Zymo's HT deel 2

Started by Zymotic, July 20, 2005, 10:36:50

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

denoontje


Zymotic


denoontje


Zymotic

Hoezo? Verkoop je de jouwe  ;)

denoontje

Quote from: Zymotic on August 13, 2020, 15:45:43
Hoezo? Verkoop je de jouwe  ;)

Alles te koop tegen juiste bedrag

Zymotic

Even wat advies nodig!

Als mediaspeler zit ik dus te denken aan de ZAPPITI ONE SE 4K HDR. Maar lees ook veel goede verhalen over de Zidoo. Daar is net het nieuwe model Z1000 pro uitgekomen. Welke heeft de voorkeur?

Tevens ben ik opzoek naar een leuke, niet te dure reciever. Mijn speakers zijn de Sib en Cub van JMlabs. Dus hoeft niet heel vermogen te hebben en wordt puur gebruikt voor films. Wil wel ik graag de mogelijkheid voor Atmos hebben. En uiteraard 4K throughput voor (waarschijnlijk) de JVC N5. Graag tips en meningen.

denoontje

Staat een arcam 390 en 550 op mp.

Weet niet of die in je budget passen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Zymotic

Zat rond de 500 te denken, 2e hands is geen probleem.

clockwork

Ik zou gezien je plannen voor een n5 niet teveel beknibbelen op geluidskwaliteit. Geen gezicht toch: geweldig beeld en zozo geluid?  :(

Is die marantz van Fluissie in de markt niets voor je?  :angel:
Wie weet maakt hij een mooie prijs voor je....
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

Zymotic

Ik kan vaak niet met veel volume spelen ivm kids. De SR6006 die ik nu heb voldoet prima en was ook niet zo heel duur, alleen geen atmos en 4k. Daarom denk ik (hoop ik) dat ik een vergelijkbare prijsklasse wel wat leuks kan vinden. En het liefst in het zwart  ;)

Zymotic

Deze komt ook goed uit de reviews : Sony STRDN1080 . En voor een leuke prijs. Iemand ervaring hier mee?

Zymotic

Quote from: clockwork on August 14, 2020, 19:38:27
Ik zou gezien je plannen voor een n5 niet teveel beknibbelen op geluidskwaliteit. Geen gezicht toch: geweldig beeld en zozo geluid?  :(

Is die marantz van Fluissie in de markt niets voor je?  :angel:
Wie weet maakt hij een mooie prijs voor je....


Morgen ophalen, voor zo'n prijs kon ik hem niet laten gaan.

fluissie


reza

#313
Quote from: Zymotic on August 14, 2020, 22:26:52
Morgen ophalen, voor zo'n prijs kon ik hem niet laten gaan.

Als Fluis het niet heeft, vergeet het dan maar :D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

clockwork

#314
Quote from: Zymotic on August 14, 2020, 22:26:52
Morgen ophalen, voor zo'n prijs kon ik hem niet laten gaan.

Super! Hard spelen kan dan altijd nog. Gefeliciteerd met de aanwinst.  :headbanging:
Versterking: Marantz AV8802a, Bel Canto Ref500m, Ref150s & S300
Bronnen: Bel Canto Dac 3.5VB & RefStream, Sony UBP-X800, Clearaudio Concept + Trichord Dino MkII
Speakers: Pioneer-TAD S1EX S2EX S7EX Sub: XTZ Cinema 3x12 Projector: JVC RS-49 (ISF)
Nordost/ Shunyata bekabeling

DustinV

Quote from: Zymotic on August 14, 2020, 22:26:52
Morgen ophalen, voor zo'n prijs kon ik hem niet laten gaan.

Erg mooie prijs. Heb er zelf ook een maar met cinemike tuning. Dat is wellicht nog het overwegen waard. Veel plezier 👍🏻

fluissie

Super prijs ! Stuk minder als de geadverteerde 750  :thumbs-up:

Waar zijn al die droeftoeters nu die zoveel commentaar hadden over het feit dat ik 200 euro verdiende aan een sub ?!
:devil:

Zymotic

Leuk kennis met je gemaakt te hebben! Prijs was inderdaad super  :pompom:

fluissie

Eens gelijk! Veel plezier ervan  :thumbs-up:

Zymotic

Ik heb de NVidia Shield TV Pro besteld als mijn nieuwe mediaspeler. Volgens mij doet deze alles wat ik wil en is ook nog gunstig geprijsd.

Gerjan1994

Quote from: Zymotic on August 14, 2020, 19:48:39
Deze komt ook goed uit de reviews : Sony STRDN1080 . En voor een leuke prijs. Iemand ervaring hier mee?

Heb een Sony STRDN1050 maar was 3x niks  :bored:

koenjer

Quote from: Zymotic on August 16, 2020, 20:34:18
Ik heb de NVidia Shield TV Pro besteld als mijn nieuwe mediaspeler. Volgens mij doet deze alles wat ik wil en is ook nog gunstig geprijsd.

Heb hem net een week of 3. Super apparaat, alles werkt top, netflix, ziggo, enzz.
Kodi erop en hij speelt echt bijna alles super vloeiend en strak af.
Kunt er ook nog op gamen, is ook best tof in een HT :)


Zymotic

Goed om te horen! Ik ben benieuwd :)

Gerjan1994

Quote from: Zymotic on August 13, 2013, 10:44:57
Na een weekje van meten en testen ben ik nu toch wel weer tevreden. Ik heb een ADSY meting laten doen door de Marantz en deze verder naar mijn smaak aangepast.

Het volgende heb ik veranderd:

-Fronts op gelijk volume gezet
-Fronts en center op Small
-Rears 2db zachter
-Crossover op 100Hz

Dit geeft naar mijn beleving het beste resultaat en kan ik weer genieten  ;D

Nog steeds dezelfde settings ?
Rears ook op small ?

Zymotic

Momenteel heb ik totaal andere speakers dan toen. Uit mijn hoofd staat wel alles nog op small. Ik zal eens kijken wat deze Marantz gaat doen na een meting.