Warner verlaagt DVD prijzen naar $ 10.00 in US

Started by J.A.F._Doorhof, February 8, 2002, 08:39:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Laten we hopen dat hier hetzelfde gaat gebeuren.

Lees het artikel hier:
http://msnbc.com/news/699928.asp?cp1=1#BODY

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

mr._Custard

#1
Hmmmm... ik weet niet of je hier nou zo heel blij mee moet zijn... ik kan me zo voorstellen dat wanneer DVD's zo goedkoop zouden worden, de producenten zich niet zo druk meer maken om de kwaliteit.

J.A.F._Doorhof

#2
Ik denk dat dat geen issue is.
De prijzen van fabrikage etc. die rennen naar beneden naarmate een product in grotere aantallen gemaakt wordt.

Tevens zijn de menu makers etc. meer geroutineerd en kunnen dus waarschijnlijk voor minder geld, dezelfde flashy menu's maken.

Ik vindt het niet meer dan een normale ontwikkeling.

Vergeet niet dat de CD ook een stuk goedkoper is geworden als de allereerste CD's, en die kwaliteit is ook niet achteruitgegaan. Neem voor dit voorbeeld aub het buitenland, daar de NL CD prijzen nog steeds VEEL te hoog zijn.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

mr._Custard

Op het moment, met al die beveiligingen die ze op CD's proberen te proppen, is en de kwaliteit lager dan ooit... Als Philips zich zelfs kwaad maakt over de manier waarop de platenbazen het medium aan het verkrachten zijn, dan is er toch wel iets aan de hand. Helaas zijn de CD's de laatste jaren alleen maar in prijs gestegen. Nu de DVD producenten bezig zijn met het ontwikkelen van een watermark technologie voor DVD's zou het wel eens dezelfde kant op kunnen gaan...

Artikel: http://news.com.com/2100-1023-828449.html


J.A.F._Doorhof

#4
Laten we in dat geval maar de vingers gekruist houden.
Macrovisie kan ook al verschrikkelijke gevolgen hebben voor bepaalde projectoren.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"