Digitale foto's kijken via de beamer ?

Started by addy, July 19, 2005, 19:11:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

addy

Hoi allen,
Is het mogelijk om mijn digitale vakantiefoto's via de beamer te bekijken ? zo ja hoe dan.
Heb een Nokia coolpix 995 met compact flash card en een onkyo av versterker.
ben benieuwd.

Gr. Ad

blue-eyes

Het lijkt me dat je een signaal moet aanbieden aan de beamer. Op mijn camera zit een composiet uit, op mijn beamer een composiet in. Wellicht dat zoiets werkt?

Op mijn TV iig wel.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

NeonKnight

Via een pc/ laptop is wellicht handiger.
Meridian 565 z3 | Classé CAV-75 | Eichmann six interlinks | Monitor audio in-wall en in-ceiling speakers

J.A.F._Doorhof

Er zijn verschillende picture viewers voor op de markt.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Marc R

Via een composiet kabel is een optie, al komt dit de kwaliteit niet ten goede, aangezien de resolutie van het composiet signaal niet zo heel hoog is.

Het beste kan je inderdaad de beamer via een pc of laptop op de native resolutie van de beamer aansturen wanneer je voor de beste kwaliteit wilt gaan.

addy

Verkoop jij die picture viewers ook Frank?
Heb je er foto,s of voorbeelden van ?

Durk

koop een Windows MCE machine.
Kaartje erin en de slideshow start...
wel een beetje duur voor alleen video natuurlijk.

Op het werk een beamer met ingeboude cardreader, das pas handig. Beamer neerzetten, aan en geen gedoe met laptops enzo.
Zit powerpointviewer ook op nl...
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

J.A.F._Doorhof

We hebben er verschillende.
Mail even naar [email protected] dan zoekt Annewiek wat dingen voor je uit, ben morgen zelf op tour.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Muziekfreak

Is dit niet slecht voor je beamer  ???

Ik doel voornamelijk op crt beamers vanwege het inbranden van buizen  ???

addy