Men in Black II (possible spoilers)

Started by B. Kuiper, August 17, 2002, 18:25:30

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

B. Kuiper

Gisteren gezien in een Metro Bioscoop,

Het verhaal wordt opgepikt waarin Jay partner na partner geheugenwist omdat ze in zijn ogen niet voldoen. Een incident uit de jaren zeventig doet een buitenaardse prinses terugkeren op Aarde om een juweel/artifact te stelen tbv haar macht. Kay(tommy lee jones) die na het eerste deel uit MIB is gestapt wordt teruggehaald en het bekende duo uit deel 1 is weer gereerd voor meer aktie en buitenaardse criminaliteits bestrijding.

In de film komen een aantal bekenden terug (de wormen, de pawnshopeigenaar en Zed), volop nieuwe monsters en creaturenen een prachtige rol van Lara Flynn Boyle die als slangachtig creatuur haar menselijke gedaante aanneemt vanuit een Victoria's secret adverentie :P

Ben zelf redelijk gecharmeerd van dit genre films, heb de eerste op vakantie gezien als avondvuller en zo ben ik ook naar deel II gegaan. Een leuke avondvuller die lekker wegkijkt.

Bas
"Always a little further"

Spacebass

Zat gisteren nog bij DVDBoxoffice te kijken of ook deze DTS uitkomt op R1 maar zag hem niet ertussen staan  ???

Dus ff afwachten.. moeten wel de collectie completeren uiteraard!

De film zelf vond ik leuk maar zoals meestal het geval is, had ik voor de II veel te hoge verwachtingen.