reza

Started by reza, June 13, 2005, 23:33:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sjors

Quote from: reza on June 14, 2005, 22:37:49
En nee sorry voor de heren er staan geen strijplanken in wel vette JAMO BOXEN 250 watt

Cool  8)

reza

Quote from: J.A.F._Doorhof on June 14, 2005, 18:44:33
DD borden kun je via ons bestellen (nieuw) DTS zijn we mee gestopt door de EXTREEM hoge prijzen.
hoe duur zijn die borden dan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

molle

#52
Welkom opt forum, reza and go with the flow ^-^ :) ;D
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

J.A.F._Doorhof

Hi,
De DD boards kun je vinden op onze webshop, klik boven aan het forum op het winkelwagentje.
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

reza

Quote from: J.A.F._Doorhof on June 15, 2005, 00:01:38
Hi,
De DD boards kun je vinden op onze webshop, klik boven aan het forum op het winkelwagentje.
thx dat zijn betere prijzen maar waren die thx bordjes dan zo ongelooflijk duur. ps ik ga zeker zo,n bordje bestellen bij jullie. >:D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

reza

By The Way, ik baal ervan dat ik nog geen foto,s kan laten zien want  ik ben echt enorm trots op mijn ht-tje,ik ben ook benieuwd of dat ik het wel goed kan fotograferen. O0
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

misteranderson

#56
er lijkt me maar één manier om daarachter te komen  ;D   ;D

En uiteraard ook van mij, een hartelijk : Welkom op het forum...

Ben wel een beetje jaloers, je hebt gewoon al een draaiend HT, terwijl ik nog steeds aan het opbouwen ben...

Heb vooralsnog alleen maar speakers..  :-[... Maar we sparen dapper verder  ;D  ;D

Imagination is more important than knowledge...
- Albert Einstein

reza

Quote from: misteranderson on June 15, 2005, 00:40:40
er lijkt me maar één manier om daarachter te komen  ;D   ;D

En uiteraard ook van mij, een hartelijk : Welkom op het forum...

Ben wel een beetje jaloers, je hebt gewoon al een draaiend HT, terwijl ik nog steeds aan het opbouwen ben...

Heb vooralsnog alleen maar speakers..  :-[... Maar we sparen dapper verder  ;D  ;D


Ja sorry,ik heb tijdens mijn verbouwing ook even zonder gezeten,en de dvd speler naar beneden gehaald,om in de woonkamer film te kijken maar dat vond ik zonde van de film,dus moest ik wachten tot mijn HT weer draaide,en dat was heel vervelend,dus ik begrijp je volkomen.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Sjors

Quote from: reza on June 15, 2005, 00:08:58
By The Way, ik baal ervan dat ik nog geen foto,s kan laten zien want  ik ben echt enorm trots op mijn ht-tje,ik ben ook benieuwd of dat ik het wel goed kan fotograferen. O0

Tip* kwa fotografie: zet de flitser op je camera uit, zet de camera op timer, want bij het indrukken van de sluiter beweegt je camera en daardoor worden de foto's minder scherp, ook is een statief aan te raden!! of als je die niet hebt.. zet je camera ergens op op een tafeltje of iets dergelijks ;)

Groet, Sjors

reza

Bedankt voor de TIP SJORS, ik zal het gaan proberen.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

reza

#60
Heheh, eindelijk de foto's:































Bijdeze de foto's.
Ik hoor wel van jullie..
Groetjes Reza
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

molle

ziet er heel mooi uit reza. mijn complimenten O0
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

reza

tnx...............ik ben nog niet klaar,ik zit te wachten op mijn vloerbedekking.
en moet nog even kijken met de opstelling van mijn speakers.Maar we komen er wel.
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

Sjors

Dat ziet er erg goed uit!  8) aleen jammer dat je foto's klein zijn :-\

Groet, Sjors

christian19

Mooi HT!!! mijn complimenten.
De kleuren zijn helemaal mijn smaak.
Flinke DVD collectie ook.

