Opnemen met Topfield 4000

Started by Gertus, May 31, 2005, 18:04:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gertus

Ik heb een Topfield 4000 zonder harde schijf gekocht en nu komen ze deze vanavond brengen. De verkoper heeft mij gezegd dat ik nu op mijn dvd recorder kan opnemen, terwijl ik naar een andere zender kijk. Nu hoor ik vanmiddag echter van iemand dat de Topfield dan wel uitgerust moet zijn met een harde schijf !!! En dat is deze dus niet, die is wel optioneel verkrijgbaar. Hoe zit het nu? Ik zit dus heel dringend om een antwoord verlegen. HELLUP

aukemuis

Tja dat wat jij wilt gaat dus niet werken. De tweede tuner is om op te nemen op de ingebouwde harddisk. Zonder Harddisk heeft de tweede tuner volgens mij eigenlijk geen functie.

Misschien eens kijken naar een andere verkoper ??

NoFuzz

Een Harddisk is makkelijk zelf te installeren in de topfield. Er gaat een IDE harde schijf in, dezelfde als in PC's. Het is wel verstandig een harddisk uit te kiezen die niet zoveel lawaai maakt, en niet te heet wordt. Een 5400 tpm is snel genoeg en keis dan natuurlijk meteen even ene flinke disk uit, zodat je ruimte zat hebt. Om een type te noemen (waarvan ik er zelf ook een van 160 Gb in mijn Topfield 4000 heb): Samsung SV1604N.

En inderdaad, een andere verkoper zoeken ;)
Equipment list: Two ears, two eyes and a brain...
Sonus Faber Toy Towers|Music Hall A70.2|SMSL SU8|Chromecast Audio|Xbox one S|Oppo 93||Denon X4500H|Dynaudio Audience 62|SF Solo|42W|SVS PC+2039|Sony VPL-HW50ES