Mijn HT toen en nu....

Started by Vincent, August 16, 2002, 23:45:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Vincent

Hier een aantal foto's van de oude situatie






Vincent

#1
En zo ziet het er nu uit:

http://seven68.freewebspace.com/photo.html

Sorry zag het bovenstaande net iets te laat

FrankL

Je hebt Lucy Liu toch niet van de muur gehaald?  ::)  ;D
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

Vincent

nee hoor zit nu op het rolgordijn geplakt :D

Alleen achet de voorspeakers wordt nog een gordijn gespannen en dan is het helemaal af en o ja de muur achter de tv wordt ook nog geschilderd

Greetz

Vincent

SiR-ROUND


Vincent

hehe die is nie tvan mij stond nog op de voorbeeld pagina ;D ;D ;D

Greetz

Vincent

J.A.F._Doorhof

Ziet er beter uit.
Zou alleen nog wel wat achter de TV plakken.
Geen noppenschuim maar in iedergeval wat donkers.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

MdB

Kun je iets vertellen hoe je tot de beslissing bent gekomen om de noppenplaten op deze manier qua opstelling te plakken?

Ik heb een link voor je waar je het een en ander kunt afkijken : http://www.primacoustic.com/
Beter duur dan niet te koop.

Vincent

Er komt zoizo nog een gordijn te hangen voor  de tv en de muur wordt nog grijs geschilderd.

 Dat Patroon Ik kan er wel een hele mmoi verhaal voor vrzinnen. Maar het komt doordat ik de eerste keer te weinig had gekocht en om het er nog een beetje te laten uitzien dacht ik van doe ik het maar zo en dat beviel goed :) Het was eerst de bedoeling om alleen dat  te doen maar toen ben ik een beetje doorgeslagen en heb meteen alles aangepakt kan nu ook de lampen en ventilatie radiografisch bedienen. Wil allen nog mijn pronto laten upgraden (als dat kan)

Kamer is nu echt pikdonker en de goedkope dig camera's hebben er moeite mee ;D

Maar ja nog ff doorbijten gordijn is het duurste onderdeel voor eenstukje van 2,80 bij 2,35 rekenen ze 300 euro inc ophangen en monteren Is dat en beetje een normale prijs het is gewoon een dunne zwarte stof nix speciaals ofzo.

Greetz

Vincent

Egwin

Hoi Vincent,

Je hebt dunne zwarte stof en je hebt dunne zwarte stof, maar misschien kun je je moeder er van overtuigen dat zij iets voor je in elkaar gaat naaien. Oma's zijn vaak ook erg behulpzaam :). Kun je dat geld weer besparen. Ophangen moet verder niet zo moeilijk zijn lijkt mij.

Mvrgr. egwin

ps: bij mij werkt die link naar die foto niet?!
Sonus Faber Minima Amator II # Primaluna evo 300i #  Audia Flight FL CD THREE S # Auralic Aries Mini incl. Sbooster # Transparent MW Ultra biwire # Transparent BML Reference # Gigawatt PF-1 MK2 & LC-2 Evo Powercords

Vincent

#10
Hrmzz vreem zonet werktie nog wel 1 momentje......

Quotemaar misschien kun je je moeder er van overtuigen dat zij iets voor je in elkaar gaat naaien. Oma's zijn vaak ook erg behulpzaam . Kun je dat geld weer besparen.

Helaas ik denk dat ze daar niet echt zin in heeft ;D ;D ;D

Greetz

Vincent

Op een of andere manier ligt daar de server eruit zal wel ff 1 foto plaatsen hier...

[attachment deleted by admin]

J.A.F._Doorhof

Mooie sfeer foto.
Erg SF.  ;D

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

SiR-ROUND

Voor 300 Euro kan je met gemak velours kopen bij de Hema...

Die prijs lijkt me een beetje overdreven eerlijk gezegd.

Nog even verder shoppen?


Vincent

Ik vond het zelf ook een beetje aan de ruime kant maar voor die prijs werdt het we lallemaal opgehangen en gemonteerd (ik ben namelijk lui) Nu wel tenminste na een week klussen.

Achterste muur is nu ook geverfd heb maar meteen de wasbak ook een ander kleurtje gegeven ;D

Alleen nu nog dat gordijn ik moet er namelijk een hebben die zo min mogelijk invloed heeft op de akoestiek dus zo min mogelijk demping dat gordijn is toch alleen dicht als ik film ga kijken op mijn toekomstige CRT.

Greetz

Vincent

Vincent

#14
Quote from: J.A.F._Doorhof on August 17, 2002, 11:23:36Mooie sfeer foto.
Erg SF.  ;D

MvrGr.
Frank

Dank jewel

ik ben ook zeer tevereden met het resultaat het geeft echt een heel mooi effect met die blauwe TL buizen wou eerst Blacklight maar dat was weer iets te oudbollig en daaar komt bij dat je elk stofje ziet.

Wil alleen later nog als het scherm er hangt een paar halogeen spotjes bijhebben en die op het scherm richten natuurlijk als dat tenminste te krijgen is in het blauw.

Greetz

Vincent

[attachment deleted by admin]

The Foundation

Hoe is de klank verandert (verbeterd) in uw HT?
Dus zonder noppenschuim , en later , MET noppenschuim?

Vincent

Het is wat minder overheersend geworden misschien zelfs wel iets te dof maar ik moest wel Want de buren begonnen te klagen. Heb nu nergens last meer van gisteren The Fast an de The furious gekeken met pieken ruim boven de 100 DB geen woord gehoord van de buren dus ik neem aan dat het goed zit.

Greetz

Vincent

Vincent

Inmiddels is mijn gordijn oo gearriveerd :)

En de projector is inmiddels ook aangeschaft 8)

Het is een Sony 1270 Superdata geworden. I'm happy ;D ;D ;D

Greetz

Vincent

[attachment deleted by admin]

searcher

Mooi hoor Vincent gefeliciteerd.
Zo'n aparte ruimte is mijn wens maar die heb ik gehad maar toen woonde ik nog thuis ;)

m.v.g searcher



Vincent


The Foundation

Ziet er goed uit! Maar waar is het scherm?

Vincent

Dat moet nog komen 8)

wordt een 2.00 m cinelpro electrol.