Art for the Ear room.The start of new era. Welcome in the world of Accuphase

Started by Maximus_Aurelius, July 2, 2005, 16:36:44

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Maximus_Aurelius

Mijn apparatuur:
EV -  Accuphase P4500
DAC - APL DSD AR >DiY Computer transport with Pink Faun USB card OXCO Clock> Qnap TS131 3Tb + Synology 916+ 8Gb
Luidsprekers - YG Acoustics Carmel op Townshend Seismic Podiums
Rack - DIY > van voorbeeld Burmester V rack platen gevuld met Innert Filler Custom design.
Transport - Eigen C.A.T > USB Pink Faun OXCO clock > Farad Super 3
Interlinks - 2x Siltech Classic Ann. 770 XLR
Luidspreker kabel - Siltech Classic ann. 770L
Stroomkabel(s) - Crystal Cable Power Reference + 2x Furutech DPS 4.1 LE met Furutech NCF 48 connectoren
USB kabel- Final touch audio Sinope
Stekkerblok/Filter - PS Audio P10
Acoustic - By  Boldz > Chunkz, panelz, R-T-F-S Big Block B, Sirrah.
Tweak - Townshend Audio Seismic Isolation podium
Fuses - Synergistic Research Orange

APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Jukie

#1
Mooie spullen. Niet echt een hele brede ruimte, maar niet iedereen heeft zolders van 12x8 meter (ik dus ook niet  ;D).

Is er een reden waarom je niet gewoon de speakers en apparatuur helemaal aan de andere kant (raamkant?) neerzet? Dan kan de apparatuur gewoon in het midden staan, toch? Of wordt het dan te warm met de radiator daar? Dan hoef je je niet druk te maken over de deur, en een stoel opschuiven lijkt me makkelijk zat?

En over die deur. Hoezo een schuifdeur en niet gewoon de deur omdraaien zodat ie naar buiten toe open gaat? Dat is sneller gedaan dan een schuifdeur maken en heb je er ook geen last meer van.

reza

Hee, het is inderdaad een moeilijk ruimtetje, maar zeker goed te doen ik heb 2 adviezen voor je, als ik zo naar je spullen kijkt kan je makelijk een BEAMER en een schermpie kopen. en dan kan je je scherm aan de kant van de deur hangen, en kan de deur gewoon open als het scherm omhoog is. en het 2de wat ik je kan zeggen is gooi het hele zooitje om, en ga zitten aan de deur kant, en zet je tv en boxen aan de raam kant, zodat je je versterkers enzo achter/ naast je kan zettenken je gelijk overal makelijk bij groetjes ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Maximus_Aurelius

#3
Quote from: Jukie on July  2, 2005, 16:55:00
Mooie spullen. Niet echt een hele brede ruimte, maar niet iedereen heeft zolders van 12x8 meter (ik dus ook niet  ;D).

Is er een reden waarom je niet gewoon de speakers en apparatuur helemaal aan de andere kant (raamkant?) neerzet? Dan kan de apparatuur gewoon in het midden staan, toch? Of wordt het dan te warm met de radiator daar? Dan hoef je je niet druk te maken over de deur, en een stoel opschuiven lijkt me makkelijk zat?

En over die deur. Hoezo een schuifdeur en niet gewoon de deur omdraaien zodat ie naar buiten toe open gaat? Dat is sneller gedaan dan een schuifdeur maken en heb je er ook geen last meer van.

Antwoord op 2 alinea.
Is wel mogelijk maar dan kom ik moeilijk bij de raam.Radiator is geen probleem omdat hij toch nooit aanstaat.
Tweede is in de zomer schijnt de zon en net op de raam waar het dan makkelijk 60 graden kan worden.Ik heb een verduisteringsscherm maar houdt niet alles tegen.En lamellen zoals jullie zien.Is wel een optie die ik zeker meeneem.
Betreft de stoel opschuiven is geen optie omdat ik nog een bureau op de kamer heb staan.(Zie de foto van lege ruimte daar rects van.
En hoe de opstelling nou staat is het waar de stoel komt recht ervoor.

Antwoord op 3e alinea.
Nee de deur gaat niet naar buiten toe kan niet.Ook al ging het dan kwam ik niet meer de kamer uit omdat er een overloop is waar ik erdoor moet.


Quote from: reza on July  2, 2005, 17:21:00
Hee, het is inderdaad een moeilijk ruimtetje, maar zeker goed te doen ik heb 2 adviezen voor je, als ik zo naar je spullen kijkt kan je makelijk een BEAMER en een schermpie kopen. en dan kan je je scherm aan de kant van de deur hangen, en kan de deur gewoon open als het scherm omhoog is. en het 2de wat ik je kan zeggen is gooi het hele zooitje om, en ga zitten aan de deur kant, en zet je tv en boxen aan de raam kant, zodat je je versterkers enzo achter/ naast je kan zettenken je gelijk overal makelijk bij groetjes ;D

Betreft beamer en scherm heb ik geen interesse in.
Hoe ik het begrijp zeg jij de LS en TV andere kant zetten en de apparatuur achter me , maar dan heb ik wel veel LS kabel nodig.Maar het is wel een optie.Maar je krijgt dan zo ongeveer optie 3 die ik aangaf
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

reza

Ja zo ongeveer, kan je inderdaad je tv netjes in het midden zetten en de fronts er naast en klaar is klara.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Maximus_Aurelius

Quote from: reza on July  2, 2005, 18:24:30
Ja zo ongeveer, kan je inderdaad je tv netjes in het midden zetten en de fronts er naast en klaar is klara.

Ok snap het maar ik heb maar 1 rack ;) daar staat mijn apparatuur op en TV.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

reza

Quote from: Maximus_Aurelius on July  2, 2005, 19:08:16
Ok snap het maar ik heb maar 1 rack ;) daar staat mijn apparatuur op en TV.
Nou dat kan toch als je datzelfde rack wilt gebruiken, das eigenlijk nog mooier, fronts een klein beetje naar vooren en klaar is KLARA nog een x :P
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Maximus_Aurelius

Quote from: reza on July  2, 2005, 19:32:56
Nou dat kan toch als je datzelfde rack wilt gebruiken, das eigenlijk nog mooier, fronts een klein beetje naar vooren en klaar is KLARA nog een x :P

Ok snap het , maar zo staat het nou ook ongeveer ;) Maar ik zit hoe jij het vertelt met een probleem.Aan die kant staat een bureau die helaas erop moet blijven staan.

Maar ik denk dat ik het huidige rack naar mijn andere kamer doe of verkoop en een echt stereo rack koopt.Deel de mijne door de helft heen.;) Dan krijg je weer ander beeld.Hoe nou het rack staat staat dan ook een rack maar dan inclusief LS er naast met ongeveer 70-80 cm van de achterwand af.

Mij zit het niet lekker met de TV.Die gaat dan naar de andere kamer toe.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

reza

Quote from: Maximus_Aurelius on July  2, 2005, 20:40:32
Ok snap het , maar zo staat het nou ook ongeveer ;) Maar ik zit hoe jij het vertelt met een probleem.Aan die kant staat een bureau die helaas erop moet blijven staan.

Maar ik denk dat ik het huidige rack naar mijn andere kamer doe of verkoop en een echt stereo rack koopt.Deel de mijne door de helft heen.;) Dan krijg je weer ander beeld.Hoe nou het rack staat staat dan ook een rack maar dan inclusief LS er naast met ongeveer 70-80 cm van de achterwand af.

Mij zit het niet lekker met de TV.Die gaat dan naar de andere kamer toe.
Je moet eigenlijk zo weinig mogenlijk in je kamer hebben staan om optimaal van je ht-tje te kunnen genieten, dus buro, er uit :P
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

brimbrammer

Quote from: reza on July  2, 2005, 21:17:03
Je moet eigenlijk zo weinig mogenlijk in je kamer hebben staan om optimaal van je ht-tje te kunnen genieten, dus buro, er uit :P
Dat zou wel het mooiste zijn maar helaas gaat dat niet altijd. :)

reza

Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Maximus_Aurelius

Quote from: brimbrammer on July  2, 2005, 21:36:49
Dat zou wel het mooiste zijn maar helaas gaat dat niet altijd. :)

Dat klopt , mensen die een huiskamer hebben hebben er ook van alles instaan ;)
Ze hebben wel een grotere ruimte maar veel benutten ze die ruimte niet ;D
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

reza

Quote from: Maximus_Aurelius on July  3, 2005, 12:46:12
Dat klopt , mensen die een huiskamer hebben hebben er ook van alles instaan ;)
Ze hebben wel een grotere ruimte maar veel benutten ze die ruimte niet ;D
Maar dan is het geen echte HT.............. vind ik, sorry voor de mensen die ik nu heb gekwets.
Daarom ben ik ook echt reuze blij dat ik een aparte ruimte hebt,waar ik lekker mijn gang kan gaan, en er staat ook bijnas niks in het HOOG NODIGE!!!!!!!! en voor de rest niks.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Maximus_Aurelius

Quote from: reza on July  3, 2005, 12:49:02
Maar dan is het geen echte HT.............. vind ik, sorry voor de mensen die ik nu heb gekwets.
Daarom ben ik ook echt reuze blij dat ik een aparte ruimte hebt,waar ik lekker mijn gang kan gaan, en er staat ook bijnas niks in het HOOG NODIGE!!!!!!!! en voor de rest niks.

Dan heeft 95% geen echte HT ;)  :-X
Zelf heb ik ook geen HT maar puur Stereo

Maar ik ga eens kijken op mijn kamers wat nog kan en wat niet kan , ook kijken wat de mogelijkheden zijn voor te verschuiven.
Maar hoe jij uitlegt en andere staat het voor het raam , dan zien ze dus de achterkant compleet staan , ook loop ik er iets te koop mee iedereen ziet dan van dichtbij wat er binnen staat.
Daarom noem ik het "in testfase";)
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

reza

Quote from: Maximus_Aurelius on July  3, 2005, 13:09:30
Dan heeft 95% geen echte HT ;)  :-X
Zelf heb ik ook geen HT maar puur Stereo

Maar ik ga eens kijken op mijn kamers wat nog kan en wat niet kan , ook kijken wat de mogelijkheden zijn voor te verschuiven.
Maar hoe jij uitlegt en andere staat het voor het raam , dan zien ze dus de achterkant compleet staan , ook loop ik er iets te koop mee iedereen ziet dan van dichtbij wat er binnen staat.
Daarom noem ik het "in testfase";)
Je kan toch een gordijn ophangen of lamellen ofzo, zodat niemand naar binnen kan kijken.
Dan heb je het gelijk goed verduisterd... meer kijk plezier, en gehoor :P
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Maximus_Aurelius

Quote from: reza on July  3, 2005, 13:35:45
Je kan toch een gordijn ophangen of lamellen ofzo, zodat niemand naar binnen kan kijken.
Dan heb je het gelijk goed verduisterd... meer kijk plezier, en gehoor :P

Heb Lamellen maar deze laat ik niet 24 uur per dag dicht , moet ook wel eens de raam open gezet worden ;)
Kijkplezier niet wel hoor plezier en daar hoeft niet persé een verduistering voor ;) ;D

Maar het kan zijn dat ik het zo ga proberen alles de andere kant op.
Mijn eerste ingeving op dat is dat het niet ideaal zal zijn.
In principe heb ik nou hetzelfde vooral als ik voor optie 2 zal gaan.

Optie4 is ander rack van Creaktiv stereo rack , deze zijn maar 60 cm breedt.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

reza

 Ja dat kan ook!!!!!!!!!!! je kan ook altijd een ander huis kopen,met grotere kamers :o
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Maximus_Aurelius

Zo nou eens de hele middag met de avond eens bekeken wat de mogelijkheid is.

Hoe jullie zeggen aan de raam kant en de LS er naast zetten is niet haalbaar.Dan kom ik er niet meer langs  :-\
Nou heb ik voor optie 3 gekozen.
Rack naar de linker wand toe geschoven en de LS in dezelfde richting uit laten spelen als nou , alleen staan ze 12 cm dichter bij elkaar.

Eerste prognose is een beter stereo beeld als voorheen.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

reza

Quote from: Maximus_Aurelius on July  3, 2005, 21:07:57
Zo nou eens de hele middag met de avond eens bekeken wat de mogelijkheid is.

Hoe jullie zeggen aan de raam kant en de LS er naast zetten is niet haalbaar.Dan kom ik er niet meer langs  :-\
Nou heb ik voor optie 3 gekozen.
Rack naar de linker wand toe geschoven en de LS in dezelfde richting uit laten spelen als nou , alleen staan ze 12 cm dichter bij elkaar.

Eerste prognose is een beter stereo beeld als voorheen.
Ik snap het niet, je zegt dat je als je het allemaal aan de raamkant zet dat je er niet meet langs kunt, je blijft toch de zelfde kamer hebben en nu kan je er ook langs!!!!!!!!!!!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Maximus_Aurelius

#19
Quote from: reza on July  4, 2005, 10:18:52
Ik snap het niet, je zegt dat je als je het allemaal aan de raamkant zet dat je er niet meet langs kunt, je blijft toch de zelfde kamer hebben en nu kan je er ook langs!!!!!!!!!!!

Nee als ik een rack van 116cm heb , mijn LS zijn 23 cm breedt deze zet ik naast mijn rack aan beide kanten kom ik er niet meer langs.Dan tussen rack en LS zit 14 cm tussen , dan komt de speaker niet tegen het rack aan te staan.

Ik had mijn LS voor het rack staan zoals op de foto dan kom ik schuins binnengelopen dan kwam ik erdoor.Zie de foto.

Maar jij en nog iemand anders zei van rack aan de raam kant met de LS er naast , dan krijg je waarom ik er niet door kan lopen.

Wel als ze weer iets voor het rack staan.Wat bij vele zo het geval is.(Zie de foto's)
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Jukie

Volgens mij gaat het fout daar waar wij niet helemaal snappen waarom je er aan de raamkant nog langs zou moeten kunnen  ???

Om uit het raam te springen?  :P  ;D

Maximus_Aurelius

Quote from: Jukie on July  4, 2005, 13:26:43
Volgens mij gaat het fout daar waar wij niet helemaal snappen waarom je er aan de raamkant nog langs zou moeten kunnen  ???

Om uit het raam te springen?  :P  ;D

Er zijn toch verschillende redenen voor waarom men bij een raam moet kunnen ;) Zetten jullie nooit een raam open om even frisse lucht binnen te krijgen? :-\

1 - De raam open zetten en dicht doen
2 - De raam wassen
3 - Lamellen en verduisteringsscherm open en dicht doen

Een ander punt is er zit ook een radiator als deze gaat lekken moet men erbij kunnen komen.
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

reza

Quote from: Maximus_Aurelius on July  4, 2005, 15:30:30
Er zijn toch verschillende redenen voor waarom men bij een raam moet kunnen ;) Zetten jullie nooit een raam open om even frisse lucht binnen te krijgen? :-\

1 - De raam open zetten en dicht doen
2 - De raam wassen
3 - Lamellen en verduisteringsscherm open en dicht doen

Een ander punt is er zit ook een radiator als deze gaat lekken moet men erbij kunnen komen.
Maar je bouwd het tog niet helemaal vol, er is toch altijd nog wel plaats om er tussen te komen LIJKT MIJ!!!!!!!!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Maximus_Aurelius

#23
Quote from: reza on July  4, 2005, 16:05:47
Maar je bouwd het tog niet helemaal vol, er is toch altijd nog wel plaats om er tussen te komen LIJKT MIJ!!!!!!!!

Punt 1 je hoeft niet te schreeuwen ik versta je zo ook wel ;)

Kamer is 2 meter 15 breed iets korter zelfs ivm zijplinten eraan.

Rack is 116cm breed , klein gat ertussen dat de speakers niet tegen het rack komen van 14 cm beide kanten , LS 23 cm breed

116+23+23+14+14=190 cm
215cm - 190 cm = 25 cm blijft erover als het midden in de kamer staat die 25 cm delen door 2 = 12.5 cm over.

Is niet veel

Deze waardes worden anders als ik een stereo rack hebt , deze zijn maar 60 cm breed. ;D

Maar hoe ik ze nou heb staan komt er een beter stereo weergave eruit en vele betere klank , openlijker
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.

Maximus_Aurelius

#24
Zo nu een complete update van mijn Stereo set > kamer.
Alles wat hiervoor gezegd is en qua opstelling is verleden tijd  O0

De ALR/Jordan Note3 op standaard.Achtergrond de KefQ5 die verkocht zijn aan mede forumlid ;D


Zoals jullie zien is er een groot gat tussen de LS bij de achterwand.
Mijn Hifirack stond opzij.
Maar omdat het veel nadelen met zich meenam heb ik het weer verplaats.ook omdat nou een kompakt luidspreker zijn dan veranderd de zaak veel.
En de LS kabels worden veels te lang , vandaar dat ik weer omgezet heb.

Zo ziet het er nou uit ;D

Enige verandering.
Op mijn rack zat nog een verdieping die ik eraf gehaald heb.Tweede verandering is kastje wat bij het rack zit zat eerst links nou rechts.Komt de apparatuur niet in de verdrukking zoals jullie zien.

Qua klank is dit de beste oplossing die ik heb gevonden.

De veranderingen die nog gaan komen:
- Andere standaards
- Andere LS kabel
- Versterker update.

Mijn setup:
Versterker - Primare i21
Cdspeler - AVM Evolution cd3
Luidsprekers - ALR/Jordan Note 3
Standaards - Atacama nexus 7 > Alternatief
MD speler - Sony MDS JB 980
Rack - Creaktiv audio 21
Interlink - Siltech MXT New York
Luidspreker kabel - Standaard kabel 3 euro per meter dikte 2.5
APL DSD AR > Accuphase P4500 > YG Acoustic Carmel >  Siltech 770L & 770 XLR > Crystal Cable Power reference Diamond, > Furutech DPS 4.1 LE with FI (E) 48 NCF, > USB kabel Final touch audio Sinope > Ediscreation Silent Switch OXCO > Farad Super 3 > zelfbouw Computer audio transport ( USB Pink Faun Bridge + OXCO Clock, Farad super3 ) >Boldz Chunkz & Panelz & RTFS Sirrah's, Big Block B > Townshend Audio Seismic Isolation Podium > Fuses, SR Orange  > Ps Audio P10 power plant.