

Zymotic

Quote from: clockwork on November 23, 2011, 17:47:31
:tongue2:Wij ook!
Have fun......

grappig, Annewiek zei al dat er nog 1 was verkocht. Hebben jullie de witte toevallig?

clockwork

Quote from: Zymotic on November 23, 2011, 18:27:21
grappig, Annewiek zei al dat er nog 1 was verkocht. Hebben jullie de witte toevallig?

Helaas. Ik sprak voor het hele forum! ;D Ik moet het hier helaas met een instappertje doen.
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Zymotic

Quote from: clockwork on November 23, 2011, 18:35:30
Helaas. Ik sprak voor het hele forum! ;D Ik moet het hier helaas met een instappertje doen.

Ahhh zo!! LoL

Net even snel gekeken, en het ziet er erg goed uit! Vergeleken met de JVC-RS1 lijkt er meer diepte en detail in te zitten. Ook loopt alles een stuk vloeiender. Let wel, de JVC was ISF de Sony (nog) niet. Ook even een stukje Cars 2 half SBS gekeken, en dat zag er ook prima uit.  :worship:

john2910

Quote from: Zymotic on November 23, 2011, 19:56:38
Ahhh zo!! LoL

Net even snel gekeken, en het ziet er erg goed uit! Vergeleken met de JVC-RS1 lijkt er meer diepte en detail in te zitten. Ook loopt alles een stuk vloeiender. Let wel, de JVC was ISF de Sony (nog) niet. Ook even een stukje Cars 2 half SBS gekeken, en dat zag er ook prima uit.  :worship:

Hallo heb jij toevallig sammy 3d of de verschrikkelijke ikke 3d zo ja zou je die eens een stukje willen testen en kijken hoe het met ghosting zit.

Mvg

Zymotic

Dispicabel Me neemt een vriend dinsdag mee. Die zou ik dan kunnen testen voor je. Ik speel hem af via een PS3.

Ik heb nu een Oppo 83, een Dune HD1 en een PS3. Misschien iemand een idee hoe ik het beste full hd 3D films kan afspelen? Zat er zelf aan te denken om mijn Oppo te verkopen en de nieuwe versie te kopen. Of is dat overbodig?

john2910

Quote from: Zymotic on November 23, 2011, 21:06:55
Dispicabel Me neemt een vriend dinsdag mee. Die zou ik dan kunnen testen voor je. Ik speel hem af via een PS3.

Ik heb nu een Oppo 83, een Dune HD1 en een PS3. Misschien iemand een idee hoe ik het beste full hd 3D films kan afspelen? Zat er zelf aan te denken om mijn Oppo te verkopen en de nieuwe versie te kopen. Of is dat overbodig?

Via de ps3 gaat 3d full hd ook prima hoor ;)

mtissink

Goed om te horen dat je er NU al plezier van hebt! Lekker bezig!
Links: Topic -/- Tracks -/- </a>

maxtrash

Quote from: Zymotic on November 23, 2011, 18:25:44
Dank je!

Die CRT nam een hoop ruimte in beslag. Zeker in vergelijking met de Sony HW30. Heb je de CRT trouwens nog?
nee, heb ik doorverkocht voor dezelfde prijs als ik aan jou betaald heb

Zymotic

Gisteravond een stukje van Cars 2 3D bluray gekeken. Zag er ERG goed uit! Nagenoeg geen crosstalk te zien en een zeer strak plaatje. Daarna nog FIFA 12 gespeeld met gesimuleerde 3D en dat was ook prima, totaal geen crosstalk.

Ik wordt steeds blijer met mijn beamer ;D

Zymotic

Gisteravond Harry Potter in 3D gekeken. In het begin moesten mijn ogen een beetje wennen, maar daarna echt kunnen genieten van deze film. Wat was dat scherp! Soms echt het idee dat ik de film kon inlopen. Mijn vrouw krijgt meestal hoofdpijn van 3D films (in pretparken) maar had nu nergens last van.