PLAATS TEKORT ???

Started by J.A.F._Doorhof, July 4, 2005, 01:20:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Durk

mijn schoonvader heeft onlangs vier van die verrijdbare kasten gekocht inclusief vloer met rails voor een prikkie van de Vietnam Bank of zo.
Ergens in Amsterdam Z.O. opgehaald...

Dan kun je pas DVD's kwijt...
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

Kjelt

Quote from: Durk! on July 13, 2005, 19:16:37
mijn schoonvader heeft onlangs vier van die verrijdbare kasten gekocht inclusief vloer met rails voor een prikkie van de Vietnam Bank of zo.
Ergens in Amsterdam Z.O. opgehaald...
Dan kun je pas DVD's kwijt...

Had ik ook wel gewild, en nee, die kluis van 50000kg hoef ik niet  ;D

Durk

ja ik ook wel, was iets van 200 euro of zo...

echt belachelijk laag!!! Wel zelf demonteren en afvoeren. Kennelijk waren de kosten van demontage en afvoer zo hoog, dat ze er eingelijk dik op verdiend hebben...

Wel twee man, twee volle dagen in de weer geweest om dat mega ding te demonteren en te vervoeren.
als je dat erbij rekend...
HT-set : Integra- Chord- Sonus Faber - Nordost
http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=68749

blue-eyes

Speakers: WB Vector, WB Vertex, WB Fulcrum 650, Velodyne DD15, Atmos: Revel W783; App.: Arcam AV41, EV: 3 * Arcam P429, Bron: Apple TV 4k, Oppo UPD-203, Dune 4K Solo; Kabel: HDMI: Audioquest Vodka / Carbon, LS: Linn K200 / DHZ, Audioquest, XLR: Linn, DHZ, Cinch: Linn, TV: Sony KD-75XE9005; Stroom: AH! DC; Belden 4mm2, Furutech; Data: 2 * Synology 19", Rack: Finite Pagode Signature; AB: Homey

J.A.F._Doorhof

oh ?


Laat ik het boek nu toevallig nog hebben ook LOL
ben helemaal fan van de belichtings technieken van Playboy vooral de jaren 70-80.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Kjelt

Quote from: J.A.F._Doorhof on July 15, 2005, 11:29:56
ben helemaal fan van de belichtings technieken van Playboy vooral de jaren 70-80.

Vooral de uitlichting van bepaalde rondingen zeker Frank ? LOL ;D

J.A.F._Doorhof

jaja maak er maar grappen over.
als je blote tieten wil zien kun je op internet meer dan genoeg vinden hoef je geen duur boek voor te kopen.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

astrobart

Quote from: J.A.F._Doorhof on July 15, 2005, 11:29:56
oh ?


Laat ik het boek nu toevallig nog hebben ook LOL
ben helemaal fan van de belichtings technieken van Playboy vooral de jaren 70-80.

jaja ik lees altijd de goede interviews, en kijk alleen maar naar de foto's met een kunstenaars-oog ;D

Lynxxx

Hoppakee nog even een link over de inhoud van het betreffende stukje "literatuur" :)



Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl