Accidental Spy (Jackie Chan)

Started by J.A.F._Doorhof, August 18, 2002, 15:15:12

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cijfers van onze bezoekers

Flop
1 (33.3%)
4
0 (0%)
5
0 (0%)
6
0 (0%)
7
1 (33.3%)
8
1 (33.3%)
9
0 (0%)
10
0 (0%)

Total Members Voted: 3

J.A.F._Doorhof

Verhaal
Jackie is een verkoper van fitness apparatuur die bij puur toeval een bankroof voorkomt.

Daarna wordt hij benaderd door een detective die hem verteld dat zijn vader (Jackie is een wees) op sterven ligt en een flinke erfenis heeft, het blijkt echter dan zijn vader een spion is geweest en zonder dat hij er erg in heeft beland Jackie in een zeer gevaarlijk parket.

Mening
Ondanks de negatieve kritieken heb ik me meer dan vermaakt met deze film. Dit is de Jackie Chan zoals ik hem graag zie, niet over geproduceert, maar rauw en spontaan. The Accidental spy heeft weer genoeg Jackie momenten, met als absolute hoogtepunten een naakte achtervolging met gevecht en een kleine speed cloon aan het eind.

Echt weer helemaal te gek.

Beeldkwaliteit
Ik raadt mensen aan om de film op regio 1 te kopen en niet de r3 versie die ik heb, de film is 2.35 Anamorphic en hoewel de LTBX versie best wel om aan te zien is, zou ik toch liever een betere versie gezien hebben, de aliasing distortion (staircasing) is soms goed te zien, en dat is jammer.

Geluid
Dat is wel goed op de R3 versie, de DTS track klinkt ruimtelijk en opwindend.

Overall
Nier Jackie's beste film, maar zeker niet de minste, en als een beetje Jackie Chan fan vindt ik dit een waardige aanvulling voor mijn verzameling.

Ook bevat de R3 versie DVD een making off die wel leuk is om te zien.

Check goed of er in de R1 versie niet geknipt is, vaak worden Chan's buitenlandse films behoorlijk verknipt voor de R1 release (denk bv aan The Protector).

8/10

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

J.A.F._Doorhof

Hummm,

Toch de R3 kopen als je de uncut version wilt zien.
Onze versie duurt 108 minuten, en de R1 versie 87 !!!!

Dat scheelt 21 minuten !!!
Tja, voor 2 minuten extra kan ik me nog indenken dat je anamorphic verkiest boven LTBX, maar voor 21 minuten extra EN DTS kies ik toch voor de R3 versie.

En het scheelt qua geld ongeveer € 15,00.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"