WIE KOMEN ER MET DE BBQ

Started by J.A.F._Doorhof, July 13, 2005, 20:03:00

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

jaco

Ik neem een paar liter bronwater mee. en ik heb wegwerp borden bekers en bestek. Wordt wel lastig snijden al die sappige biefstukken met een plastic mesje  ;D
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

blue-eyes

Quote from: jaco on July 16, 2005, 17:20:16
Ik neem een paar liter bronwater mee. en ik heb wegwerp borden bekers en bestek. Wordt wel lastig snijden al die sappige biefstukken met een plastic mesje  ;D

Frank zal toch de rest van het jaar toch ook niet met zijn handen eten? ;D ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Oracle

Quote from: J.A.F._Doorhof on July 16, 2005, 12:26:39
Ik zal even kijken of wij nog wat hamburgers kunnen halen.

Hey, da's mijn afdeling! ;)

Heb (zoals beloofd!) net 16 hamburgers en 20 broodjes gehaald (tja, ze gingen in zakken van 10 ... ) en de ui ligt ook klaar om gesnipperd te worden! Maar dat doe ik morgenvroeg even...

We gaan volgens mij in ieder geval geen honger krijgen!  ;D

@Blue-Eyes: ROFL!! ;D

Groet,
Mark

blue-eyes

Quote from: Mark Lemmens on July 16, 2005, 18:26:24
Hey, da's mijn afdeling! ;)

Heb (zoals beloofd!) net 16 hamburgers en 20 broodjes gehaald (tja, ze gingen in zakken van 10 ... ) en de ui ligt ook klaar om gesnipperd te worden! Maar dat doe ik morgenvroeg even...

We gaan volgens mij in ieder geval geen honger krijgen!  ;D

@Blue-Eyes: ROFL!! ;D

Groet,
Mark

HEEEEEEEEEEEEEEEEE!

De uien moet je niet snipperen! Die moeten in ringen gesneden worden en meegebakken ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Martin_M

De kipfilet staat nu in de marinade. Zullen morgenvroeg zo'n 15 satés van gemaakt kunnen worden.

Gaat helemaal goed komen.
Het weer lijkt ook nog eens helemaal OK:


Martin

Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

patrick_vdb

Hi,

Quote from: Blue-Eyes on July 16, 2005, 19:34:06
De uien moet je niet snipperen! Die moeten in ringen gesneden worden en meegebakken ;D

Absoluut! Want versnipperde uien vallen door het rooster van de BBQ ;D

mvrg

Patrick

Oracle

Kan iemand me overigens het adres nog even pm' en?

Alvast bedankt!

Groet,
Mark

J.A.F._Doorhof

Constructieweg 9
Emmeloord
Industrieterrein de Munt Zuid

Als je op het industrieterrein rijd zie je 2 woonhuizen, één met een dubbele garage en een groot bord van ITC in de tuin.
De garage staat open daar kun je zo doorheen wandelen naar de tuin :D.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Oracle

#58
Hahaha!  ;D

Quote from: patrick_vdb
Constructieweg 8

Quote from: J.A.F._Doorhof on July 16, 2005, 23:00:06
Constructieweg 9

Ik denk dat ik Frank toch maar geloof!  >:D

I.i.g. bedankt!  8)

Tot morgen!

Groet,
Mark

J.A.F._Doorhof

haha 8 is het adres van de zaak.

Oh ja en voor het dievengilde, de garage gaat pas MORGEN om 11:45 open :D.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Jimmy Conway

Quote from: J.A.F._Doorhof on July 16, 2005, 23:11:49
haha 8 is het adres van de zaak.

Oh ja en voor het dievengilde, de garage gaat pas MORGEN om 11:45 open :D.

Oke, bedankt ;D

blue-eyes

Quote from: patrick_vdb on July 16, 2005, 19:45:21
Hi,

Absoluut! Want versnipperde uien vallen door het rooster van de BBQ ;D

mvrg

Patrick

WIJ snappen dat ;) Nu Mark nog ;D

Op hamburgers horen geen rauwe uien, anders had de hamburger wel frikandel geheten ;)
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Oracle

Nou vooruit... Ik zal de helft snipperen en de helft in ringen aanleveren...