Ga zo door.

christian19.

el-jorge

hehe eindelijk foto's  ;) ;D
Jammer idd dat de foto's zo klein zijn, en een beetje donker, maar wat je ervan kan zien, ziet er goed uit!
|LG OLED| |Denon| |PS4| |Monitor Audio Radius| |SVS| |Wyrewizard|

reza

ja bedank allemaal....................... 8) dat het zo donker is komt omdat de foto,s klein zijn als ze wat groter zijn zie je het allemaal wat beter,ik zal proberen om ze er wat groter op te zetten. >:D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

reza

en ik zit aan KLIPSCH te denken voor mijn center en mijn rear speakers  wie heeft daar ervaring mee, en hoe klinkt dat, ik heb voor JAMO staan en dat komt van dezelfde fabriek als klipsch tegenwoordig als dat het zelfde klinkt ben ik wel tevreden,wie kan mij helpen. ;D
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

brimbrammer

Quote from: reza on June 18, 2005, 16:25:41
en ik zit aan KLIPSCH te denken voor mijn center en mijn rear speakers  wie heeft daar ervaring mee, en hoe klinkt dat, ik heb voor JAMO staan en dat komt van dezelfde fabriek als klipsch tegenwoordig als dat het zelfde klinkt ben ik wel tevreden,wie kan mij helpen. ;D
Jamo en Klipsch klinken niet hetzelfde als je dat bedoel.
Ze hebben beiden zo hun eigen geluids eigenschappen en in dat geval is het mooier om alle speakers te vervangen door Klipsch (als je toch naar klisch wilt overstappen).

reza

ja dat zou ik wel willen maar die KLIPSCH die ik heb gezien waren 700 stuk voor de front dan, en dan komen de achter en de center er  nog bij ::) dat zal nog even niet gaan lukken,ik heb wel mijn vakantie geld gehad,maare ik wil ook op vakantie als je me begrijpt.hahahahaha
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

reza

Andere optie,s dan ???
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

molle

Quote from: reza on June 18, 2005, 16:25:41
en ik zit aan KLIPSCH te denken voor mijn center en mijn rear speakers  wie heeft daar ervaring mee, en hoe klinkt dat, ik heb voor JAMO staan en dat komt van dezelfde fabriek als klipsch tegenwoordig als dat het zelfde klinkt ben ik wel tevreden,wie kan mij helpen. ;D

Zeker doen. Ik zelf ben er heel tevreden over. O0
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4

brimbrammer

Quote from: reza on June 18, 2005, 17:41:53
ja dat zou ik wel willen maar die KLIPSCH die ik heb gezien waren 700 stuk voor de front dan, en dan komen de achter en de center er  nog bij ::) dat zal nog even niet gaan lukken,ik heb wel mijn vakantie geld gehad,maare ik wil ook op vakantie als je me begrijpt.hahahahaha
Begrijpelijk, dan maar staps gewijs doen toch. ;)

reza

Dus toch beginnen met de rears en de center, wat gaat me dat kosten ongeveer!!!!!!!!!!!!!!
Jezus zegt :'' In het huis van mijn Vader zijn vele kamers''
Reza zegt : '' Kom dus naar binnen"

molle

Quote from: reza on June 19, 2005, 00:28:51
Dus toch beginnen met de rears en de center, wat gaat me dat kosten ongeveer!!!!!!!!!!!!!!

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=30873.0  ;)
STEREO: Mcintosh C2300 - VDH Array M-1 Monoblokken - Tannoy Prestige Stirling GR - Auralic Altair G1 - Thorens TD 126MKIII + Nagaoka MP500 - Cisco Meraki Switch(Yeti) - NUC Roon Rock - Sennheiser HD 650 - Essential Audio Tools Powercords - Audioquest - Grimm Audio SQM XLR - Duelund Dual DCA12GA - Yeti Acoustics Meraki Switch -  Yeti Acoustics netfilter - Yeti Acoustics The Wizard XLR - Yeti Acoustics LAN Reference - Solidsteel HJ-4