Coca Cola: The history of an American icon

Started by J.A.F._Doorhof, August 12, 2002, 09:51:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Cijfers van onze bezoekers

Flop
0 (0%)
4
0 (0%)
5
0 (0%)
6
0 (0%)
7
1 (100%)
8
0 (0%)
9
0 (0%)
10
0 (0%)

Total Members Voted: 1

J.A.F._Doorhof

Daar ik altijd al geïntresseerd ben in Amerika en bepaalde producten die daar weg komen was ik nieuwsgierig toen ik deze DVD voorbij zag komen.

De mainfeature is een 110 minuten durende docu over het ontstaan van Coca Cola van eind 1800 tot de introductie van COKE new taste.

Op zich een zeer boeiende film met HEEL veel informatie en prachtige materiaal, vooral de oude commercials zijn zeer leuk om te zien, en de uitleg over waar de naam sodapop vandaan komt is ook intressant.

Als je de docu kijkt dan krijg je pas echt het idee hoe revolutionair de Coca Cola company geweest is, en hoeveel mensen daar een voorbeeld aan hebben genomen.

Verder staat er nog voor ongeveer 30 minuten aan extra's op de DVD, waaronder een soort speelfilmpje en wat commercials, en een HELE oude stomme film over het bottelen van Coca Cola (uit begin 1900).

Voor de fans van Coca Cola een must, voor de Amerika liefhebber een leuke DVD die weer wat meer inzicht geeft in wat de cultuur van Amerika is.

Op zich leuk materiaal, en een leuke DVD.
Geluid is goed, beeld is matig tot goed.

7/10

MvrGr.
Frank
www.hometheater.nl   /   ISF & HAA certified
Custom installer

Volledige ISF calibraties inclusief HDR en 4K.

"Omdat je je iets niet kan voorstellen betekent dat niet dat het niet kan gebeuren"