HT Bijbel

Started by Marc, August 12, 2002, 17:44:20

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Marc

"Goden" genoeg hier, maar waar vind ik de HT-Bijbel?M.a.w. wat is een goed boek (ook voor beginners) over HT. Nederlandstalig heeft mijn voorkeur, maar Engels of Duits is niet echt een probleem. Ik heb zo goed als alle info gelezen bij de rubriek "Lees dit eerst", maar een goed boek (met foto's en tekeningen) lijkt me toch handiger. Als het nog niet bestaat hoop ik dat Frank en Garmt er eens aan beginnen. Ik zou dan een gesigneerd exemplaar willen  ;D

J.A.F._Doorhof

Het zit ooit in de planning, heb oa alles al klaar  ;D, alleen nog een goede uitgeverij.

MvGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

garmtz

Yep, wie weet, in de toekomst...

Marc

Dus als ik het goed begrijp is er nog nix deugdelijks in de handel?  :(

J.A.F._Doorhof

Er zijn wat Amerikaanse boeken maar dat is allemaal of te simpel of niet intressant.

Maar kijk eens op het HTWEB je vindt daar onder de info-pagina's erg veel informatie.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"

garmtz

Er ligt nu een boekje "5.1+ Surround" in de winkel, een uitgave van HVT. Deze is nog niet echt geweldig, maar aan een opvolger heb ik een steentje bijgedragen, dus misschien is dat wel wat voor je. Aan de andere kant, het is een ECHT "newbee" boekje... Het pretendeert niet compleet te zijn. Er is wel al een Amerikaanse bijbel op de markt met alles over HT/surround. Deze is ook in het Nederlands vertaald. Kijk in de HVT voor de titel van dit boek (ben het even kwijt).

carnage

Inderdaad errug handig, laat het even weten als jullie ermee klaar zijn....en dan te hopen dat het ook nog in normale mensen taal is. Soms moet ik echt 2 of 3 x lezen wat jullie nou in hemelsnaam bedoelen, maar dat kan aan mij liggen. Jullie zijn "god"  ;)
It's only after we've lost everything, that we are free to do anything.

jaco

Je mag altijd een vraag stellen als je iets niet snapt natuurlijk. We zijn hier om van elkaar te leren, en vragen zijn wat mij betreft nooit dom. Zeker niet als je termelogie of iets in die richting niet snapt.

Vragen over welk subwoofer moet ik kopen etc kun je veelal wel nazoeken, maar als je niet snapt wat bijvoorbeeld RGBHV is kun je mensen een private message sturen, of in de thread zelf iets posten.

Jaco

9.1.6 setup  Marantz AV10, Genelec G4 x9 voor base layer. Genelec G3 x6  voor hoogte kanalen. Genelec hts-4 subwoofer. VPL-XW5000ES. Screen Excelence enlightor 4k scherm

The Foundation

Quote from: J.A.F._Doorhof on August 12, 2002, 18:30:57
Het zit ooit in de planning, heb oa alles al klaar  ;D, alleen nog een goede uitgeverij.

MvGr.
Frank

e-commerce .

Mischien kan je er een e-book van maken , of PDF file? ;D

J.A.F._Doorhof

In PDF formaat staat alles al op het HTWEB.

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"