wat vonden jullie van live 8?

Gestart door def0012, juli 3, 2005, 17:57:41

« vorige - volgende »

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

def0012

En wat vonden jullie van live 8?

was erg leuk tijd verdrijf, en pink floyd was gaaf om te zien.
Iemand placebo ook nog gezien?
philadelphia viel me erg tegen.......

Scarp

Berlijn was erg beroerd, o.a. Brian Wilson echt slecht en A-Ha had een super slecht geluid (de zanger had daar blijkbaar ook last van want die deed z'n oortjes uit).

jowi

Ik vond het niet echt van deze tijd. Vrijwel alleen maar artiesten van 10 a 20 jaar terug... ik vraag me af hoe de 'jeugd' hier tegenaan kijkt? Zij hebben immers de toekomst, het lijkt me dat juist zij hierdoor gemotiveerd moeten raken iets aan de situatie te gaan doen. Door dat dan te 'vertellen' door een stel ouwe knarren lijkt me geen goede zet. "ja wij stonden hier 20 jaar geleden ook al jongelui en er is eigenlijk niet veel veranderd... mmmm....." Verder vond ik de optredens over het algemeen slecht.

Jimmy Conway

Vond het optreden van Linkin Park en daarna met Jay-Z wel het allerbeste van wat ik gezien.

Kanye West was ook geweldig. Madonna heeft het nog steeds en
Snoop Dogg deed het wat minder.

Verder die oude lijken die ze hadden opgegraven moeten ze maar snel weer terugbrengen.
Om te kotsen was Aha, Petshop boys, Celine de Jonge (of zoiets) en nog wat oude knarren.

Groeten,
Jimmy C.

J.A.F._Doorhof

Wat me opviel was:
Linkon Park, Will Smith en de ECHTE klapper was voor mij Robbie Williams die knalde wel zo ver boven de rest uit dat het gewoon zielig was :D.

Geluid vond ik trouwens van bijna alle optredens een ramp, behalve bij will Smith en Robbie Williams.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Fransvis

Sting vond ik bijster goed met zijn oude 'Police' nummers. Robbie Williams was zoals altijd spectaculair maar zong zo vals als ik weet niet wat. The Who werd grotendeels geplaybackt en Pink Floyd vond ik maar slap en saai. Stevie Wonder vond ik zeer levendig en Paul McCartney vond ik op het einde wel ok, vooral met 'Helter Skelter'.

oud_account_1

Audioslave was wel OK
En Dido met Youssou n'Dour was ook wel leuk.
Duran Duran was triest.
Sting heb ik gemist  :'( :'(
"The test of the machine is the satisfaction it gives you. There isn't any other test. If the machine produces tranquility it's right. If it disturbs you it's wrong until either the machine or your mind is changed."
― Robert M. Pirsig, Zen and the Art of Motorcycle Maintenance: An Inquiry Into Values

def0012

Ik had van pink floyd ook meer verwacht, Maar het was toch wel leuk om ze even te zien.....


astrobart

ik vondt die man die de boel afsluite wel jammer daar hadden ze toch beter een goede accordeonist kunnen neerzetten.
Wat een afknapper met die oude hey jude en andere crap!
Pink floyd vondt ik wel ok en the who eigelijk ook wel;.

jowi

Nico Dijkshoorn beschrijft wel ongeveer mijn gevoel bij de registratie van Live 8 : http://www.nicodijkshoorn.com/ en dan het tweede stukje natuurlijk.

Fransvis

Citaat van: jowi op juli  6, 2005, 12:15:08
Nico Dijkshoorn beschrijft wel ongeveer mijn gevoel bij de registratie van Live 8 : http://www.nicodijkshoorn.com/ en dan het tweede stukje natuurlijk.

Hahaha....geweldig....erg goed verwoord... ;) ;D

Tomaz

Stereo: Accuphase DP-65 || MIT Terminator 2 || Accuphase E-306 || Cardas Neutral Reference || B&W CDM 9NT
"HT": JVC XV-S42, VdH Optocoupler, Denon AVC3800, Oehlbach, Wharfedale

Jimmy Conway

De artiesten van live 8 zongen gewoon in MP3 kwaliteit  :)

PaulB.

Hi,

Het beste, wat mij betreft, was absoluut Green Day in Berlijn.
Ook Linkin Park was erg goed trouwens.

MvrGr. Paul
You Worry, You Die. You Don't Worry, You Die. So Don't Worry!

uweslankheid

Ik vond Pink Floyd en The Who er boven uitspringen. Het geluid van bijna alle artiesten vond ik ontzettend slecht. Vooral Robbie Williams klonk erg gecomprimeerd. Pink Floyd daarintegen had het geluid het best verzorgd vind ik.
Epson: EH TW-9400   Naim: NDX   Thorens: TD-160 Super (SME)   Spectral: DMA-150, DMC-15 SHHA   Sony: BluRay   B&W: Nautilus 802   Transparent: Musiclink Super, Ultra

Paul1967

Geluid was merendeels slecht en tevens heeft het geheel veel minder indruk op mij achtergelaten dan in 85.

Heb overigens gekeken via Net3 (BNN/Vara) en vond die onderbrekeningen met de studio in Hilversum knap irritant (te vaak, en ook werden veelvuldig optredens afgekapt voor in hun ogen betere optredens). Ook hoorde je hun vaak zachtjes op de achtergrond kletsen door de optredens heen.
Overigens heb ik 1 van mijn favo's the Cure welke in Parijs waren niet voorbij zien komen.

Slechtste optreden vond ik Brian Wilson (Beach Boys). Volgens mij draaiden ze op een gegeven moment zijn mic dicht want zingen deed die man waardeloos.