Potverdorie, Erik is bijna klaar! What's next? :)

Started by Lynxxx, July 11, 2005, 12:43:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Erik is klaar met zijn speakers. Help hem voordat hij in een gat valt :) Op welke nieuw HT meesterwerk moet Erik zich nu gaan storten?

Eindtrap der Eindtrappen
20 (28.2%)
HT verlichting der HT verlichtingen
6 (8.5%)
Tactile transducer der Tactile Transducers (tip!)
8 (11.3%)
Scherm der Schermen (multiformat electro bruteness)
3 (4.2%)
HTFORUM meeting der HTFORUM meetings / BBQ der BBQ's ;D
34 (47.9%)

Total Members Voted: 69

Lynxxx

Jaja. Erik weet telkens weer de lat hoger te leggen voor DIY projecten die gerelateerd zijn aan Home Theater.
Inmiddels nadert zijn duizelingwekkend speakerproject zo'n beetje z'n eind en heeft ie verder wel zo'n beetje alles in zijn HT omgeving aangepakt dat er aan te pakken valt.

En dus wordt het tijd een nieuwe tijdsbesteding voor 'm te verzinnen VOORDAT ie straks in een diep gat valt en z'n vrouw de hele dag gaat lastig vallen omdat ie niets meer te doen heeft verder  ;D Dus help Erik de herfst en de winter door en verzin een nieuwe uitdaging  ;D ;D


Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

Rappie

Beetje uit eigenbelang gestemt :) Een meeting/bbq die niet binnen mijn griekenland vakantie valt zou mooi zijn natuurlijk .....
Eigenaar van Paulthé

Martin_M

Uit ervaring weet ik dat je bij Erik en Aafje erg goed kan BBQ'en. Ik ben alleen bang dat hun oriëntaal-getinde tuin na een groep HT'ers wat afgevlakt zal worden :-\ ;D

Martin
Je moet wat als je boven je stand wilt HT'en...
(Klik hier voor showcase  en verslagjes)

Erik van Voorst (in memoriam)

ROFL  ;D

Al die aandacht...ongelooflijk...kleur op mijn gezicht.... :-[

Met een week of 2 zal alles spelen..en dan is het luisteren geblazen...zeer veel luisteren
(net alweer terug van de cd winkel ;))

De praktijk leert mij uit het verleden dat ik de komende maanden...NIETS doe...maar daarna...who knows... 8)
HIROYASU KONDO has been mystical in his relationship to physical matter but as a professor of electrical engineering and molecular mechanics, his audio engineering is of the highest order.  It's about looking for years at how to achieve a certain sound and adopting technical solutions to get there!

fgroen

..... kun je mij mooi komen helpen met het fineren van mijn speakers....

O0 ;D ;D ;D ;D ;D
Een aktief leven geeft meer voldoening dan een passief leven.

ruud2

Mark  , Nelson , Neil , mr. Krell  en Herr Willi Studer spelen samen in een speciale ruimte.
Frits Philips mag de huiskamer voorzien van dagelijks  radio geluid.

MickeyMan

Extreem goede poll!

Ook ik heb uit eigenbelang gestemd.  En dan vind ik de BBQ niet zo belangrijk!
Heart: Denon 3805 (Silver)
Source: Denon 2200 (Silver)
Source: Project Debut III (White)
Destination: Pioneer DVR-530H-S Fronts: TMA Premium 905 Center: TMA Premium 900c Surr: TMA Premium 901

The Foundation

eric zal niet weten wat gedaan , met al die tijd die hij plots over heeft

FFF

Quote from: fgroen on July 11, 2005, 14:03:16
..... kun je mij mooi komen helpen met het fineren van mijn speakers....

O0 ;D ;D ;D ;D ;D

Wil je hem daarna naar mij sturen ;) >:D

Een versterker der versterkers project zie ik ook wel zitten.

wil

Heel goede poll, maar misschien nog wat prematuur. Een bbq der bbq's of M&G der M&G's kan nuttig zijn voor een volledig vrije brainstorm sessie. Eindbak der eindbakken kan natuurlijk, maar waar begin je aan?

Ik dacht persoonlijk meer aan een Integratie der Integraties. Ofwel, een project waarbij je een volledige integratie maakt van HT/stereo in een leefomgeving waarbij rekening gehouden is met licht, lucht, ruimte, verbeelding en andere leefwensen zoals eten, praten, lezen enz. Misschien wat vaag, maar het lijkt me wel wat om daar nou eens een totaal-concept van te maken.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | Pro-Ject Phono Box MkII
Funk BS2 | Nordost Blue Heaven | Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Lynxxx

Quote from: wil on July 13, 2005, 10:01:44
Ik dacht persoonlijk meer aan een Integratie der Integraties. Ofwel, een project waarbij je een volledige integratie maakt van HT/stereo in een leefomgeving waarbij rekening gehouden is met licht, lucht, ruimte, verbeelding en andere leefwensen zoals eten, praten, lezen enz.

Dus... jij wilt de barbeque gewoon binnen houden?  ;D


Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

wil

Quote from: Lynxxx on July 13, 2005, 10:55:01
Dus... jij wilt de barbeque gewoon binnen houden?  ;D
Why not? ;D
Maar ik vrees dat electrostaten en barco's niet houden van een dikke walm van aanmaakblokjes en houtskool.

wil

Pathos Logos
Lector CDP-603
Marantz DV7600
Sonus Faber Cremona M
VPI Scout | AT-OC9XML | Pro-Ject Phono Box MkII
Funk BS2 | Nordost Blue Heaven | Lapp Öllflex | Concept & Design
Panasonic TH42PV60

Oracle

En dan heb je nog die mensen die menen dat je je stukje vlees op de electrostaat moet leggen, ipv de electrische bbq...  ::)

Groet,
Mark

The Foundation