HT groot succes in NL (radio van vanmorgen :-))

Started by J.A.F._Doorhof, February 20, 2002, 05:03:47

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Wie vanmorgen naar de radio luisterde als HT liefhebber kon even lachen.

Er werd als grap gebeld naar een willekeurig persoon door de makers van Hart van Nederland om te vragen WAT hun nieuws van de regio was.

De eerste persoon die ze belde nam nogal slaperig op, en nadat hij overtuigt was dat het om de echte personen ging gaf hij als nieuws :

De nieuwe blue laser techniek voor DVD !!!!

Volgt zeker ons forum ?
WIE WAS HET !!!! ??

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

jaco

Ik was vroeger wakker dan de makers van Hart voor nederland schat ik in, dus ik was het niet.

Welke radio zender overigens ? Zeker 3 FM, die presentatoren daar storen het liefste mensen met hun domme grappen.

Jaco

J.A.F._Doorhof

#2
Volgens mij was het inderdaad Radio 3.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Sum1

#3
Ik hoorde dit toevallig ook vanochtend. Was in het programma van Stenders Vroeg. Kan me de naam niet meer herinneren van de persoon die ze belden, maar het was iemand uit Eindhoven...

Bekende van Cinepaulis? ;)

jaco

#4
Overigens zitten er wel een aantal discjockey's (mag je ze nog zo noemen ?) op radio 3 die wel DVD hebben. Voor 6 uur s'morgens heb je Patrick Kicken, en dat is wel een film liefhebber volgens mij. (www.kicken.com)

Jaco

J.A.F._Doorhof

#5
Ik mag die humor wel, beter dan dat oude liedje draaien, titel noemen, volgende liedje draaien.

Kopspijkers, Stenders vroeg en waarschijnlijk wel meer (luister eigenlijk nooit), maken het toch weer leuker.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"