Movie mask ????

Started by J.A.F._Doorhof, August 13, 2002, 10:54:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

J.A.F._Doorhof

Een nieuwe manier van censuur.

http://65.90.54.81/

Wat is jullie mening ?
Download voor de gein de demo maar eens  ;D.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Robert

 ;D

Nu wordt de The Matrix nog meer Matrixed ;D


MvrGr.
Robert

J.A.F._Doorhof

#2
Of wat dacht je van het stukje van Zorro (met lightsabers).

In principe een leuk idee, vooral de tekeningen van Titanic, maar mijns inziens totale verkrachting van een film, neem bv de scene bij The Patriot, ik zie het mijn zoontje nu al vragen,  "Pappa waarom snijt die meneer zijn eigen keel door ?",  "Uhhhhh"

Dan liever het origineel.
Soms kun je beter zien wat er gebeurt, maar zal waarschijnlijk HEEL erg arbeidsintensief worden, en ik vraag me af of de makers van de films het wel zo leuk vinden ?

Kijk Spielberg veranderd zelf E.T. en kijk naar de weerstand die dat oproept, hoe zou hij het zelf vinden als dit VOOR hem gedaan wordt door een software pakket ?
Ik vindt het een wonder dat dit er überhaupt doorheen komt. Er wordt namelijk niet gecensureerd maar het materiaal wordt gewoon veranderd.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Robert

Dan moet je Blade eens hebben, daar zullen ze wel allemaal opeens groen bloed krijgen.
Dan krijgt de film een hele andere sfeer.
In mijn ogen totaal verkeerd dit Movie Mask.
Dit is een vervorming op het scherm.


MvrGr.
Robert

FrankL

Geinige demo.

Dit nemen jullie toch niet serieus?
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

J.A.F._Doorhof

Uhhh,

Dit IS serieus.
Of het is een HELE goed geslaagde grap.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

Bart_M

Wat een grap.   ;D :P

Grtn,
Bart

Henk

Dit soort dingen zijn heel serieus!

Ik kan me herinneren dat toen Titanic uitkwam op VHS er in de VS censuur-bureautjes waren waar je je nieuwe band naar toe kon brengen. Hier werden met meetlint, schaar en plakband enkele 'aanstotende' scene's uit de band gehaald.

Zie b.v. ook www.screenit.com voor uitgebreide analyses van een groot aantal speelfilms en DVD's.

markvl

Er zit ook een officieel bedrijf achter, namelijk Trilogy Studios, onderdeel van Broadwing Communications Inc.
Zie deze link.

En als Marie Osmond er achter staat kan het geen grapje zijn! ;D

Groeten,
Mark
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

Bart_M

#9
Misschien een idee om in Nederland een zaak te open, en met een vergrootglas en een viltstift, cencuur aan te brengen op dvd's?  ;D

Grtn,
Bart

markvl

Die viltstift was toch om de beveiliging van CDs te omzeilen?  ???
Hmm, heb je meteen 2 groepen klanten ;)

Groeten,
Mark
Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

garmtz

Het is een hoax! En als dat niet zo is, dan vind ik het belachelijk en bespottelijk. Veel te ver doorgevoerde Amerikaanse b*llsh*t! Je moet kinderen gewoon niet naar die films laten kijken! Geweld is geweld, of er nou zwaarden of light sabers of rood of groen bloed te zien is! Absurd... Daarom KAN het niet echt zijn naar mijn gevoel.

J.A.F._Doorhof

Tja,

Er zitten wel wat grote namen achter, en 2 beroemdheden uit Amerika.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

garmtz


J.A.F._Doorhof

Heb je het filmpje wel afgekeken ?

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

markvl

Euh, Garmt,

We hebben het hier wel over een bepaald soort Amerikanen!
Van die mensen die weigeren om in een bar iemand met een FreeBSD-daemon op een T-shirt te bedienen omdat 'ie godslasterlijk bezig is :P
En denk ook aan de 'Parental Advisory' stickers op CDs.

Het bedrijf is gevestigd in Salt Lake City, dat is zo ongeveer de 'Holy City' van de USA.

Dus ik vrees al met al dat het inderdaad serieus is.

Groeten,
Mark

Ps. Hier is die daemon:

Disclaimer:
Any views or opinions presented in this post are solely those of the author. The author accepts no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided, unless that information is subsequently confirmed in writing.

J.A.F._Doorhof

Ai,

Mag dat wel op dit forum ;D

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

garmtz

O.k. Ik geloof het, maar ik hoop dat de gemiddelde Amerikaan hier ook de waanzin van inziet (ik denk New Yorkers in ieder geval, ik ken ze een beetje... :)).

FrankL

Tja, zo te zien is het inderdaad echt. Gekke jongens, die mormonen. Of mag ik dat niet zeggen?

Ze mogen blijkbaar wel liegen. Want dat promo-filmpje is gewoon bedrog: wat ze nu bieden is blijkbaar alleen een afspeelbestand dat gewoon voorgedefinieerde stukjes film overslaat ::) Helemaal geen tekeningen vervangen in Titanic, of zwaardgevechten vervangen door lightsabers...
Als je zo een film moet zien, ben je wel erg zielig bezig.
Marantz VP-15S1
Denon AVC-A1SR-A
Oppo 95

J.A.F._Doorhof

Ik ken bepaalde films die dan wel HEEL snel voorbij zijn, scheelt weer tijd......

damn ik kan de helft van mijn verzameling dan in een dag kijken...... 8)

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"