"Clark tactile Transducers" (bass-shakers) binnenkort In Nederland?!

Started by marcel85, July 4, 2005, 23:39:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

marcel85

voor de geintereseerden wordt EADHOME misschien

http://www.eadhome.nl/producten/home_entertainment/systems/tactile_sound.html

verkooppunt in nederland met clark transducers  ::)


mvg marcel  ;)

............................................................................................................................................................................................

even voor de mensen die niet weten wat dit is:

clark is het betere merk bass-shaker (geen aura ;)), welke dus een echte aanvulling kan zijn in je ht , omdat deze bv je bankstel of bioscoop stoel kan laten SHAKEN , zodat je pas écht in de film zit!  en geloof me, als je het éénmaal hebt meegemaakt dan moet je een clark hebben ;D gewoon omdat het voor weinig geld een heeeele leuke aanvulling is bij films


Kjelt

Heb je dan al wat gehoord van eadhome? Ik dacht dat ze zaten te wachten op antwoord van Clark, als vandaag in amerika de winkels weer "open" zijn voor een bericht? Ik vind dit gezien de reeds openstaande powerbuy topic een beetje prematuur topic eerlijk gezegd, maar ik hoop wel stilletjes dat het doorgaat  ;D

marcel85

Quote from: Kjelt on July  5, 2005, 10:47:39
Heb je dan al wat gehoord van eadhome? Ik dacht dat ze zaten te wachten op antwoord van Clark, als vandaag in amerika de winkels weer "open" zijn voor een bericht? Ik vind dit gezien de reeds openstaande powerbuy topic een beetje prematuur topic eerlijk gezegd, maar ik hoop wel stilletjes dat het doorgaat  ;D

;D ik kan ook niet wachten..

ik verwacht van eadhome vandaag of morgen een mailtje, welke ik direct op het forum zal zetten bij de powerbuy.
idd omdat de winkels weer open zijn in Amerika..

@ prematuur topic : dacht ik dat het leuk zou zijn voor de mensen die op de hoogte willen zijn van nieuwtjes,  dat eadhome de CLARKS (misschien) in nederland gaat leveren ..want niet iedereen leest het powerbuy topic vandaar..
ik hoop niet dat dit storend is voor sommigen?  :)

mvg marcel

Ettepet

Ik heb ook zeker interesse in iets dergelijks.  'k ga wel even wat linkjes afspeuren over dit merk en hun producten... :)

Randal


Hoi,

Quote from: marcel85 on July  5, 2005, 19:37:25

...dacht ik dat het leuk zou zijn voor de mensen die op de hoogte willen zijn van nieuwtjes,  dat eadhome de CLARKS (misschien) in nederland gaat leveren



EADhome als verkooppunt?
Er staat alleen maar dat ze (op bestelling) import voor je proberen te regelen.... (met natuurlijk de gebruikelijke provisie)
Als je hun website leest zie je dat EADHOME een heel klein ontwerpbedrijfje is, dat ook nergens geen voorraad van heeft.

Ze hebben zo te zien geen ervaring met importeurschap en zullen dit naar mijn inzien dus ook niet zo snel krijgen...


Maar, we zullen zien...

Mvg,
Randal

marcel85

Quote from: Randal on July  5, 2005, 22:57:07
Hoi,


EADhome als verkooppunt?
Er staat alleen maar dat ze (op bestelling) import voor je proberen te regelen.... (met natuurlijk de gebruikelijke provisie)
Als je hun website leest zie je dat EADHOME een heel klein ontwerpbedrijfje is, dat ook nergens geen voorraad van heeft.

Ze hebben zo te zien geen ervaring met importeurschap en zullen dit naar mijn inzien dus ook niet zo snel krijgen...


Maar, we zullen zien...

Mvg,
Randal


ik weet ook niet precies wat ik er van kan verwachten , maar ik wil het best een kans geven toch??
het zou ook interesanter zijn als je bv voor garantie aan wil kloppen..

wil het niet dan kunnen we altijd nog bij bv part-express bestellen..

gr marcel

Shorty

...net nu elders in de wereld de eerste motion simulators op de markt verschijnen: als de auto op je scherm plotseling remt wordt je bijna je stoel uitgegooid. ;D

VrGr,

Bart J.

jurjen

Die Motion simulators (D-Box bijvoorbeeld) heb ik een paar jaar geleden al gezien op TV, bij "eigen huis en tuin" of zo waren ze het aan het inbouwen in een podium. Het lijkt me geweldig, maar.....  je moet per film een file downloaden waar de bewegingen op staan. Dat is op zich perfect want dan heb je eindelijk het discrete tactile kanaal wat nog niet op DVD staat, maar hoe veel later dan de DVD komt die file beschikbaar, zijn er voldoende titels beschikbaar, blijft-ie in sync met PAL als de file in NTSC geprogrammeerd is, houden ze rekening met verschillende uitgaven van de film? Ik weet het niet.
Barco BD808 < [Snazio Net DVD Cinema HD] [Plasma Enhancer PE1000-Pro < Marantz DV-8400] > Parasound AVC-2500 > {( Krell KSA-50 mkII> Dynaudio Double 17) + (Krell KSA-50 > Dynaudio Gemini) + (Meridian 605 > Piega P4CmkII center)}

Ettepet

Lijkt me duidelijk dat er totaal geen rekening wordt gehouden met iets anders dan de enkele filmversie waarvoor die file wordt gemaakt.