Fennix Luxor foto's voor het archief

Started by Arno P, June 20, 2005, 21:40:14

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sjors

Quote from: TheSeparator on June 27, 2005, 00:09:30
Hallo Arno,

En toen had ik spijt dat ik vorig weekend moest werken en alleen bij FransVis present kon zijn  :(
Ziet er fantastisch uit, veel oog voor detail.

Hopelijk komt er nog een herkansing.

Groeten,
TheSeparator

Het is idd zéér de moeite om nog eens bij Arno lang te gaan  :)  gewelidige cinema lobby niet te vergeten  ;) en het geweld van die SVS..heerlijk  8)

Tomaz

Zie ik dat goed? Heb je de buttshaker aan de houten vloer onder de stoelen geplaatst? Dat is best een leuk idee. Dreunt dat niet te veel en is het wel "direkt" genoeg?

Lekker hoor, die 12 jarige Glengoyne  ;D
Stereo: Accuphase DP-65 || MIT Terminator 2 || Accuphase E-306 || Cardas Neutral Reference || B&W CDM 9NT
"HT": JVC XV-S42, VdH Optocoupler, Denon AVC3800, Oehlbach, Wharfedale

astrobart

Quote from: Arno P on June 20, 2005, 22:27:21
All fake dude.....downscaling looks bigger  ;D Madurodam-effect
ik krijg juist in madurodam de indruk dat alles klein is maar goed.
DIT  is natuurlijk helemaal top en helemaal in stijl.
Vooral de wandbekleding ed. super. :o

Arno P

Quote from: Tomaz on June 27, 2005, 00:25:15
Zie ik dat goed? Heb je de buttshaker aan de houten vloer onder de stoelen geplaatst? Dat is best een leuk idee. Dreunt dat niet te veel en is het wel "direkt" genoeg?

Lekker hoor, die 12 jarige Glengoyne  ;D

Alles valt of staat wat de kok met de ingredienten doet om het gerecht te maken...oftwel...calibratie is alles

En wat de Glengoyne betreft zit er een negatief aspect aan........hij is op.... :'(  ;)

Arno P

#29
Quote from: astrobart on June 27, 2005, 00:26:07
ik krijg juist in madurodam de indruk dat alles klein is maar goed.
DIT  is natuurlijk helemaal top en helemaal in stijl.
Vooral de wandbekleding ed. super. :o

Een tijd terug in het nieuwe Carre geweest...je kunt je voorstellen dat ik heb lopen kwijlen (op de nieuwe vloerbedekking  ;D)...

In Madurodam heb je hetzelfde effect...op de foto kan het er veel groter uit zien... :o

De echt HT beleving gaat o.a. om het wegnemen van elke referentie...bijv. beeld zo groot en omgeving donker dat je geen houvast meer hebt aan iets dat je herkent...het geluid zo groots dat je geen merel meer hoort  ;D....dan tsja geur...nog niet voor HT (wel Efteling)....gevoel....Clark on het podium en de SVS nemen het gevoel van vertouwde veiligheid weg (zeker weten)...smaak...helaas alleen vetrouwde dingen...in de pauze naar de HT bar...enz enz..

reza

Ziet er echt heel mooi uit. GOED BEZIG GEWEEST 8) :o
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Cylon

Damn, ik zocht al de hele tijd naar deze foto's. Had ze al een keer gezien maar kon ze niet meer vinden.
Ik blijf de echt zulke mooie foto's vinden. De sfeer echt cool.
Complimenten!
Amp: Unison Research Unico P Speakers: Penaudio Rebel 3 Bron: Arcam rPac USB DAC  & Dell E6420 Kabels: W&M ls-01

Extra (slaapkamer) Q-acoustics BT 3 actieve speakers

Arno P

 :) Thank you, thank you, you're too kind.... ;D ;)

Tomaz

Je hebt ook gewoon een ongelovelijk gaaf hometheatre, zo aan de fotos te zien.

Hoe groot is de kamer eigenlijk? Of wil je dat niet vertellen; dat neemt de illusie weg  :D
Stereo: Accuphase DP-65 || MIT Terminator 2 || Accuphase E-306 || Cardas Neutral Reference || B&W CDM 9NT
"HT": JVC XV-S42, VdH Optocoupler, Denon AVC3800, Oehlbach, Wharfedale

Arno P

Quote from: Tomaz on June 27, 2005, 13:15:51
Je hebt ook gewoon een ongelovelijk gaaf hometheatre, zo aan de fotos te zien.

Hoe groot is de kamer eigenlijk? Of wil je dat niet vertellen; dat neemt de illusie weg  :D

PJ deel is ca 2.6m x 8m  ;)

Tomaz

Quote from: Arno P on June 27, 2005, 13:20:13
PJ deel is ca 2.6m x 8m  ;)
Wow, en dat onder een schuine wand?? Netjes!!

Heb je trouwens de wanden ook zelf gemaakt?
Stereo: Accuphase DP-65 || MIT Terminator 2 || Accuphase E-306 || Cardas Neutral Reference || B&W CDM 9NT
"HT": JVC XV-S42, VdH Optocoupler, Denon AVC3800, Oehlbach, Wharfedale

Arno P

Quote from: Tomaz on June 27, 2005, 13:23:58
Wow, en dat onder een schuine wand?? Netjes!!

Heb je trouwens de wanden ook zelf gemaakt?

Yep

Sjors

Arno,

Ik had nog een vraag: Wat voor verlichting heb je  in die koof gemaakt, in je bios ruimte? is dat gewoon een simpele lichtslang...

Arno P

Quote from: Sjors on July  2, 2005, 11:36:30
Arno,

Ik had nog een vraag: Wat voor verlichting heb je  in die koof gemaakt, in je bios ruimte? is dat gewoon een simpele lichtslang...


In de koof ligt een lichtslang en de spots zijn halogeen (per paar in serie gezet om het gewenste lichtnivo te hebben zodat dat de dimmer niet alles hoeft te doen op max vermogen)

Sjors

QuoteIn de koof ligt een lichtslang



Oké dan, bedankt  ;)




Quotede spots zijn halogeen (per paar in serie gezet om het gewenste lichtnivo te hebben zodat dat de dimmer niet alles hoeft te doen op max vermogen)

Dat snap ik niet helemaal,wel snap ik dat je de trafo wilt ontlasten..

Arno P

Quote from: Sjors on July  2, 2005, 20:18:58


Oké dan, bedankt  ;)




Dat snap ik niet helemaal,wel snap ik dat je de trafo wilt ontlasten..

Als je 2 lampen in serie zet krijgt elke lamp de halve spanning en het kwart van het vermogen. Als in die situatie het licht van de spot meer dan voldoende is (volle sterkte) dan heeft het voor een dimmer het voordeel dat je tevens niet boven het max dimmer vermogen uit komt (het zijn immers een hele hoop lampjes).
Indien de nornale belasting van de alle lampen beneden het dimmervermogen blijft kan de boel natuurlijk ook rechtstreeks 1:1 op de dimmer (alle lampen parallel).

Sjors

Quote from: Arno P on July  2, 2005, 20:41:18
Als je 2 lampen in serie zet krijgt elke lamp de halve spanning en het kwart van het vermogen. Als in die situatie het licht van de spot meer dan voldoende is (volle sterkte) dan heeft het voor een dimmer het voordeel dat je tevens niet boven het max dimmer vermogen uit komt (het zijn immers een hele hoop lampjes).
Indien de nornale belasting van de alle lampen beneden het dimmervermogen blijft kan de boel natuurlijk ook rechtstreeks 1:1 op de dimmer (alle lampen parallel).

Duidelijk Arno! bedankt  :)

jaco

9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

Arno P

Quote from: jaco on July 16, 2005, 09:19:06
Mooi hoor Arno !

Thanks  ;)

(Als je dit nu voor het eerst hebt gezien, heb je waarschijnlijk mijn vorige hele grote topic met heeeel veel foto's gemist.. :-\...maar troost je...hetgeen hier staat is een soort van "the beste of"  ;) )

Arno P

Laatste aanwinst: sterrehemel en 3 voetebankjes voor de voorste rij.... ;D ;)

Sjors

Quote from: Arno P on July 27, 2005, 20:06:41
Laatste aanwinst: sterrehemel en 3 voetebankjes voor de voorste rij.... ;D ;)

Ey waar zijn de pic's ?  :D

Arno P

Quote from: Sjors on July 27, 2005, 20:11:35
Ey waar zijn de pic's ?  :D

:( :( :-\ ja, ja, ja,....had ik kunnen verwachten.....komen eraan

Moony

Heb je al gereageerd op die MC1 in de UK die in je "gezocht" topic werd aangegeven?

Wordt wel eens tijd dat je een Lex vindt... ;)
stereo: Dynaudio Xeo 4 | BK P10-150-GEM | Marantz NR1510 | Marantz CD5004 | Technics SL1411 + AT-VM95e
surround/tv: Good Old Pioneer Plasma | Denon AVR-X1400H | Philips BDP2900 | Dune HD Solo Lite | Chromecast | Teufel Consono 35 Mk3 | Klipsch R-10SW

Arno P

Quote from: Moony on July 27, 2005, 20:21:35
Heb je al gereageerd op die MC1 in de UK die in je "gezocht" topic werd aangegeven?

Wordt wel eens tijd dat je een Lex vindt... ;)

Ik heb em een PM gestuurd en boven de vraagprijs geboden...maar er zijn al mensen voor geweest met een vraagprijs bod...en de verkoper ging volgens mij nog een maandje op vakantie....

Kans is klein...ondertussen...kijk ik vrolijk verder...en de prijs is nog steeds dalende...alleen een in de buurt tegenkomen zou het naast een aardige prijs nog mooier maken...alle tijd.. ;)

Moony

#49
Hmm, okay....misschien heb je geluk en mag je 'm toch kopen.
Ik zie eigenlijk die Parasound die hij ook te koop heeft wel zitten...  ::)
stereo: Dynaudio Xeo 4 | BK P10-150-GEM | Marantz NR1510 | Marantz CD5004 | Technics SL1411 + AT-VM95e
surround/tv: Good Old Pioneer Plasma | Denon AVR-X1400H | Philips BDP2900 | Dune HD Solo Lite | Chromecast | Teufel Consono 35 Mk3 | Klipsch R-10SW