Eindresultaat is in beide gevallen dat iedereen lekker uit zijn mond ruikt...   :P ;D ;D

Groet,
Mark

ps. of er moet ook nog iemand zijn die en uien en knoflookboter op zijn hamburger doet... Maar dan ga ik direct naar huis... ;)

SV..S

hoi, net het instructieboekje van de motor nog even doorgebladerd.
"de eerste 800 km max toerental 5000"
dat komt overeen met een max snelheid van 100km  :o
dat in combinatie met de afstand van 250 km maakt het toch een beetje te gek  ::)

andere keer beter, smakelijk en veel plezier ;)




Oppo bdp-95/          JBL Ti-k10, JBL Ti-K2
Jl Audio F113         Jvc Dla-x5000
Arcam avr 550           panasonic tx-p42g15

jaco

Quote from: CBR on July 17, 2005, 09:32:07
"de eerste 800 km max toerental 5000"
dat komt overeen met een max snelheid van 100km  :o
Bij dat toerental zou mijn auto bijna 250 gaan (diesel)  ;D
9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

blue-eyes

#65
En in zijn 1? ;D

Overigens is het hier bewolkt....... Maar lijkt al iets open te trekken!

Nog een uurtje, dan reis ik af.
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

Romano

Geniet van het eten en veel plezier.

Groeten Romano

BOUBOU

#67
Tot straks!

@Martin,

Het is trouwens een erg goede film  :o

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Martin_M

Quote from: BOUBOU on July 17, 2005, 11:14:31
Tot straks!

@Martin,

Het trouwens een erg goede film  :o

MvGr. BOUBOU

Haha, heb je 'm ook nog even bekeken of heeft Gerrit wat laten zien.
IK vind het een geweldig kunststukje af en toe. Natuurlijk her en der behoorlijk over de top maar het blijft een hoogstandje wat betreft geluid en beeld.

Voor diegenen die er nu niets van snappen. Het gaat over 'House of Flying Daggers'. Vooral het stukje dat het blinde meisje tussen een ring van tom's staat en het geluid moet 'nadansen'. Geweldig, dan weet je weer waarvoor je een surround-set hebt aangeschaft ;D
Vooral die attack op die tom's zo om je heen en de steentjes die je langs je hoort suizen, heerlijk!!

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Fransvis

Staat er ook een webcam aan zodat we kunnen meegenieten ? ;)

BOUBOU

Quote from: Martin_M on July 17, 2005, 11:39:21
Haha, heb je 'm ook nog even bekeken of heeft Gerrit wat laten zien.
IK vind het een geweldig kunststukje af en toe. Natuurlijk her en der behoorlijk over de top maar het blijft een hoogstandje wat betreft geluid en beeld.

Voor diegenen die er nu niets van snappen. Het gaat over 'House of Flying Daggers'. Vooral het stukje dat het blinde meisje tussen een ring van tom's staat en het geluid moet 'nadansen'. Geweldig, dan weet je weer waarvoor je een surround-set hebt aangeschaft ;D
Vooral die attack op die tom's zo om je heen en de steentjes die je langs je hoort suizen, heerlijk!!

Martin

Ik heb hem gisteravond ook nog even bekeken  ::)
Mijn vrouw is Chinese, zij kend zo ongeveer alle acteurs..
Normaliter vallen mijn films niet zo bij haar in de smaak....deze duidelijk wel  ;D

MvGr. BOUBOU
Marantz SR7300--NAIM NAP-175--3x NAIM NAP-150--NAIM NAP-250--Wadia 6 CD--Mission E83 front--Sonus Faber Solo center--Sonus Faber Concertino rear--Klipsch THX5002L Atmos--Aurasound NS-15 zelfbouwsub--SVS PB2000 sub

Martin_M

Even klein tussenverslagje. Ik ben de honden even aan het eten geven thuis terwijl de rest in Frank z'n HT zit te genieten ;)

Erg gezellig, maar jammer dat het zo'n klein clubje is (zo'n dikke 10 man). Niet zo'n ramp maar het HTForum is toch best gegroeid het laatste jaar. Je zou dan verwachten dat de HTBBQ dan ook een beetje populairder zou gaan worden.

Wel erg leuk dat Rene4u ook nog onverwacht langskwam. Gisteren vertrokken vanaf Spanje, in één keer doorgereden om vanmiddag nog op tijd te zijn ;D

Frank en Mark hebben wat foto's gemaakt dus die zullen nog wel geplaatst gaan worden.

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

blue-eyes

#72
Quote from: Martin_M on July 17, 2005, 17:49:45


Wel erg leuk dat Rene4u ook nog onverwacht langskwam. Gisteren vertrokken vanaf Spanje, in één keer doorgereden om vanmiddag nog op tijd te zijn ;D


Martin

Bij deze verklaar ik Rene4u tot officiele bikkel van het forum!

Ben zelf net 10 minuten thuis ;) En ter info voor M&M: die agent niet meer gezien ;D

Was ondanks het teleurstellende opkomst wederom weer erg gezellig. Frank, Annewiek, Leo en Lies: BEDANKT!
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

J.A.F._Doorhof

www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

blue-eyes

Quote from: J.A.F._Doorhof on July 17, 2005, 21:33:21
Els=Lies :D.

Ooh? Was er weer iemand die de naam niet goed had onthouden? Slordig hoor ;D ;D
Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey