Steamboy

Started by Sam, June 14, 2005, 11:49:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sam

Een nieuwe Otomo (Akira) die werkelijk al mijn verwachtingen heeft overtroffen! Bijzonder gedetailleerde animatie, goede integratie van CGI (je ziet gelukkig nauwelijk dat de computer er iets mee te maken heeft gehad) en een aardig en leuk verhaal (niet geweldig, maar afdoende). Absoluut gaan kijken!
- Wat doet een Diplomatiek Infiltratie Commando, baas?
- Die infiltreert de vijand hard op hun smoelen en doet dat zo diplomatiek mogelijk!
Krän - Beroepsbarbaar

Lynxxx

Heb 'm besteld op DVD en ga 'm deze week ophalen. Ik ben zeer benieuwd.


Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

Erik

Ik hoor daar idd goede dingen over. Akira (vhs prologic) was ook mijn eerste kennismaking met anima/manga en ik was zwaar onder de indruk, deze staat dan ook hoog op mijn verlangslijstje
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill

Lynxxx

Ik heb 'm inmiddels al een tijdje binnen maar nog steeds geen tijd gehad om 'm echt te kijken. Even kort een stukje van het begin opgezet en dat zag er veelbelovend uit. Mooie special edition dvd release trouwens


Lynxxx' Barco Data 800 Website Voor al uw overige wazigheid Lynxxx.nl

Raymond187

Quote from: Lynxxx on July  1, 2005, 12:02:45
Ik heb 'm inmiddels al een tijdje binnen maar nog steeds geen tijd gehad om 'm echt te kijken. Even kort een stukje van het begin opgezet en dat zag er veelbelovend uit. Mooie special edition dvd release trouwens

Same here :/ nog geen tijd gehad.

meteorite

Heb laaste de L.E. versie gekocht

maar helaas nog geen tijd gehad om te kijken

WOW gaat hier ff voor :-D
Popcorn Hour | Sanyo | Pioneer | KEF | Marantz | LaserDisc | D-VHS | HD-DVD | Blu-ray

Selmar_Cleef

Net Steamboy gekeken. Zoals Sam al aangaf veel detail in de achtergrond en ook de machines zijn erg mooi om te zien. CGI wordt regelmatig gebruikt maar niet zo erg dat het storend is. Aardig verhaal voor een leuke avond. Ook voor diegene die van een goede animatiefilm houden.

Erik

Ondertussen ook gezien, hoogwaardige anime. Echter het was voor mij een kijk 1 keer film, geen replay value.
"You have enemies? Good. That means you've stood up for something, sometime in your life."
- Winston Churchill