James bond box

Started by dick, August 19, 2002, 13:21:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dick

Een tijd geleden is er een mooie James Bond collectie gereleased, en wat heb GEBAALD toen bij het bestellen bleek dat deze niet meer werd gemaakt, en was nog verdrietiger toen bleek dat niet bekend was of, en wanneer deze weer zou worden uitgegeven. Mijn vreugde was dan ook enorm toen ik zag dat er een nieuwe box uitkomt in November. Maar ik weet alleen dat deze 4 November uitkomt, en dat hij 270 euro kost. Weet iemand hier meer over?? Toch een boel geld als het een waardeloze box blijkt te zijn..


Groet!

mradem

Waardeloos lijkt me niet. Ben zelf in het bezit van alle bondfilms en dit is mijn juweeltje van de collectie. Heb geen box maar alles los. Krijg je ook het mooie 007 logo op de zijkant te zien. Maar als je een fan bent en je heb ze nog niet dan is dit weer een mooie mogelijkheid.

dick

Als je er even vanuit gaat dat er in de box 19 delen zitten, dit was tenminste de vorige keer wel, dan kost het je ongeveer 470 euro als je dit via losse delen doet. Koop je dit in een box, dan kost het je 270 euro. Daaorm wil ik zo graag die box!! Vorige keer was het echt een prachtige box, met de 'gewone' titels alsof je ze los koopt.. Of dat deze keer weer is, weet ik niet..Vandaar! Ben wel benieuwd of iemand meer kan vertellen..Toch veel geld.

Groet !

mradem

Ja is zeker een boel geld. Ik zou ook 500 euro kwijt zijn als ik hem in de winkel had gekocht. Nu heb ik alle 19 overgenomen voor een zeer mooie prijs van 225 euro. De dvd's waren zgan (1 keer bekeken en goed verzorgt)

MdB

Is er nog iets speciaals aan deze "nieuwe box"?

Alles DTS of iets dergelijks?
Beter duur dan niet te koop.

dick

Dat wilde ik dus graag weten!!  ;D Maar ook als het de 'standaard' DVD's zijn die gewoon in de winkel liggen, is het nog een koopje.. Maar de vorige box was best bijzonder, mooie box, extra's, etc.. Dus ik hoop dat het nu net zo'n box is..

Als ik meer weet, en het is hier nog niet te lezen, plant ik wel weer een mailtje..

Grtx

dick

kijk hier voor meer informatie over deze box...  Het is in ieder geval regio 2, helaas nog onbekend wat voor track er wordt gebruikt, en welke onder titels.. Ik ga een mailtje op na wagen in de hoop dat ze meer info hebben..Verder heb ik deze box nog niet gezien op andere sites..

Updates volgen (hopelijk) nog..

GRtX

Robbo

Een tijdje geleden hadden ze bij de duitse Amazon een speciale box met alle JB films erin.   Had de tip toen van www.areadvd.de    zou daar even een search doen.

Heb er toen wel eens naar gekeken.  Dacht dat ze bij Amazon UK dezelfde box ook hadden.



Rob